Strona 1 z 1
Trooper 2.8 td- kupić czy nie??
: pn sty 30, 2006 12:28 am
autor: paranoic_killer
Panowie szukam auta w cenie ok 2500 euro. Zresztą zarzuciłem temat w Innych. Podajcie mi troche informacji na temat Troopera 2.8td. Wiem- powiecie mi weź 2.6 w benzynie, ale tutaj musi być dieselek. Jak stoi sprawa awaryjności troopka (poza tym sławetnym korbowodem)?? Jaka jest dostepność części?? Czy jesteście zadowoleni z waszych wózków?? Auto ma służyć do jazdy po czarnym w 70% i do wypraw- więc mt-ki, jakis bagażniczek, halogenki, snorkel- tak na początek. potem ewentualnie dalsze modyfikacje, ale w granicach rozsądku- to będzie moje auto codziennego użytku! Napiszcie mi troche ogólnych informacji o trooperze- nie miałem zbyt wielkiego kontaktu z tym autem, ludzie raczej powsciągliwi są jesli chodzi o wypowiadanie się o nim, a bardzo mi sie ten wóz podoba!

: pn sty 30, 2006 9:36 am
autor: keicam 73
Na to pytanie kolego sam musisz sobie odpowiedzieć niestety

.
My użytkownicy tych wspaniałych samochodów

na ogół jesteśmy z nich zadowoleni .
Każde auto ma + i - więc sam się zastanow

cz taki bedzie Tobie potrzebne
Serdecznie pozdrawiam
Keicam
: pn sty 30, 2006 9:42 am
autor: mazur73
Mam takowe auto i jestem bardzo zadowolony ,motor nie goniony za mocno zadowala się 8-9 litrami ON , części nie nabywałem jeszcze więc nie zabardzo wiem jak z tym jest .Co do modyfikacji to nie rozpędzał bym się za bardzo bo to nie jest auto do wyczynu , traktować je trzeba jako wielkie kombi o bardzo dobrych właściwościach terenowych i nic pozatym .
: pn sty 30, 2006 9:49 am
autor: mazur73
Pisząc częsci mam na myśli te poważne części bo jeżeli chodzi o duperele typu klocki hamulcowe , paski , filtry itp to bez problemu w większości sklepów dostaniesz , osobiście kupowałem zestaw naprawczy do siłownika sprzęgła i też nie było problemu na następny dzień miałem go w sklepie , po dachowaniu gdy potrzebowałem cały dach to znalezienie go zajeło mi 15 minut w necie a po 2 dniach dach był u mnie , ogólnie w necie są ogłoszenia o częściach do Troopka więc trzeba być dobrej myśli
: pn sty 30, 2006 9:59 pm
autor: Piórek
Ja po czarnym przejechalem Troopem ponad 250 tys. w ciagu 5 lat. Mozecie wierzyc lub nie ale nigdy mnie to auto nie zawiodlo tj. nie bylo takiej sytuacji zebym pojechal w trase i mial jakis problem. Wstawalem bladym switem, terkot diesla i smrodek ropy lub plackow (Isuzu lubi biodiesel) budzil sasiadow i pedzilem w Polske, poznym wieczorem wracalem na oparach paliwa i tak 2-3 razy w tygodniu. Rotacja beczek z ropa czasem mnie zadziwiala

Z tego co pamietam to problemy byly raczej z mojej winy - koniec paliwa pod Chojnicami (w burze zreszta), zamarzniete syfy w filtrze (krotki postoj w Rozanie) i jak mi ukradli w stolycy trzecie juz radio cos sie zwerlo i przepalilo zawor na pompie.
Z gratami nie ma problemow, byle by gowna nie kupowac. Pamietac zrobic wszystko na czas i jest ok!
Bedziesz maszyne szanowal a odwdzieczy sie na drodze.
Piorek
: ndz lut 05, 2006 1:03 pm
autor: paranoic_killer
Panowie przekonaliscie mnie! W dodatku zobaczyłem w necie co taki trooperek potrafi i zakochałem się!

Powiedzcie mi jeszcze jedno- czy do troopka podpasują fele 15ki od patrola gr (czy nie będą wystawać)?? I czy 31X10.5X15 wchodzi bez problemów, obcierania, motania itp??
: ndz lut 05, 2006 7:05 pm
autor: Pasza
powinno sie zmiescic....poczytaj archiwum...
: ndz lut 05, 2006 11:22 pm
autor: paranoic_killer
No właśnie w archiwum piszą nawet o 32, tyle że nikt nie dodaje czy to motany troopek czy nie. Chciałem się dowiedziec czy ktoś na nie motanym sprzęcie używa takich opon. A jaki jest standart do troopera??
: pn lut 06, 2006 7:40 am
autor: fourup
paranoic_killer pisze:No właśnie w archiwum piszą nawet o 32, tyle że nikt nie dodaje czy to motany troopek czy nie. Chciałem się dowiedziec czy ktoś na nie motanym sprzęcie używa takich opon. A jaki jest standart do troopera??
Piszą, piszą... A tutaj masz fotki:
http://www.fourup.pijemy.pl/galeria/w07/gallindx.html
Troopek long na BFG MT 32/11.5/15", niedźwigany...
Jak sobie go wypatrzysz - zobaczysz, że to jest ciut za duży rozmiar. W terenie - bo na czarnym, jak nie próbujesz jeździć po rowach - jest OK, ale w błoćku przy lekkim wykrzyżu zaczyna się obcieranie...
Jest na to sposób, ale oty już znajdziesz w archiwum...
pozdro
: pn lut 06, 2006 10:00 am
autor: pyton
Witam. Killer jak chcesz to możemy sie spotkać gdzies i pogadamy o troperze, pogolądasz, pojeżdzisz, zobaczysz - mój to 2.8 TD długi. Podjedziemy do mojego serwisowaca i powie Ci więcej technicznie o nim. Moja komóra: 600759708, dzwoń to sie zgadamy.
Pozdr
PYTON
: sob lut 11, 2006 3:11 pm
autor: paranoic_killer
Jak myslicie warto po niego jechać?? Blacha do zrobienia to widac, ale cena dość atrakcyjna. Czy ktos zna to auto?? Poradźcie czy warto po niego jechać 400km
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C874538