Strasznie rzuca Tropkiem:/

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Krzysiek1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: sob gru 31, 2005 12:39 pm
Lokalizacja: Ostróda

Strasznie rzuca Tropkiem:/

Post autor: Krzysiek1 » czw kwie 13, 2006 9:53 am

Mam pytanie czy też macie taki problem że powyżej 100 km/h rzuca waszym troperem????Od czego to zależy??
Isuzu Trooper 2,8 Tdi
GG:2001578

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

a co znaczy rzuca?

Post autor: h5n1 » czw kwie 13, 2006 11:31 am

jedz na stacje diagnostyczna i niech ci go dobrze wytrzepia. domyslanie sie co to moze byc prowadzi do wymieniania po kolei elementow zawieszenia az.... nie trafisz na to co bylo problemem. i tak chyba bedzie najtaniej. wez tylko popilnuj pana sprawdzajacego zeby to zrobil porzadnie a nie... na odwal sie. kotrola geometrii to tez rozsadne posuniecie szczegolnie w trupku ktory moze tracic swoja sztywnosc ze wzgledu na rdze. amory to najbardziej prozaiczny i najtanszy chyba powod rzucania ale innych jest dluuuga lista.
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

Krzysiek1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: sob gru 31, 2005 12:39 pm
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Krzysiek1 » czw kwie 13, 2006 2:09 pm

Amortyzatory nie powinny być problemem...Były wymieniane na nowe gazowe...
Isuzu Trooper 2,8 Tdi
GG:2001578

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » czw kwie 13, 2006 3:49 pm

Opony z bąblami, błoto w felgach, źle wyważone koła, wały. Luz na łożyskach tylnych lub piast. Brak amortyzatora skrętu przy przewymiarowanych oponach.

Krzysiek1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: sob gru 31, 2005 12:39 pm
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Krzysiek1 » pt kwie 14, 2006 9:06 am

Dużo tego, ale to widze że będe musiał odwiedzić stacje diagnostyczną bo samochód stał prawie 3 miesiące na warsztacie i był przywracany do stanu używalności.Bo miał duuuuuuużo rdzy (podłoga-dziury aż strach, rama-było trzeba wycinać i wstawiać nowe elementy) , której nie było widać z zewnątrz. Były wymianiane amory , regeneracja turbiny i pare innych rzeczy...Ale za to teraz czuć że tropek jeździ :D tylko troche nim rzuca :-? ale to sie w takim razie szybko załatwi:)
Isuzu Trooper 2,8 Tdi
GG:2001578

Mavv

Post autor: Mavv » pt kwie 14, 2006 4:25 pm

Olsztyn wita Ostrude . co do bujania to moim bujalo bujalo dlatego ze pekla rama z przodu i z tylu przekladni kierowniczej :o :o sprawdz :)2

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt kwie 14, 2006 6:58 pm

Rama spawana :roll: A jej geometria sprawdzona?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości