Dlugosc bagaznika

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Luk_Fiz
 
 
Posty: 119
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 10:52 am
Lokalizacja: Kraków

Dlugosc bagaznika

Post autor: Luk_Fiz » wt maja 15, 2007 2:02 pm

Helol,
Prosta sprawa, szukam auta pod soft wyprawowe i po kolei przegladam rozne marki. Interesuje mnie jaka jest dlugosc bagaznika (w sensie od klapy do przednich foteli) po zlozeniu dwoch tylnych rzedow w dlugim Troopku I.

Bede niewymownie dzwieczny:)
Luk

wrzew
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: Festung Breslau

Post autor: wrzew » wt maja 15, 2007 8:40 pm

Witam
ok 140 do złożonej tylnej kanapy, a 160 do przednich siedzeń, nie wiem dokładnie, jak wyjde z kundlem rano to moge zmierzyć.
pozdro

Luk_Fiz
 
 
Posty: 119
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 10:52 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Luk_Fiz » śr maja 16, 2007 7:35 am

Danke,
Bylbym wdzieczny za pomiar do oparc przednich foteli - tylna kanapa bylaby wywalona calkiem dla umieszczenia spania i bambetli.

Luk

Luk_Fiz
 
 
Posty: 119
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 10:52 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Luk_Fiz » śr maja 16, 2007 8:31 am

Aaaaaaa..... i jeszcze jedno - jak tam podloga wyglada? Plaska jest czy jakies wystepne wystepy?

Luk

Awatar użytkownika
Silvestr
Posty: 1835
Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
Lokalizacja: Widawa

Post autor: Silvestr » czw maja 17, 2007 8:28 pm

Dokładnych wymiarów nie podam, ale jak spałem w swoim przy złożonym siedzeniu, to na wyprostowane nogi liczyć nie mogłem (przy moim wzroście ok. 185 cm). Tak więc jak pisał Wrzew - może być około 160, no może 170 cm. Jeśli zaś wymontujesz tylne siedzenia zupełnie, to już nie powinno być problemu aby się wyciągnąć :)21
Jeśli chodzi o podłogę to jest w zasadzie równa jak stół, jedynymi rzeczami które mogą przeszkadzać są pasy - ale to zaledwie 2 śruby do odkręcenia i po problemie...
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8

Luk_Fiz
 
 
Posty: 119
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 10:52 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Luk_Fiz » pt maja 18, 2007 6:59 am

Dzieki Silvestr, czlowieku o podobnym wzroscie:)
Tak, tylna kanapa bedzie calkowicie wyjeta. Moze ktos juz probowal podrozowac na polnoc (skandynawia) Trooperem?

Dziekuje jeszcze raz,
Luk

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

Post autor: h5n1 » pt maja 18, 2007 3:32 pm

Pytaj o co chcesz:) Sluze informacja.
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

wrzew
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: Festung Breslau

Post autor: wrzew » pt maja 18, 2007 4:50 pm

Witam
cholera gdzieś mi miarke wciągło, nawet linijki nie mam. Ja też mam 183 wzrostu i wyśpisz się tylko bez tylnej kanapy. Oczywiście podłoga kończy się jakieś 20cm przed przednimi fotelami. Sama podłoga ma rynienki, ale to nie przeszkadza. Generalnie to pojemne auto ten trooper :D
W przyszłym tygodniu będe w nim spał mam nadzieję to opisze wrażenia.
Speszyl for >180cm :lol:

Luk_Fiz
 
 
Posty: 119
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 10:52 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Luk_Fiz » sob maja 19, 2007 7:59 am

Nie oszukujmy sie - dlugosc ma znaczenie:)
Kolego wirusowy - a mozesz cos opisac w kategorii "ten typ tak ma"? Chodzi o to co przygotowales do wyjazdu (jakies patenty wlasne, usprawnienia na niskie temperatury...), ewentualnie jak rozwiazales spania jezeli spales w aucie?
Ja planowalem dac cos jak gdyby rozkladany, bardzo waski mini tapczanik - tak zeby dalo sie go zlozyc tworzac fotel z oparciew ustawiony wzdloznie do kierunku jazdy. Na postoju by sie to rozkladalo na prawie cala szerokosc auta.

Luk

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

Post autor: h5n1 » sob maja 19, 2007 2:28 pm

Jedynym patentem jaki moze Ci sie przydac, a ktory zainstalowalem w swoim krotkim Isuzu jest ogrzewanie postojowe. Krotko mowiac mozna sobie spac i miec cieplutko w samochodzie. Mozna kupic na aukcji na wiadomym portalu caly kompletny nowy zestaw do samodzielnego montazu za okolo 1700 pln. Zadnej wielkiej wyprawy na polnoc nie mam za soba. po prostu mieszkam w Norwegii wiec jakbys chcial jakies info o szczegolach to moge pomoc. jezeli chodzi o warunki klimatyczne to latem na pewno jest duzo cieplej niz w Polsce. Zima to przerabane klimaty i w zasadzie wiekszosc malych drog na polnocy i tak jest zamnieta... Z reszta w zimie to i taknie ma co sie na polnoc wybierac... Ciemno jak w d.....
Poza tym wlasnie biora sie za sprawdzanie atestow na zamontowane orurowanie z przodu wiec jakbys mial cos miec z przodu to wbij sobie to do dowodu rejestracyjnego i przetlumacz dowod na angielski. Jezeli chodzi o serwis isuzu i mozliwosci naprawienia czegokolwiek na polnocy to.... zapomnij o takiej mozliwosci. Jakakolwiek awaria uziemi Cie na kilka tygodni. czesci ze szrotu nie wchodza w rachube bo Norwegow jest tylko 5 milionow i isuzu jest tutaj samochodem , ktorego nie spotkasz na drodze..... wiec wyobraz sobie jak czesto mozna kupic uzywane czesci. W Oplu moga Ci sprowadzic filtr oleju albo powietrza.....
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

LAUFER
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: śr sie 20, 2003 7:12 pm
Lokalizacja: Braniewo

Post autor: LAUFER » ndz maja 20, 2007 6:13 pm

To pomierzyłem i tak:
przy rozłożonej kanapie - 105 cm przy złożonej kanapie - 150 cm a gdy kanapa w garażu to 185 cm. Odległość między nadkolami to 96 cm.
Y61 3.0D `02
MB W126 380SEL `80

Luk_Fiz
 
 
Posty: 119
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 10:52 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Luk_Fiz » pn maja 21, 2007 8:35 am

@LAUFER=>Wielkie dziekuje!
W sumie trooperek wydaje sie byc calkiem wdziecznym wozidlem, stad moje zainteresowanie. Zamierzam po zakupie przegrzebac/przystosowac do dalszego jezdzenia go samodzielnie. Najwiekszy problem to chyba rzeczywiscie serwis i czesci oraz ogolna egzotyka jak h5n1 raczyl sie o dalekich krajach wypowiedziec.

Dzieki za wszystkie uwagi,
Luk

bugajek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt cze 22, 2007 9:38 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: bugajek » pt cze 22, 2007 10:00 pm

Witam, nie chce zakladac osobnego tematu, dlatego tutaj sie podczepiam.
Moglby ktos sprawdzic jak to jest w krotkim troopku z tymi dlugosciami bagazowymi? Bylbym wdzeiczny

pozdrawiam
Michał

Awatar użytkownika
Michal
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: pn sty 12, 2004 1:45 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Michal » czw cze 28, 2007 8:32 am

Luk_Fiz pisze:Dzieki Silvestr, czlowieku o podobnym wzroscie:)
Tak, tylna kanapa bedzie calkowicie wyjeta. Moze ktos juz probowal podrozowac na polnoc (skandynawia) Trooperem?

Dziekuje jeszcze raz,
Luk
Jest pod Warszawą człowiek, który troopkiem '85 przejechał całą Norwegię zimą. Można by się umówić pewnie na slajdy...

Ja objechałem całą Skandynawię tylko latem i w dodatku... Syreną.

http://michal-sawicki.w.interia.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość