Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max
Moderator: Albert_N
-
Barton
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 4:36 pm
Post
autor: Barton » pn kwie 10, 2006 12:38 pm
problem jest duuuzy.
przy mocowaniu tego "drazka sprezynujacego" ze go tak nazwe zgnila rama i to mocowanie praktycznie wykrecilo sie razem z kawalkiem ramy...
mialo to auto jakas przygode w tym miejscu bo druga strona jest 100% zdrowa.
macie jakis pomysl co z tym zrobic??
myslalem zeby wsadzic auto na kobylki, wyciagnac ten drazek, wyciac z metr tej ramy i wkleic nowy zdrowy...
nic innego mi do glowy nie przychodzi...moze sie komus na szrocie rzucilo w oczy (mazowieckie)
pozdrawiam i licze na jakies konstruktywne rady
Isuzu Trup_er 2.6i
gg 532705
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » pn kwie 10, 2006 4:42 pm
Wytnij i wspawaj profil stalowy ale i tak reszta ramy może być przegniła i będzie się skręcał.
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pn kwie 10, 2006 7:48 pm
Albo nałóz na to kawałek ceownika giętego i obleć migiem /obie strony wtedy/.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » pn kwie 10, 2006 9:25 pm
na allegro jest rama do sprzedania i kilka troopów na części może to by było najlepsze rozwiązanie

-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pn kwie 10, 2006 10:15 pm
Radziłbym sie przyjrzeć tylnej części-tam degradacja jest najszybsza.
Przełożenie,owszem,ale trza wziąc pod uwagę że przyokazyjnie masa spraw wyjdzie i skończy sie to remontem.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » wt kwie 11, 2006 1:07 pm
vandall1 pisze:Radziłbym sie przyjrzeć tylnej części-tam degradacja jest najszybsza.
Przełożenie,owszem,ale trza wziąc pod uwagę że przyokazyjnie masa spraw wyjdzie i skończy sie to remontem.
Dokładnie, ale żeby dokładnie i mocno pospawać ramę to i tak trzeba zdjąć budę i zrobić całość na cacy

-
Mavv
Post
autor: Mavv » pt kwie 14, 2006 4:30 pm
rama powinna byc spawana elektrycznie prad 120 i elektroda 2,5 lub migomat 360 dla dobrego wtopu .

w warsztacie po spawaniu powinni nabic CECHY i nie powinno byc problemu na stacji d
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » pt kwie 14, 2006 6:37 pm
Jak dasz na MIG'u prąd większy niż 230A to będzie tylko "buch" i dziury na wylot. To nie rama w Mercedesie G.
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pt kwie 14, 2006 6:56 pm
Momentos....na razie wiemy,ze kawałek się rozleciał.A o reszcie nic

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » pt kwie 14, 2006 7:02 pm
boris.blank pisze:Jak dasz na MIG'u prąd większy niż 230A to będzie tylko "buch" i dziury na wylot. To nie rama w Mercedesie G.
Dokładnie

Miałem i robiłem. Tam trzeba z sercem i uczuciem spawać

-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » pt kwie 14, 2006 7:04 pm
vandall1 pisze:Momentos....na razie wiemy,ze kawałek się rozleciał.A o reszcie nic

No sorki
vandall1, przecież nie wmówisz mi, że wymiękło tylko w jednym miejscu. W moim niestety był pełen zestaw

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości