Akumulator do tropa 2,8TD

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

pyton
Posty: 417
Rejestracja: pt cze 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Snopków/lubelskie

Akumulator do tropa 2,8TD

Post autor: pyton » sob mar 04, 2006 1:57 pm

Witam. Pewnie mnie coponiektórzy odeślą do działu elektryka, ale mam pytanie: JAKI AKUMULATOR MACIE W Troperze 2,8TD? Chodzi o pojemnośc, marka to była wałkowana w innych tematach (mówia że nigdy Boscha...). Ktoś ma może Centre PLUS albo FUTURE? jak to sie sprawuje i jakie macie pojemności?
Pozdrawki
PYTON
Pathfinder hula po szosach i bezszosach.... :-)

Awatar użytkownika
romaniec tomasz
Posty: 497
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 9:57 pm
Lokalizacja: koszalin

Post autor: romaniec tomasz » sob mar 04, 2006 2:27 pm

ja kupiłem centre ale jaką to nie wiem. wiem że ma 720A i 88Ah czyba. wiem że płaciłem również koło 320zł a mam to w galloperze 2,5TDi.
chodzi dobrze i w mrozy koło -22 wystarczało mocy rozruchowej, palił za pół obrotu.
pozdrawiam wszystkich off road-owiczów (509564911)

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » sob mar 04, 2006 5:06 pm

romaniec tomasz pisze:.......... za pół obrotu.
jak czak noris :wink:

ja w 2,6 mam centre 64 ah i dawal rade przez 3 lata ale sie chyba konczy .... :roll:
pozdrawiam
...to je reli...
...były pilot... :roll:
:)21

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » sob mar 04, 2006 6:05 pm

mój trup był w niemcowni do końca serwisowany w salonie opla i w 2002 roku wymieniono w nim aku co potwierdzone jest w jego książce serwisowej jest to akumulator firmowany logo opla i niewiem jakiego producenta ale można zakładać ze został on poprawnie dobrany do tego silnika (2,8 TD) jego parametry to : 80 Ah i tylko 440A prąd rozruchu pomimo tego że ma już 4 lata pali na dotyk i nie było najmniejszych problemów w największe mrozy nawet jak filtr zamarzł i musiałem kręcić na maksa żeby go odpalić po wymianie filtra
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
Ambrozy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 11:19 am
Lokalizacja: Małopolska, N49°44´ E21°15´

Post autor: Ambrozy » pn mar 06, 2006 8:57 pm

Witam
W niemieckiej książce serwisowej (strona 116) podają:
UBS 55 (Dieselmotor)
Batterie, wartungsfrei 105 D 23 R-MF (12/100)
czyli 12V 100Ah

Pozdrawiam
Isuzu Trooper 2.6 89r. gazówka ...

Awatar użytkownika
boromir
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: sob maja 14, 2005 11:06 am
Lokalizacja: koszalin/szczecin

Post autor: boromir » czw mar 23, 2006 2:57 pm

a ja mam 90Ah centry!!!fajnie krecil w mrozy!!ale na podgrzewaniu dodatkowym strasznie go wytracalo i zrezygnowalem z dodatkowego podgrzewania i lepiej zapala!!od pierwszego pierdniecia:))
troopek 2,8tdi dlx:))))/bmw 525tds
maverick 2,7td

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość