Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max
Moderator: Albert_N
-
troper
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: śr gru 21, 2005 3:06 pm
- Lokalizacja: Sufczyn
Post
autor: troper » pn sty 01, 2007 9:57 am
witam mam pytanie co nawaliło w tropku w szkrzyni jak wycieka mi olej wyjsciem tylniego wału napędowego

jak najlepiej sie do tego zabrac??i gdzie mozna częsci dostac
pozdrwiam
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » pn sty 01, 2007 10:17 am
wymień uszczelniacz
-
Maciej_20
-

- Posty: 275
- Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: TCZEW
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Maciej_20 » pn sty 01, 2007 5:20 pm
sama wymiana usczelniacza nie zawsze pomaga , jak jest duzy luz to nowy usczelniacz ma krotka zwotnosc

z
czy ktos kiedys kasowal ten luz ?
trzeba rozbierac reduktor i zmienic łozyska

-
dyfer41
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 1:28 pm
Post
autor: dyfer41 » pn sty 01, 2007 6:19 pm
Witam.Jeżeli chodzi o luz na wałku na wyjściu na wał tylny czy przedni to nie ma możliwości redukcji tego luzu ponieważ są to łożyska kulkowe jednorzędowe bez możliwości regulacji,a wymiana ich nie jest taka prosta gdyż są zespolone z obudową reduktora specjalnymi pierścieniami rozprężnymi.Podsumowując,jeżeli nie ma dużego luzu to wymień simering i nie szukaj sobie roboty.
-
troper
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: śr gru 21, 2005 3:06 pm
- Lokalizacja: Sufczyn
Post
autor: troper » pn sty 01, 2007 7:04 pm
dzieki za odpowiedz

czyli wystarczy tylko sciągnąc wał , i rozumiem ze nie ma jakichs wielkich trudnosci w wymianie uszczelniacza
-
Maciej_20
-

- Posty: 275
- Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: TCZEW
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Maciej_20 » pn sty 01, 2007 7:26 pm
mam pytanko , zeby wymienic te łozyska trezba potem regulowac ustawienia jakis trybow np. jak atak w moscie napedowym ?
czy mozna rozebrac wymienic i poskładac ?
czy moge napotakac jakies trudnosci przy składaniu

-
dyfer41
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 1:28 pm
Post
autor: dyfer41 » pn sty 01, 2007 7:31 pm
Witam! Co do łożysk to wymienia się na nowe i nie trzeba regulować żadnych luzów, ani szczelin. Największy problem to wybicie wałka z łożyskiem oraz ich założenie.
-
Maciej_20
-

- Posty: 275
- Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: TCZEW
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Maciej_20 » pn sty 01, 2007 7:46 pm
a znasz moze nr.łozysk tak zeby przed robota juz sie w nie zaopatrzyc ?
czy to standartowe łozyska do kupienia w sklepie z łozyskami ?
-
dyfer41
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 1:28 pm
Post
autor: dyfer41 » pn sty 01, 2007 7:53 pm
Jak znajdę to numer i symbol lożyska podam ci jutro. Nie jest to normalne łożysko, ponieważ na pierścieniu zewnętrznym ma wyżłobienie na pierścień rozprężny, który klinuje je w odpowiednim miejscu w obudowie reduktora.
-
dyfer41
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 1:28 pm
Post
autor: dyfer41 » wt sty 02, 2007 1:08 pm
To pierwsze łożysko ma opis 62/32DU(myślę że Zetka lub RS też będzie dobre,natomiast to większe to:6307N.Jeżeli dasz swój meil to ci prześle zdjęcia kompletnego ustroistwa.
-
Maciej_20
-

- Posty: 275
- Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: TCZEW
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Maciej_20 » wt sty 02, 2007 2:53 pm
posłałem adres mailowy na priv. ale jest tez on w moim profilu no i tuz pod kazdym postem
-
ziemniak23
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: pn lis 27, 2006 6:44 pm
- Lokalizacja: Żywiec
Post
autor: ziemniak23 » śr sty 24, 2007 9:03 pm
Witam, mam ten sam problem i leje mi się ze skrzyni, ale nigdzie nie mogę kupić simmeringu 49x37x9.
Może ktoś wie gdzie mogę taki dostać

Isuzu Trooper 88' 2.8TD
GG: 1993281
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość