Przesiadka z Uaza na Troopera
Moderator: Albert_N
Przesiadka z Uaza na Troopera
Witam Szanownych Kolegow...
Choc jezdze Uazem i blizsze mi sa tematy zwiazane z uazem to od jakiegos czasu mysle nad przesiadka z Uaza do Troopera.
i tu moje pytanie...
Czy moze ktos z was mial wczesniej uaza... jesli byscie mi mogli podac kilka roznic pomiedzy tymi autami... nie chodzi mi oczywiscie o komfort bo to jest wiadome ale glownie o awaryjnosc w stosunku do uaza, ceny czesci i na jakie maszyny patrzec, ktory rocznik byl najlepszy (zabezpieczenia przed korozja wiem ze byly rozne w roznych rocznikach).
No i oczywioscie jak to sie sprawuje w terenie w stosunku do uaza.
Z gory bardzo dziekuje za podpowiedzi.
Choc jezdze Uazem i blizsze mi sa tematy zwiazane z uazem to od jakiegos czasu mysle nad przesiadka z Uaza do Troopera.
i tu moje pytanie...
Czy moze ktos z was mial wczesniej uaza... jesli byscie mi mogli podac kilka roznic pomiedzy tymi autami... nie chodzi mi oczywiscie o komfort bo to jest wiadome ale glownie o awaryjnosc w stosunku do uaza, ceny czesci i na jakie maszyny patrzec, ktory rocznik byl najlepszy (zabezpieczenia przed korozja wiem ze byly rozne w roznych rocznikach).
No i oczywioscie jak to sie sprawuje w terenie w stosunku do uaza.
Z gory bardzo dziekuje za podpowiedzi.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
Co stef? Starzejemy się
?
To zupełnie inna technika-zapomnij o ostrym czochraniu.O silnikach dostępnych mus poczytać w innych postach /praktycznie z wszystkimi kłopoty/.Ruda lubi ten samochód.
A w ogóle to tani i bardzo fajny w jeżdzie

To zupełnie inna technika-zapomnij o ostrym czochraniu.O silnikach dostępnych mus poczytać w innych postach /praktycznie z wszystkimi kłopoty/.Ruda lubi ten samochód.
A w ogóle to tani i bardzo fajny w jeżdzie

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
No niestety trzeba sie zenic i szukac czegos czym bedzi emozna do roboty dojechac, dzieciaki powozic ale nie rezygnowac z przyjemnosci i zjechac czasami w teren...
No z ta ruda to mnie zmartwiles... bo o ile z silnikiem i mechanika sobie poradze to nie lubie ronbic blach...
W kazdym razie dzieki za odpowiedz... na starych 'znajomych' z uazowego forum mozna liczyc...
No z ta ruda to mnie zmartwiles... bo o ile z silnikiem i mechanika sobie poradze to nie lubie ronbic blach...
W kazdym razie dzieki za odpowiedz... na starych 'znajomych' z uazowego forum mozna liczyc...
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
czesc Stef
z trooperem jest jak z kazdym innym wozem,ma swoje zalety i wady...
w porownaniu do uaza...hmm... chyba sam wiesz...
to dobra bryka za niska cene i tyle...
fakt ,ze zdarzaja sie problemy z glowicami zarowno w dieslu jak i benzynie , jaka jest tego przyczyna nie wiadomo.Poszukaj auta w dobrym stanie , a bedzie Ci sluzyl bezawaryjnie ...ja hulam trooperem juz 4 lata i nadal robi
Co do blachy...zrob ,zakonserwuj ,bedziesz mial spokoj...
W porownaniu do Uaza...
-nie rozkrecaja sie wały,resory,w czasie jazdy nie otwieraja sie drzwi,mozna pojechac 150,mniej pali,podjeżdża pod górki,jest mniejszy poziom wibracji...itd
pojezdzisz zobaczysz ....
co do czesci..na pewno nie sa tak dostepne jak do Uaza ale sa ,jest sporo zamiennikow,uzywanych gratow - tragedii nie ma...
- awaryjnosc - jak kupisz zajechanego grata to bedzie sie psul
to chyba tyle...na forum jest sporo informacji,sa pomocni koledzy wiec dasz rade
pozdrawiam
z trooperem jest jak z kazdym innym wozem,ma swoje zalety i wady...
w porownaniu do uaza...hmm... chyba sam wiesz...
to dobra bryka za niska cene i tyle...
fakt ,ze zdarzaja sie problemy z glowicami zarowno w dieslu jak i benzynie , jaka jest tego przyczyna nie wiadomo.Poszukaj auta w dobrym stanie , a bedzie Ci sluzyl bezawaryjnie ...ja hulam trooperem juz 4 lata i nadal robi

W porownaniu do Uaza...
-nie rozkrecaja sie wały,resory,w czasie jazdy nie otwieraja sie drzwi,mozna pojechac 150,mniej pali,podjeżdża pod górki,jest mniejszy poziom wibracji...itd

co do czesci..na pewno nie sa tak dostepne jak do Uaza ale sa ,jest sporo zamiennikow,uzywanych gratow - tragedii nie ma...
- awaryjnosc - jak kupisz zajechanego grata to bedzie sie psul
to chyba tyle...na forum jest sporo informacji,sa pomocni koledzy wiec dasz rade

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn kwie 10, 2006 9:50 am przez Pasza, łącznie zmieniany 1 raz.
...to je reli...
...były pilot...

...były pilot...


No to mnie na duchui podniosles... a jak z cenami czesc... da sie zmotac cos od innyc autek czy trzeba orginaly?? No i jak z cenami.Pasza pisze:czesc Stef
z trooperem jest jak z kazdym innym wozem,ma swoje zalety i wady...
w porownaniu do uaza...hmm... chyba sam wiesz...
to dobra bryka za niska cene i tyle...
fakt ,ze zdarzaja sie problemy z glowicami zarowno w dieslu jak i benzynie , jaka jest tego przyczyna nie wiadomo.Poszukaj auta w dobrym stanie , a bedzie Ci sluzyl bezawaryjnie ...ja hulam trooperem juz 4 lata i nadal robiCo do blachy...zrob ,zakonserwuj ,bedziesz mial spokoj...
pozdrawiam
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
Jak mocno się postarasz to znajdziesz nawet takiego gdzie ruda nie jest jeszcze zbyt mocno rozgoszczona i łatwo będzie się jej pozbyć bez palnika i szpachli , odradzam szukania samochodu już eksploatowanego w kraju lepiej coś za odry przytargać bo daje to jakąs gwarancje że kowal amator już nie ingerował w to auto , osobiście jestem zadowolony ze swojego troopa a zwłaszcza (jak narazie ) z silnika 2,8td pomimo że podobno ma bardzo wybuchowy sposób bycia to dośc oszczędny motor o mocy wystarczającej do codziennej jazdy troche traktorowaty odgłos jego pracy da się znieść , czytając nawet to forum można dojść do wniosku że to lepszy silnik niż benzyna bo postów dotyczących faktycznych awari tej jednostki jest zdecydowanie mniej niż benzyniaka , a do benzyny dochodzą jeszcze problemy z nieodzowną przy jego apetycie instalacją LPG , jest to moja osobista opinia i ostateczny wybór należy do Ciebie .Pozdrawiam i czekam na info co kolega nabędzie 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości