Ustawianie zaworów

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
gazia
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 78
Rejestracja: czw sty 24, 2008 3:24 pm
Lokalizacja: Łódź

Ustawianie zaworów

Post autor: gazia » pt sty 25, 2008 11:14 am

Witam serdecznie czy ktos ustawiał juz zawory w swoim tropku ja mam 3.1 td montereya i nie pamietam jak sie do tego zabrać, wiem że luzy powinny wynosić 0,4-0,35mm tylkoa jak jest metoda : np. jak opada zawór ssący na 1-wszym cylindrze to ustawimy 3 cylinder na wydechu itd... Za informacje serdeczne dzięki.
Witojcie :))

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt sty 25, 2008 12:48 pm


Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » pt sty 25, 2008 1:38 pm

to chyba logiczne ?
ten sam motor w tropku i w oplu jest prawdopodobne że ktoś kto czyta o isuzu nie czyta o oplu i odwrotnie a że człowiek szuka na pilnie to pyta i tu i tu .
czy to jest cos złego ?
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
gazia
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 78
Rejestracja: czw sty 24, 2008 3:24 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: gazia » pt sty 25, 2008 1:52 pm

Zgadzam sie z kolegą, a temat iście pilny gdyż pogoda piękna się zrobiła a klawiatura na wierzchu :)) a tu jeszcze chłodnice powietrza i inne klamoty do założenia . Pozdrawiam serdecznie. Stopy błota pod ramą :)).
Witojcie :))

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt sty 25, 2008 4:05 pm

mazur73 pisze:t
czy to jest cos złego ?
to znaczy jak ktos bedzie sie pytal o olej,to na kazdym dziale,bo przeciez w kazdym samochodzie jest olej :)21

i jeszcze na regionalnych,aby sie dowiedziec o jego dostepnosc

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » sob sty 26, 2008 1:28 pm

ty chłopie nie jesteś jednak złośliwy , ty jestes poprostu głupi
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » sob sty 26, 2008 9:05 pm

mazur73 pisze:ty chłopie nie jesteś jednak złośliwy , ty jestes poprostu głupi
tez cie kocham :lol:

Awatar użytkownika
gazia
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 78
Rejestracja: czw sty 24, 2008 3:24 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: gazia » pn sty 28, 2008 10:15 am

Pięknie zrobione :)) Ustawiamy na znaku koła pasowego zamontowanego na wale korbowym, ustawiamy tak aby pierwszy cylinder był luźny ( zawory ssacy i wydechowy), regulacja, następnie przekręcamy wał o 180stopnii kolejny luźny komplecik zaworków potem znów o 180 stopni itd. Śmiga teraz pięknie i mocy trochę przybyło bo luzy już były dość znaczne . Pozdrawiam.
Witojcie :))

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości