Nikt Ci chłopie nie odpowiedział
No to ja parę uwag rzucę:
Taka operacja to dość poważna sprawa i zazwyczaj oznacza dłuzszy postój i gruntowny remont wszystkiego/bo jest okazja/.
1/Wleżć pod samochód i obadać wszystkie miejsca łączenia budy z ramą:poduchy,instalacje.Zdemontować łączenia /np na przew ham/
2/Wywalić zbiornik,aku,maskę
3/Wywalić chłodnicę,silnik i skrzynię z red
Tu uwaga:można to zostawić,ale będzie problem z przednią atrapą,a mianowicie z belką dolna tej atrapy:wysoko dżwigać,albo wyciąć.
4/Do podnoszenia najlepiej użyć bramek z lebiodkami i rur prostokatnych podstawianych miedzy budę a ramę
5/Do tych rur,po podniesieniu mozna dospawać nogi i zostawić budę na kozłach.
Prawdziwy huk roboty to się dopiero zaczyna
