Przesiadka z Uaza na Troopera

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Przesiadka z Uaza na Troopera

Post autor: stef » pt kwie 07, 2006 6:16 pm

Witam Szanownych Kolegow...
Choc jezdze Uazem i blizsze mi sa tematy zwiazane z uazem to od jakiegos czasu mysle nad przesiadka z Uaza do Troopera.
i tu moje pytanie...
Czy moze ktos z was mial wczesniej uaza... jesli byscie mi mogli podac kilka roznic pomiedzy tymi autami... nie chodzi mi oczywiscie o komfort bo to jest wiadome ale glownie o awaryjnosc w stosunku do uaza, ceny czesci i na jakie maszyny patrzec, ktory rocznik byl najlepszy (zabezpieczenia przed korozja wiem ze byly rozne w roznych rocznikach).
No i oczywioscie jak to sie sprawuje w terenie w stosunku do uaza.

Z gory bardzo dziekuje za podpowiedzi.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
lisiurski
 
 
Posty: 1125
Rejestracja: wt mar 07, 2006 2:34 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lisiurski » pt kwie 07, 2006 6:43 pm

ZDRAJCA !! !! !!
Wiem że rama szybko traci na wadze :D
Co do reszty to nic nie wiem :oops:
Co do terenu w stosunku do uaza to zależy co np.obetrzeć uaza o drzewo jest taniej :D
"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt kwie 07, 2006 10:53 pm

Co stef? Starzejemy się :wink: ?
To zupełnie inna technika-zapomnij o ostrym czochraniu.O silnikach dostępnych mus poczytać w innych postach /praktycznie z wszystkimi kłopoty/.Ruda lubi ten samochód.
A w ogóle to tani i bardzo fajny w jeżdzie :)2
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » pn kwie 10, 2006 7:31 am

No niestety trzeba sie zenic i szukac czegos czym bedzi emozna do roboty dojechac, dzieciaki powozic ale nie rezygnowac z przyjemnosci i zjechac czasami w teren...
No z ta ruda to mnie zmartwiles... bo o ile z silnikiem i mechanika sobie poradze to nie lubie ronbic blach...
W kazdym razie dzieki za odpowiedz... na starych 'znajomych' z uazowego forum mozna liczyc...
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » pn kwie 10, 2006 7:58 am

Odziwo w tym temacie nie ozwał sie żaden Isuzu-maniak... :o Poczekajmy na opinie użutkujacych... 8)
Ale @Stef opamietaj się :D :D
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » pn kwie 10, 2006 9:39 am

czesc Stef
z trooperem jest jak z kazdym innym wozem,ma swoje zalety i wady...
w porownaniu do uaza...hmm... chyba sam wiesz...
to dobra bryka za niska cene i tyle...
fakt ,ze zdarzaja sie problemy z glowicami zarowno w dieslu jak i benzynie , jaka jest tego przyczyna nie wiadomo.Poszukaj auta w dobrym stanie , a bedzie Ci sluzyl bezawaryjnie ...ja hulam trooperem juz 4 lata i nadal robi :) Co do blachy...zrob ,zakonserwuj ,bedziesz mial spokoj...
W porownaniu do Uaza...
-nie rozkrecaja sie wały,resory,w czasie jazdy nie otwieraja sie drzwi,mozna pojechac 150,mniej pali,podjeżdża pod górki,jest mniejszy poziom wibracji...itd :wink: pojezdzisz zobaczysz ....
co do czesci..na pewno nie sa tak dostepne jak do Uaza ale sa ,jest sporo zamiennikow,uzywanych gratow - tragedii nie ma...
- awaryjnosc - jak kupisz zajechanego grata to bedzie sie psul
to chyba tyle...na forum jest sporo informacji,sa pomocni koledzy wiec dasz rade :)
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn kwie 10, 2006 9:50 am przez Pasza, łącznie zmieniany 1 raz.
...to je reli...
...były pilot... :roll:
:)21

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » pn kwie 10, 2006 9:47 am

Pasza pisze:czesc Stef
z trooperem jest jak z kazdym innym wozem,ma swoje zalety i wady...
w porownaniu do uaza...hmm... chyba sam wiesz...
to dobra bryka za niska cene i tyle...
fakt ,ze zdarzaja sie problemy z glowicami zarowno w dieslu jak i benzynie , jaka jest tego przyczyna nie wiadomo.Poszukaj auta w dobrym stanie , a bedzie Ci sluzyl bezawaryjnie ...ja hulam trooperem juz 4 lata i nadal robi :) Co do blachy...zrob ,zakonserwuj ,bedziesz mial spokoj...
pozdrawiam
No to mnie na duchui podniosles... a jak z cenami czesc... da sie zmotac cos od innyc autek czy trzeba orginaly?? No i jak z cenami.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » pn kwie 10, 2006 9:54 am

dopisalem troche w poporzednim poscie...
czesci z innych aut czasami pasuja...trzeba wziac stara czsc do sklepu i dobrac na wzor....
pozdrawiam
...to je reli...
...były pilot... :roll:
:)21

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » pn kwie 10, 2006 10:58 am

Jak mocno się postarasz to znajdziesz nawet takiego gdzie ruda nie jest jeszcze zbyt mocno rozgoszczona i łatwo będzie się jej pozbyć bez palnika i szpachli , odradzam szukania samochodu już eksploatowanego w kraju lepiej coś za odry przytargać bo daje to jakąs gwarancje że kowal amator już nie ingerował w to auto , osobiście jestem zadowolony ze swojego troopa a zwłaszcza (jak narazie ) z silnika 2,8td pomimo że podobno ma bardzo wybuchowy sposób bycia to dośc oszczędny motor o mocy wystarczającej do codziennej jazdy troche traktorowaty odgłos jego pracy da się znieść , czytając nawet to forum można dojść do wniosku że to lepszy silnik niż benzyna bo postów dotyczących faktycznych awari tej jednostki jest zdecydowanie mniej niż benzyniaka , a do benzyny dochodzą jeszcze problemy z nieodzowną przy jego apetycie instalacją LPG , jest to moja osobista opinia i ostateczny wybór należy do Ciebie .Pozdrawiam i czekam na info co kolega nabędzie :D
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości