Olej do reduktora.
Moderator: Albert_N
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 12
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 11:56 am
- Lokalizacja: Sokoło górny/ Kielce
Olej do reduktora.
Panowie u mnie w tropku 91rok jest reduktor przy skrzyni ale ma oddzielny wlew, moje pytanie jaki olej wlać do reduktora bo wlał mi mechanik przekładniowy 80W90 i nie wiem czy dobry.
koledzy prosze o szybką pomoc
pozdrawiam cmatt
koledzy prosze o szybką pomoc
pozdrawiam cmatt
do skrzyni w starym trupie leje sie ten sam olej co do silnika i wymienia sie co druga wymiane razem z silnikiem. Tak stoi na korku wlewu do skrzyni. Znam takich co jezdza na ATF dextronIII i jest dobrze i nie wymieniaja wcale. WYdaje mi sie , ze najwazniejsze aby w skrzyni byl olej a nie historyczna gnojowka. Osobiscie jezdzilem na MOBILU 75W90 i tez bylo dobrze. Teraz jezdze na SIlnikowym fullsyntetyku 5W40 i jest spoko.
BMW X5 3.0 D rocznik 2002
http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.a ... 3&langid=1 wynika ze powinien być silnikowy Synthetic 5W-30 , nie napisałeś jaki masz motor to jest wynik dla 2,8td
schell poleca do diesla 15w40
http://www.shell.com/home/page/pl-pl/sh ... 80807.html
Ja do montka leje 5w30 bo tak servis poleca, a co kto wleje na tym pojedzie jedynie trzeb pamietac zeby olej nie robił sie za gesty w niskich temperaturach
http://www.shell.com/home/page/pl-pl/sh ... 80807.html
Ja do montka leje 5w30 bo tak servis poleca, a co kto wleje na tym pojedzie jedynie trzeb pamietac zeby olej nie robił sie za gesty w niskich temperaturach

PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 

Z tym, silnikowym to pełen zaskok byl dla mnie jak przestudiowałem instrukcje od Troopera. Kilka razy czytałem szukajać gdzie jest haczyk.
I okazało się że nie ma
Faktycznie np w silnikach 2,6i zaleca się "komplet" do silnika i skrzyni z reduktorem taki sam olej.
I słuszna uwaga co do zimy, w takiej "silnikowej" konfiguracji nie ma problemów z wachlowaniem lewarkiem od skrzyni przy niskich temperaturach.
I okazało się że nie ma

I słuszna uwaga co do zimy, w takiej "silnikowej" konfiguracji nie ma problemów z wachlowaniem lewarkiem od skrzyni przy niskich temperaturach.
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo
)

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość