Strona 1 z 1

Trooper'ek 4EZ1 i EGR,FPR,AINJ

: pn paź 30, 2006 1:23 pm
autor: LostBoy
Cześć,

Garść pytań na gorąco.

1) Czy po wywaleniu wtrysku powietrza można też odłączyć i wywalić selenoidy czy będzie zgłaszał błędy.

2) EGR można odłączyć bez konskekwencji? (zaślepić dolot i wydech) odłączyć bączki i już ?.

3) FPR dlaczego idzie on przez selenoid? czy podłączenie sterowania wprost pod kolektor da jakiś efekt ?

Wszystko to poto aby zmniejszyć spalanie na oponach 33" w mieście 18 litrów wachy.

Dzięki
W.

: pn paź 30, 2006 2:06 pm
autor: Pasza
szukaj bo było....

: pt lis 03, 2006 10:29 am
autor: LostBoy
Dobra wszystko odkręcone, teraz tylko śruby dorobić.

Co do EGR czy to ustrojstwo po lewej stronie kolektora i bączek do niego podłączony też wywalać czy tylko zaślepić miejsce gdzie wchodzi miedziana rurka ?

Analizując FPR podłączony przez selenoid też wiąże się z ekologią, podłączę bezpośrednio pod kolektor i się zobaczy. Ktoś ma złe doświadczenia ?.

: pt lis 03, 2006 11:06 am
autor: Pasza
szukaj bo gdzieś jest na forum..nawet zdjęcia ...
pozdrawiam

: pt lis 03, 2006 1:39 pm
autor: LostBoy
Mam to ale nie widać...