Cześć,
Garść pytań na gorąco.
1) Czy po wywaleniu wtrysku powietrza można też odłączyć i wywalić selenoidy czy będzie zgłaszał błędy.
2) EGR można odłączyć bez konskekwencji? (zaślepić dolot i wydech) odłączyć bączki i już ?.
3) FPR dlaczego idzie on przez selenoid? czy podłączenie sterowania wprost pod kolektor da jakiś efekt ?
Wszystko to poto aby zmniejszyć spalanie na oponach 33" w mieście 18 litrów wachy.
Dzięki
W.
Trooper'ek 4EZ1 i EGR,FPR,AINJ
Moderator: Albert_N
Trooper'ek 4EZ1 i EGR,FPR,AINJ
Ostatnio zmieniony pt lis 03, 2006 10:42 am przez LostBoy, łącznie zmieniany 1 raz.
Dobra wszystko odkręcone, teraz tylko śruby dorobić.
Co do EGR czy to ustrojstwo po lewej stronie kolektora i bączek do niego podłączony też wywalać czy tylko zaślepić miejsce gdzie wchodzi miedziana rurka ?
Analizując FPR podłączony przez selenoid też wiąże się z ekologią, podłączę bezpośrednio pod kolektor i się zobaczy. Ktoś ma złe doświadczenia ?.
Co do EGR czy to ustrojstwo po lewej stronie kolektora i bączek do niego podłączony też wywalać czy tylko zaślepić miejsce gdzie wchodzi miedziana rurka ?
Analizując FPR podłączony przez selenoid też wiąże się z ekologią, podłączę bezpośrednio pod kolektor i się zobaczy. Ktoś ma złe doświadczenia ?.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość