Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max
Moderator: Albert_N
-
PAT
-

- Posty: 992
- Rejestracja: pt mar 17, 2006 9:06 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PAT » śr maja 10, 2006 10:53 pm
Panowie mam pytanie gdzie mozna kupić i od czego można dopasować pompe sprzęgła do Rodeo 95` 3200 V6
pzd

PAT
Ostatnio zmieniony czw maja 11, 2006 12:02 am przez
PAT, łącznie zmieniany 1 raz.
............................

!

!

!
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » śr maja 10, 2006 11:04 pm
W jappartsie bym szukał.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
PAT
-

- Posty: 992
- Rejestracja: pt mar 17, 2006 9:06 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PAT » czw maja 11, 2006 12:03 am
vandall1 pisze:W jappartsie bym szukał.
niestety brak

............................

!

!

!
-
Balkandriver

- Posty: 343
- Rejestracja: sob paź 22, 2005 5:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balkandriver » czw maja 11, 2006 7:06 pm
PAT pisze:Panowie mam pytanie gdzie mozna kupić i od czego można dopasować pompe sprzęgła do Rodeo 95` 3200 V6
pzd

PAT
A w InterCarsie, mają na pewno reparaturki, a cała pompa, to może żuko-nysko-lublin, bo oryginał to mi oszołomy krzyknęli 1200zł!
Nawet, jeśli rozstaw śrub nie pasuje, to dystans można zrobić.
BALKANDRIVER
-
PAT
-

- Posty: 992
- Rejestracja: pt mar 17, 2006 9:06 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PAT » czw maja 11, 2006 8:59 pm
na reperetarkach pojezdzilem 2 miesiace i spowrotem to samo wiec musze całą pompe kupić kupic
............................

!

!

!
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw maja 11, 2006 9:24 pm
To chyba rzeczywiście mus będzie motać

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
PAT
-

- Posty: 992
- Rejestracja: pt mar 17, 2006 9:06 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PAT » czw maja 11, 2006 9:46 pm
Tylko w morde nigdzie niema będe musiał coś innego podpasować ( a tak nie lubie przeróbek)

............................

!

!

!
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » pt maja 12, 2006 10:02 am
PAT pisze:Tylko w morde nigdzie niema będe musiał coś innego podpasować ( a tak nie lubie przeróbek)

Przy takiej cenie pompy można polubić każdą przeróbkę. Przecież przeróbka pompy sprzęgła to nie jest wielki problem.

-
PAT
-

- Posty: 992
- Rejestracja: pt mar 17, 2006 9:06 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PAT » pt maja 12, 2006 10:48 am
OK zrozumiałem tylko podpowiedzcie od czego najlepiej wziąść pompe żeby przerobić
............................

!

!

!
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » pt maja 12, 2006 5:04 pm
Generalnie muszą zgadzać się gwinty do przewodów hamulcowych, zaoszczędzi to zarabiania końcówek. Następny punkt - podobna średnica tłoczka i długość skoku pompy, kolejny - średnica wpustu w serwo i mocowanie pompy, najlepij zbliżone, można rekko rozwiercić lub rozszlifować. Reszta to drobiazgi

-
PAT
-

- Posty: 992
- Rejestracja: pt mar 17, 2006 9:06 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PAT » pt maja 12, 2006 5:59 pm
Dzieki jutro sobie pomierze i popodglądam i oczywiście biore sie za szukanie i dopasowywanie

............................

!

!

!
-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » pt maja 12, 2006 6:05 pm
poszukaj z froty dużo tego złomu nawieźli więc może kto ma, z tropera też pasują ale nie wiem czy akurat do twojego.
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » sob maja 13, 2006 10:50 am
PAT pisze:na reperetarkach pojezdzilem 2 miesiace i spowrotem to samo wiec musze całą pompe kupić kupic
Podobnie miałem z wysprzęglikiem gdy naprawa ograniczyła się do wymiany gumowego tłoczka i przetarcia szmatką w środku . Dopiero ponowne wypatroszenie ,dokładne wymycie całości i bardzo dokładne wyczyszczenie wnętrza za pomocą papieru ściernego 2500 (taki do polerowania lakieru) ,nowa gumka i jest dobrze -narazie sucho i działa
-
PAT
-

- Posty: 992
- Rejestracja: pt mar 17, 2006 9:06 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PAT » sob maja 13, 2006 11:04 am
chyba bedzie trzeba tak zrobić tylko samemu a nie zlecać mechaniką tylko zawsze brak czasu

............................

!

!

!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość