Trooper'ek 4EZ1 i EGR,FPR,AINJ
: pn paź 30, 2006 1:23 pm
Cześć,
Garść pytań na gorąco.
1) Czy po wywaleniu wtrysku powietrza można też odłączyć i wywalić selenoidy czy będzie zgłaszał błędy.
2) EGR można odłączyć bez konskekwencji? (zaślepić dolot i wydech) odłączyć bączki i już ?.
3) FPR dlaczego idzie on przez selenoid? czy podłączenie sterowania wprost pod kolektor da jakiś efekt ?
Wszystko to poto aby zmniejszyć spalanie na oponach 33" w mieście 18 litrów wachy.
Dzięki
W.
Garść pytań na gorąco.
1) Czy po wywaleniu wtrysku powietrza można też odłączyć i wywalić selenoidy czy będzie zgłaszał błędy.
2) EGR można odłączyć bez konskekwencji? (zaślepić dolot i wydech) odłączyć bączki i już ?.
3) FPR dlaczego idzie on przez selenoid? czy podłączenie sterowania wprost pod kolektor da jakiś efekt ?
Wszystko to poto aby zmniejszyć spalanie na oponach 33" w mieście 18 litrów wachy.
Dzięki
W.