2.6 benzyna na diesel
Moderator: Albert_N
2.6 benzyna na diesel
Witam, jestem nowy na tym forum i witam wszystki serdecznie. Mam takie pytanie:
Mam możliwość kupna Troopera 2.6 beznya, ale w mojej sytuacji benzyna odpada. Czy istnieje możliwość przekładki z benzyne na diesla np z Opla 2,3 td czy 2.3D. Jakie wiąża się z tym zmiany, skrzynia?reduktor? Możle macie jakieś inne propozycje dotyczące zmiany silnika? A może to sie nie opłaca. Będe wdzięczny za wszystkie odpowiedzi
Mam możliwość kupna Troopera 2.6 beznya, ale w mojej sytuacji benzyna odpada. Czy istnieje możliwość przekładki z benzyne na diesla np z Opla 2,3 td czy 2.3D. Jakie wiąża się z tym zmiany, skrzynia?reduktor? Możle macie jakieś inne propozycje dotyczące zmiany silnika? A może to sie nie opłaca. Będe wdzięczny za wszystkie odpowiedzi
mój jakoś nie chce się zadowolić mniejszą ilością niż 18-19lseba4x4 pisze:Jak masz kupić silnik diesla i motać go, to lepiej załóż gaz. Tasama kasa, będzie później palił około 15-16 l gazu i miał odejście. Diesel 2,3 ma około 70-75 KM , brak odejścia, spalanie około 9-11 l ropy. Gaz w eksploatacji tańszy i w razie czego sprzedajesz później nie motane auto.
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)
- seba4x4
-
- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
- Kontaktowanie:
No cóż, mój tak miał, zaznaczam, że nie w trudnym terenie. Miałem też drugie Isuzu na gazie i palił podobnie.woszi pisze:mój jakoś nie chce się zadowolić mniejszą ilością niż 18-19lseba4x4 pisze:Jak masz kupić silnik diesla i motać go, to lepiej załóż gaz. Tasama kasa, będzie później palił około 15-16 l gazu i miał odejście. Diesel 2,3 ma około 70-75 KM , brak odejścia, spalanie około 9-11 l ropy. Gaz w eksploatacji tańszy i w razie czego sprzedajesz później nie motane auto.

- seba4x4
-
- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
- Kontaktowanie:
Nie wiem, co ekologiczny gaz przeszkadza drzewom w lesie? Poważnie mówiąc, wszystko można włożyć do auta. Można zrobić tzw. przejście między silnikiem a skrzynią, można wziąć kawałek skrzyni oplowskiej i prrzy pomocy dobrego fachowca dospawać to do skrzynii Isuzu (miałem w jednym Isuzu silnik 2,0 D Audi poołączony w ten drugi sposób). Obydwie tego typu przeróbki wymagają dużej precyzji. Reszta, tzn poduszki, przewody chłodniczei to już pikuś. Można też przyrównać silnik Opla do skrzynii Isuzu i istnieje szansa, że wystarczy załatwić tylko część z "dzwonem" skrzynii biegów od diesla i przełożyć do skrzyni od benzyny. (inne mocowanie rozrusznika)Analityk pisze:gaz odpada, auto typowo do pracy w lesie. Nie potrzebne mi nie wiem jakie predkości, chodzi mi głównie jak to wyglada ze strony technicznej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości