INNE MOSTY??.... SILNIK??.... SKRZYNIA??...
Moderator: Albert_N
INNE MOSTY??.... SILNIK??.... SKRZYNIA??...
okres zimowy, srogie mrozy i przez to dlugie siedzenie w domku nasunely mi dziwne mysli co dalej zrobic z moim trooperkiem...
chcialem go sprzedac ale rynek juz juz tak zawolony autami ze ciezko bedzie za dobra cene sprzedac auto wyeksploatowane w terenie... lakier porysowany, blacha pognita i pognieciona... postaniowilem sie wziac za gruntowny remont autka...
i mam pytanie: czy ciezko bedzie wsadzic mosty z innego auta, ( np z gelendy lub z patrola ) jestem w stanie wymienic nawet silnik i skrzynie... moje autko nie jest zbytnio zmodernizowane dlatego nie chce czekac miesiacami na kupca i pozniej szukac dobrego patrola i w niego wkladac duza sumke bo ciezko znalezc uzywane auto za dobra cene( napewno drozszy niz trooper) i w dodatku trzeba bedzie poniesc podstawowe koszty: rejestracja... wymiania plynow, paski , OC i kolejne niespodzianki bla bla bla o tym zreszta wszyscy wiedza... no. za tą kase moge mieć mosty od patrola. auto podniesione na ramie i rześkie opony a moze nawet wyciagarke.
chetnie wymienie tez silnik... mam 2,8 tdi narazie jestem z niego zadowolony ale niewiadomo jak dlugo :D
od czego zacząć? co najlepiej dopasowac ? jakie najlepsze mosty i silnik czy ktos wie ? prosze o optymistyczne odp :)
chcialem go sprzedac ale rynek juz juz tak zawolony autami ze ciezko bedzie za dobra cene sprzedac auto wyeksploatowane w terenie... lakier porysowany, blacha pognita i pognieciona... postaniowilem sie wziac za gruntowny remont autka...
i mam pytanie: czy ciezko bedzie wsadzic mosty z innego auta, ( np z gelendy lub z patrola ) jestem w stanie wymienic nawet silnik i skrzynie... moje autko nie jest zbytnio zmodernizowane dlatego nie chce czekac miesiacami na kupca i pozniej szukac dobrego patrola i w niego wkladac duza sumke bo ciezko znalezc uzywane auto za dobra cene( napewno drozszy niz trooper) i w dodatku trzeba bedzie poniesc podstawowe koszty: rejestracja... wymiania plynow, paski , OC i kolejne niespodzianki bla bla bla o tym zreszta wszyscy wiedza... no. za tą kase moge mieć mosty od patrola. auto podniesione na ramie i rześkie opony a moze nawet wyciagarke.
chetnie wymienie tez silnik... mam 2,8 tdi narazie jestem z niego zadowolony ale niewiadomo jak dlugo :D
od czego zacząć? co najlepiej dopasowac ? jakie najlepsze mosty i silnik czy ktos wie ? prosze o optymistyczne odp :)
Świete słowa
Furka do ekstremizmów powinna być cała przemyślana i podporzadkowana jednemu celowi.
Z troopera wiele sie nie da,może powinieneś pogadać z Irkiem K-on to ćwiczył.
http://jeep.chojnice.pl/

Furka do ekstremizmów powinna być cała przemyślana i podporzadkowana jednemu celowi.
Z troopera wiele sie nie da,może powinieneś pogadać z Irkiem K-on to ćwiczył.
http://jeep.chojnice.pl/
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
no to ja juz niewiem...
mam troopa od roku i przeszedl wszelka ekstreme... katuje go ile wlezie i wszystko znosi... blacha nadaje sie do remontu ale rama wogole nie jest tknieta... smigalem na oponach 33/ 12,5 ale buda na drazkach i resorach opadla i zaczely sie obcierac o nadkola wiec postanowilem tym razem wsadzic dystanse, a narazie kola miejskie 215/15
i przy okazji zmotac jakas blokade a najchetniej dwie.. wolabym wymienic mosty i zawieszenie niz dokupywac specjalna blokade bo tak bedzie taniej.tak ?
wiem ze na moscie mam wyjscie na 45 lub 46 zebow... takie mosty potrzebuje zeby zbytnio w syfa nie ingerowac.
jezeli bedzie to profesjonalnie zrobione to mam nadzieje ze bedzie dlugo sluzyc...
obmyslilem maly kosztorys przy zrobieniu trupa(w pelni sprawnego) ai kupnem nowego auta:
TROOPER
sprzedam stare mosty - 1000 pln
mosty Mesio Gienia +3000
blacharka +500
lakierowanie +500
opony +2500
wyciagarka +2500
robocizna +3000
amory +1000
----------------------------------------
koszty 14 000 pln
sentyment do starego troopa : BEZCENNY
a teraz sciagam sobie np PATROLA GR 91 rok lub kupuje w polsce
sprzedam troopa - 7000 pln
GR/ import + 20000 ( Polska 25000
)
oplaty; OC rej. + 5000
wymiana filtrow oleji + 1000
opony + 2500
wyciagarka + 2500
podniesienie autka + 1000
------------------------------------------
koszty 25 000 pln
+ opcjonalnie swozenie tuleje i amory ( jak z polski ) +2000pln
razem koszty ok 27 000 pln
-------------------------------------------
różnica 17 000 pln a wlasciwosci podobne raczej
a nawet trooper lepszy bo lzejszy. tak
Pozwoliłem sobie "glosno" przekalkulowac koszty na zacnym forum. Zacznaczam, że sa one wyimaginowane i moga byc one rozbieżne z szarą rzeczywistoscią ale to juz pozostawiam ocenie zainteresowanych.
U kogo robic? jestem z worcławia. POZDRAWIAM
mam troopa od roku i przeszedl wszelka ekstreme... katuje go ile wlezie i wszystko znosi... blacha nadaje sie do remontu ale rama wogole nie jest tknieta... smigalem na oponach 33/ 12,5 ale buda na drazkach i resorach opadla i zaczely sie obcierac o nadkola wiec postanowilem tym razem wsadzic dystanse, a narazie kola miejskie 215/15

i przy okazji zmotac jakas blokade a najchetniej dwie.. wolabym wymienic mosty i zawieszenie niz dokupywac specjalna blokade bo tak bedzie taniej.tak ?
wiem ze na moscie mam wyjscie na 45 lub 46 zebow... takie mosty potrzebuje zeby zbytnio w syfa nie ingerowac.
jezeli bedzie to profesjonalnie zrobione to mam nadzieje ze bedzie dlugo sluzyc...
obmyslilem maly kosztorys przy zrobieniu trupa(w pelni sprawnego) ai kupnem nowego auta:
TROOPER
sprzedam stare mosty - 1000 pln
mosty Mesio Gienia +3000
blacharka +500
lakierowanie +500
opony +2500
wyciagarka +2500
robocizna +3000
amory +1000
----------------------------------------
koszty 14 000 pln
sentyment do starego troopa : BEZCENNY
a teraz sciagam sobie np PATROLA GR 91 rok lub kupuje w polsce
sprzedam troopa - 7000 pln
GR/ import + 20000 ( Polska 25000

oplaty; OC rej. + 5000
wymiana filtrow oleji + 1000
opony + 2500
wyciagarka + 2500
podniesienie autka + 1000
------------------------------------------
koszty 25 000 pln
+ opcjonalnie swozenie tuleje i amory ( jak z polski ) +2000pln
razem koszty ok 27 000 pln
-------------------------------------------
różnica 17 000 pln a wlasciwosci podobne raczej
a nawet trooper lepszy bo lzejszy. tak
Pozwoliłem sobie "glosno" przekalkulowac koszty na zacnym forum. Zacznaczam, że sa one wyimaginowane i moga byc one rozbieżne z szarą rzeczywistoscią ale to juz pozostawiam ocenie zainteresowanych.
U kogo robic? jestem z worcławia. POZDRAWIAM
Pod naciskiem Twoich wyliczeń i argumentów muszę stwierdzić że masz racje i że to bardzo dobry pomysł bo po pierwsze warsztaty też muszą z czegoś żyć a po drugie zawsze będziemy mogli uczyc sie na cudzych błędach (mam nadzieję że podzielisz się z nami doświadczeniami z tego motania )
Skoro uprawiasz taki ekstrem tym trupem to do jakiego to ekstremalnego-ekstremum chcesz go przygotować
I jeszcze jedno : daj namiar na warsztat który zrobi blachy w troopie za 500 zł i za takowe 500 go pomaluje , wielu napewno chętnie by za takie pieniądze zrobiło sobie remoncik blach.



Skoro uprawiasz taki ekstrem tym trupem to do jakiego to ekstremalnego-ekstremum chcesz go przygotować

I jeszcze jedno : daj namiar na warsztat który zrobi blachy w troopie za 500 zł i za takowe 500 go pomaluje , wielu napewno chętnie by za takie pieniądze zrobiło sobie remoncik blach.
http://www.independent4x.com/
zrób sobie zmote z tropera.
jak masz tylko zdrową rame silnik i skrzynie to kup dwa dobre most i walcz z żelazem
zbigowi jakoś nikt nie mówił że ma głupi pomysł żeby pick up na mostach stawiać a troper to jest jakiś gorszy czy jak
no a teraz jeżyna wyłącz kompa i idz kszesać iskry i ciąć metal
zrób sobie zmote z tropera.
jak masz tylko zdrową rame silnik i skrzynie to kup dwa dobre most i walcz z żelazem

zbigowi jakoś nikt nie mówił że ma głupi pomysł żeby pick up na mostach stawiać a troper to jest jakiś gorszy czy jak


no a teraz jeżyna wyłącz kompa i idz kszesać iskry i ciąć metal

musze wsadzic reperaturki w nadkola i w drzwi. kolor autka jest niebieski ale do polowy bedzie pomalowany na szaro wiec lakieru duzo nie zejdzie. a o teniego blacharza i lakiernika to nie ciezko bo im dalej od wielkiego miasta tym taniej.MAZUR73 pisze: I jeszcze jedno : daj namiar na warsztat który zrobi blachy w troopie za 500 zł i za takowe 500 go pomaluje , wielu napewno chętnie by za takie pieniądze zrobiło sobie remoncik blach.
mała rada... musi byc młody i swierzy w fachu, dopiero pracujacy nad opinią dobrego blacharza. bo jak obrośnie w piórka to nie pogadasz

plus reduktorjeżyna pisze:
obmyslilem maly kosztorys przy zrobieniu trupa(w pelni sprawnego) ai kupnem nowego auta:
TROOPER
sprzedam stare mosty - 1000 pln
mosty Mesio Gienia +3000
blacharka +500
lakierowanie +500
opony +2500
wyciagarka +2500
robocizna +3000
amory +1000
----------------------------------------
koszty 14 000 pln
sentyment do starego troopa : BEZCENNY
waly
felgi
sprezyny
przekladnia kierownicza
drazki
ogolnie do twojego kosztorysu minimum 5 k trzeba dodac.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości