Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max
Moderator: Albert_N
-
QB
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:31 pm
Post
autor: QB » śr paź 25, 2006 12:45 pm
Problem mam jak Purti w maju. Prawdopodobnie uszczelka po raz czwarty! Może ktoś wie gdzie nabyć śruby do głowicy bo Jap ani Kar Max nie słyszeli, a chyba przydadzą się nowe. Z góry dzięki!!!
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » śr paź 25, 2006 10:34 pm
Tam bodaj zwykłe szesciokąty pasują i nie musza być imbusy.Oczywiście nie marchewa ale 10.9.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » śr paź 25, 2006 10:41 pm
Poza tym jak wiesz-najpierw się witamy,a potem kasztanimy do woli...
Zapytaj Maćka o te śruby /507929295-Gdynia/.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
QB
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:31 pm
Post
autor: QB » czw paź 26, 2006 6:56 pm
A tak! Dzień dobry! To fakt wypada się przywitać! Dzięki za telefon-jutro zadzwonię. Podobno do konkretnego silnika śruby muszą być. A rzucam hasło bo w sklepach robią duże oczy,że nie mają a ludzie sobie jakoś radzą. Swoją drogą skoro mój robi za krewężnikowiec, to jak te silniki dają radę w terenie? Opel zaraz wymienił je na inne.
-
QB
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:31 pm
Post
autor: QB » czw paź 26, 2006 7:08 pm
Ciekawe ile razy można wymienić uszczelkę? Jest jakaś lista cierpliwych rekordzistów? Pytanie może głupie ale interesuje mię skala zjawiska?
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » czw paź 26, 2006 7:14 pm
Problemy z tym motorem zwykle są wynikiem zaniedbań kierowcy lub kiepskiej instalacji gazowej (może być dobra ale źle ustawiona)
-
QB
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:31 pm
Post
autor: QB » czw paź 26, 2006 7:31 pm
Co to znaczy źle ustawiona? Mam najprostszą na śróbkę. Jak za mało gazu to rozumiem- spalanie za gorące. Ostatnio trochę odkręciłem - niech ciut więcej pali ale chłodniej. Analizator zarzuciłem bo jak fachowcy ustawili to schodząc z obrotów pykał w tłumik co znaczy, że ubogo w kotłach (to było miesiąc przed poprzednim wybuchem). Tak sięzastanawia czy aby problemy nie biorą się ze zbyt słabego chłodzenia samej głowicy w trupach. Jak gaszę silnik to przez chwilę strela jakby się kurczył. Oczywiście można powiedzieć, że to kolektor ale niepewność pozostaje.
-
Ambrozy
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 11:19 am
- Lokalizacja: Małopolska, N49°44´ E21°15´
Post
autor: Ambrozy » ndz paź 29, 2006 9:55 am
Witam.
@QB ja w swoim tropku na starym silniku zwalałem 4 lub 5 razy głowice, a na nowym już 2 razy. Zrobiłem dopiero z 10 kkm po kapitalce głowicy, mam nadzieje, że moje problemy z głowicą w końcu ustaną.
Pzdr wszystkich miłośników TROOPERA.
Isuzu Trooper 2.6 89r. gazówka ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość