2.6 benzyna na diesel

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Analityk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: ndz kwie 16, 2006 10:24 am
Lokalizacja: Sulęcin

2.6 benzyna na diesel

Post autor: Analityk » ndz kwie 16, 2006 10:34 am

Witam, jestem nowy na tym forum i witam wszystki serdecznie. Mam takie pytanie:
Mam możliwość kupna Troopera 2.6 beznya, ale w mojej sytuacji benzyna odpada. Czy istnieje możliwość przekładki z benzyne na diesla np z Opla 2,3 td czy 2.3D. Jakie wiąża się z tym zmiany, skrzynia?reduktor? Możle macie jakieś inne propozycje dotyczące zmiany silnika? A może to sie nie opłaca. Będe wdzięczny za wszystkie odpowiedzi

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » ndz kwie 16, 2006 11:37 am

Jak masz kupić silnik diesla i motać go, to lepiej załóż gaz. Tasama kasa, będzie później palił około 15-16 l gazu i miał odejście. Diesel 2,3 ma około 70-75 KM , brak odejścia, spalanie około 9-11 l ropy. Gaz w eksploatacji tańszy i w razie czego sprzedajesz później nie motane auto. :D
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
woszi
Posty: 436
Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
Lokalizacja: Bytom, śląskie

Post autor: woszi » ndz kwie 16, 2006 12:00 pm

seba4x4 pisze:Jak masz kupić silnik diesla i motać go, to lepiej załóż gaz. Tasama kasa, będzie później palił około 15-16 l gazu i miał odejście. Diesel 2,3 ma około 70-75 KM , brak odejścia, spalanie około 9-11 l ropy. Gaz w eksploatacji tańszy i w razie czego sprzedajesz później nie motane auto. :D
mój jakoś nie chce się zadowolić mniejszą ilością niż 18-19l
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » ndz kwie 16, 2006 12:46 pm

woszi pisze:
seba4x4 pisze:Jak masz kupić silnik diesla i motać go, to lepiej załóż gaz. Tasama kasa, będzie później palił około 15-16 l gazu i miał odejście. Diesel 2,3 ma około 70-75 KM , brak odejścia, spalanie około 9-11 l ropy. Gaz w eksploatacji tańszy i w razie czego sprzedajesz później nie motane auto. :D
mój jakoś nie chce się zadowolić mniejszą ilością niż 18-19l
No cóż, mój tak miał, zaznaczam, że nie w trudnym terenie. Miałem też drugie Isuzu na gazie i palił podobnie. :)
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
woszi
Posty: 436
Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
Lokalizacja: Bytom, śląskie

Post autor: woszi » ndz kwie 16, 2006 12:50 pm

Ja mojemu trochę naciksam i jeszcze nie zdarzyło się przejechać całego zbiornika po czrnym
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)

Awatar użytkownika
Analityk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: ndz kwie 16, 2006 10:24 am
Lokalizacja: Sulęcin

Post autor: Analityk » ndz kwie 16, 2006 1:24 pm

gaz odpada, auto typowo do pracy w lesie. Nie potrzebne mi nie wiem jakie predkości, chodzi mi głównie jak to wyglada ze strony technicznej

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » ndz kwie 16, 2006 3:15 pm

Analityk pisze:gaz odpada, auto typowo do pracy w lesie. Nie potrzebne mi nie wiem jakie predkości, chodzi mi głównie jak to wyglada ze strony technicznej
Nie wiem, co ekologiczny gaz przeszkadza drzewom w lesie? Poważnie mówiąc, wszystko można włożyć do auta. Można zrobić tzw. przejście między silnikiem a skrzynią, można wziąć kawałek skrzyni oplowskiej i prrzy pomocy dobrego fachowca dospawać to do skrzynii Isuzu (miałem w jednym Isuzu silnik 2,0 D Audi poołączony w ten drugi sposób). Obydwie tego typu przeróbki wymagają dużej precyzji. Reszta, tzn poduszki, przewody chłodniczei to już pikuś. Można też przyrównać silnik Opla do skrzynii Isuzu i istnieje szansa, że wystarczy załatwić tylko część z "dzwonem" skrzynii biegów od diesla i przełożyć do skrzyni od benzyny. (inne mocowanie rozrusznika)
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » pn kwie 17, 2006 8:53 am

Poszukać i kupić diesla , bez motania i w sumie wyjdzie taniej . ewentualnie szukać całego zespołu napedowego 3,1 td od nowszej generacji isuzu/opla .
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » pn kwie 17, 2006 7:04 pm

MAZUR73 pisze:Poszukać i kupić diesla , bez motania i w sumie wyjdzie taniej . ewentualnie szukać całego zespołu napedowego 3,1 td od nowszej generacji isuzu/opla .
Licząc na spokojnie, tak wyszłoby najtaniej i najprościej
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn kwie 17, 2006 11:12 pm

Tak miałem i jedyny praktyczny minus to to,że skrzynia i red słabo sie mieszczą w tunel.Red wystaje trochę poniżej ramy/kąt rampowy!/.
Sądzę,że to z powodu dużej obudowy sprzęgła /koło dwumasowe/.
Chodzi super.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości