ZaczÄĹ Palic 56 litrĂłw:( POMOCY:(

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Tank
 
 
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2008 11:24 pm
Lokalizacja: Stolica Podbeskidzia:)

ZaczÄĹ Palic 56 litrĂłw:( POMOCY:(

Post autor: Tank » pn cze 30, 2008 10:16 pm

Dzis po raz 2 auto stanelo mi na drodze:(

PowĂłd: po zatankowaniu gazu za 50zĹ przejechalem kilkanascie km i wyliczylem ze auto zaczelo z dnia na dzien palic 56 litrĂłw Lpg:(
Dobrze ze mialem paliwko wiec jakos dojechalem...

Kilka dni temu po wlaniu za 35zl zrobilem az 35 km a dawniej na trasie udawalo mi sie do 15 nawet zejsc...
Wogole auto wydaje mi sie jakies mulawe-tak jakby moc spadla o 20%

Nie wiem jak z paliwem-wole nie sprawdzac ile pali-za tani eksperyment :evil:
Podobna sytuacje mialem w skodz :D
Ostatnio zmieniony wt lip 01, 2008 12:10 pm przez Tank, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » pn cze 30, 2008 10:43 pm

A kiedy ostatnio do parownika zaglądałeś?

Awatar użytkownika
Tank
 
 
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2008 11:24 pm
Lokalizacja: Stolica Podbeskidzia:)

Post autor: Tank » pn cze 30, 2008 10:46 pm

leon zet pisze:A kiedy ostatnio do parownika zaglądałeś?
z parownikiem wszystko ok-sprawdzalem jakies 3 tygodnie temu

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » pn cze 30, 2008 10:54 pm

Trzy tygodnie temu...
A auto rozkraczyło się dzisiaj
:wink:
Pamiętam, że u siebie miałem coś podobnego - kijanka paliła straszne ilości gazu. Okazało się, że gaz mi jakoś bokiem uciekał, na postoju śmierdziało dosyć mocno. Skończyło się na wymianie membran i czyszczeniu parownika. Nie twierdzę, że u Ciebie będzie to samo - przyczyna może być zupełnie inna. Ale warto to sprawdzić.

Awatar użytkownika
Tank
 
 
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2008 11:24 pm
Lokalizacja: Stolica Podbeskidzia:)

Post autor: Tank » pn cze 30, 2008 11:54 pm

a czy zbyt niska ilosc płynu chlodzącego w pojemniczku z petrygo moze miec na to wplyw? bo zauwazylem teraz ze jest gdzies 2 cm ponizej kreski minimum...

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » wt lip 01, 2008 12:01 am

A zauważyłeś jakieś inne niepokojące objawy - poza zbyt dużym zużyciem gazu?

edit
sorry - już widzę
- auto mułowate bez mocy
- znika płyn chłodniczy

Jakby tu nie być złym prorokiem...

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » wt lip 01, 2008 4:09 am

głowica :-?
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
Tank
 
 
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2008 11:24 pm
Lokalizacja: Stolica Podbeskidzia:)

Post autor: Tank » wt lip 01, 2008 6:12 am

Plynu nie ubywa po prostu zapomnialem dolac ostatnio ale glownie chodzi mi o to czy jego mala ilosc miala wplyw na
Tak wielkie spalanie

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » wt lip 01, 2008 6:22 am

mazur73 pisze:głowica :-?
Nie chciałem tego głośno mówić, ale wiele na to wskazuje.

Awatar użytkownika
Tank
 
 
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2008 11:24 pm
Lokalizacja: Stolica Podbeskidzia:)

Post autor: Tank » wt lip 01, 2008 8:32 am

A jaki jest zwíazek miedzy wysokim spalaniem a padajaca glowica ?

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » wt lip 01, 2008 8:43 am

Tank pisze:Plynu nie ubywa po prostu zapomnialem dolac ostatnio ale glownie chodzi mi o to czy jego mala ilosc miala wplyw na
Tak wielkie spalanie
a jaki jest zwiazek pomiedzy ?
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
Tank
 
 
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2008 11:24 pm
Lokalizacja: Stolica Podbeskidzia:)

Post autor: Tank » wt lip 01, 2008 12:07 pm

A dzis dokonalem malego testu í wychodzi ze pali 56 litrow takze wczorajsze 35 bylo zle wyliczone

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » wt lip 01, 2008 1:03 pm

56 litrów?
A organoleptycznie gazu nie czuć?

Adamo
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » wt lip 01, 2008 1:33 pm

Sprawdź na benzynie. Jeśli na benzynie będzie ok to pojedź do gazownika.
Wizyta u gazownika będzie tańsza niż ten gaz co wyjeździsz podczas testów :)21

Awatar użytkownika
Tank
 
 
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2008 11:24 pm
Lokalizacja: Stolica Podbeskidzia:)

Post autor: Tank » wt lip 01, 2008 1:48 pm

leon zet pisze:56 litrĂłw?
A organoleptycznie gazu nie czuÄ?
zero zapachu
Brak ulatniania sprawdzilem dokladnie

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » wt lip 01, 2008 5:29 pm

A tak z nudów sprawdź jak sie zachowuje płyn chlodzący jak odpalisz furę i otworzysz korek chłodnicy. Przy okazji moze zacznie śmierdzieć gazem....
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » wt lip 01, 2008 5:33 pm

Tylko uważaj żeby Ci korek maski nie przebił...
:wink:

Awatar użytkownika
Tank
 
 
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2008 11:24 pm
Lokalizacja: Stolica Podbeskidzia:)

Post autor: Tank » wt lip 01, 2008 6:31 pm

a wiec tak: benzyny pali uczciwie czyli w normie:) Jedna dobra wiadomosc:)

Teraz tak: wydaje mi sie ze cos tu jest namieszane z regulacja gazu :x

Sruba od powietrza jest odkrecona prawie do konca natomiast regulacja przy parowniku ma tylko pół obrotu.

moze mi ktos powiedziec ile powinno byc prawidlowo obrotow na srubie regulacjnej na wezu od powietrza?

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » wt lip 01, 2008 8:46 pm

Znaczy się Panie coś z tą sruba na parowniku jest nie teges.Ciężko ocenic "ile obrotów" na wężu powinno być... generalnie "w sam raz" ale na pewno nie odkręcone na full. Parownik... przede wszystkim sprawdź co jest że tylko tyle masz "ruchu" bo wg mnie powinno się dać całkiem sporo kręcić.
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » wt lip 01, 2008 9:12 pm

@ Tank

podaj emila to wyślę ci instrukcje jak wyregulować instalacje


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
matee2
 
 
Posty: 146
Rejestracja: śr cze 13, 2007 10:15 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków

Post autor: matee2 » wt lip 01, 2008 9:35 pm

a nie strzelił Ci przypadkiem gaz jakos wcześniej czy coś bo jeśli tak to trzeba wyregulować ja regulowałem gaż na oko jakj równo chopdził i spaliny nie śmierdziały no to pomyślałem ze ok jestr pojechałem do gaziarza i powiedział że nic nie trzba regulować ;)

Adamo
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » wt lip 01, 2008 9:40 pm

Mag69 pisze:@ Tank

podaj emila to wyślę ci instrukcje jak wyregulować instalacje


:)21
Wyślij jeszcze jak ją najpierw naprawić :)21

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » śr lip 02, 2008 5:48 am

Zanim zaczniesz regulacje sprawdź jeszcze raz parownik, wymień filtr gazu i powietrza jeśli trzeba ,i dopiero bież sie za regulacje . Pali tyle bo jest rozkręcony na maxa a nie chce jechać bo ma za bogatą mieszankę. Jaka masz instalacje (firma) 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
Tank
 
 
Posty: 190
Rejestracja: sob mar 29, 2008 11:24 pm
Lokalizacja: Stolica Podbeskidzia:)

Post autor: Tank » śr lip 02, 2008 9:25 pm

a wiec tak: dzis wymienilem filtry powietrza gazu,gaz ustawilem-moc wrócila i splanie spadło.

Wszystko wygladaloby super gdyby na stacji Pan nie powiedzial mi:

Niestety za wiecej niz 30zł do butli nie wejdzie a przeciez gaz sie skonczyl.

Hmnn moze wine za wszystko ponosi butla...

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » śr lip 02, 2008 9:47 pm

A nie kombinowałeś ostatnio czegoś z butlą? Nie obracałeś jej albo coś?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości