Problem z mostem i jeszcze pare pytan

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

janikjanik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pn maja 12, 2008 4:41 pm
Lokalizacja: Lwówek Śl

Problem z mostem i jeszcze pare pytan

Post autor: janikjanik » śr wrz 10, 2008 9:51 pm

Mam problem z mostem w 2.6i. Szczela mi na zakrętach jak ruszam. Już raz go rozebrałem wyczyściłem wszystko dokładnie w nitro i nalałem olej 75W 140 i dalej jest to samo:( dzisiaj wyczaiłem ze jest duży luz na wale. Jak ruszam walem na luzie to obkreca się się tak o 2-3 cm. Czy to może być przyczyna szczelania?Da sie to jakos naprawic Czy już jest pora na wymianę na jakiegoś innego? Aha ten most to oczywiście LSD. Wie ktoś jakie jest oznaczenie symeringu wal skrzynia biegów.? Bo zaczyna mi cieknąc po ostatniej robocie mostu. Z góry dzięki
Ostatnio zmieniony pt wrz 12, 2008 1:54 pm przez janikjanik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » czw wrz 11, 2008 4:44 am

janikjanik napisał
Jak ruszam walem na luzie to obkreca się się tak o 2-3 cm. Czy to może być przyczyna szczelania?Da sie to jakos naprawic Czy już jest pora na wymianę na jakiegoś innego?
Przyczyną strzelania raczej nie wał raczej strzeli raz i po kłopocie koledze strasznie coś strzelało w galloperze przy ruszaniu i okazało się że miał luzy na wahaczach podłużnych z tyłu 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » czw wrz 11, 2008 5:21 am

janikjanik napisał
Jak ruszam walem na luzie to obkreca się się tak o 2-3 cm. Czy to może być przyczyna szczelania?Da sie to jakos naprawic Czy już jest pora na wymianę na jakiegoś innego?
Przyczyną strzelania raczej nie wał raczej strzeli raz i po kłopocie koledze strasznie coś strzelało w galloperze przy ruszaniu i okazało się że miał luzy na wahaczach podłużnych z tyłu 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

janikjanik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pn maja 12, 2008 4:41 pm
Lokalizacja: Lwówek Śl

Post autor: janikjanik » pt wrz 12, 2008 6:34 pm

A gdzie w tropku z 89roku jest wahacz podłuzny?jak on jest na resorach.

A wogole to wał jest ok tylko w moscie się dzieje cos nie tak tylko nie wiem co? nie wiem jak tarczki maja wygladac bo moje byly bardzo porysowane. Mialy bardzo delikatne ryski we wszystki strony świata. Łożyska sa ok półosie tak samo. I chyba bede musial kupic nowego "używanego" :x

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » pt wrz 12, 2008 7:11 pm

jeżeli most ma LSD to i olej powinien być stosowny
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

janikjanik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pn maja 12, 2008 4:41 pm
Lokalizacja: Lwówek Śl

Post autor: janikjanik » pt wrz 12, 2008 8:16 pm

to jaki powinienem nalac? 75w-140 jest do du...?

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

Post autor: h5n1 » pt wrz 12, 2008 9:39 pm

taki z oznaczeniem LS jest dobry. Jak raz zalejesz zwyklym przekladniowym to mozesz zapomniec o blokadzie i wlewac juz zwyklego przekladniowego.
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt wrz 12, 2008 11:19 pm

jak raz zalejesz zwykłym to najlepiej wylać stary i porządnie przepłukać dyfer - jest szansa że dalej będzie działać
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » sob wrz 13, 2008 3:59 am

tylko 80w90LS kupisz w sklepie rajdy4x4 około 30zł litr 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

janikjanik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pn maja 12, 2008 4:41 pm
Lokalizacja: Lwówek Śl

Post autor: janikjanik » sob wrz 13, 2008 6:01 am

a luz na wlale-most jest spowodowany zlym olejem?

Juz mnie ten most wkur...ale rozbiore go i zobacze co bedzie sie dzialo po zalaniu Shell SPIRAX. Jak go zrobie i bedzie dzialal to macie po laszce he :D Dzieki

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

Post autor: h5n1 » sob wrz 13, 2008 4:05 pm

Luz o ktorym piszesz powinien wystepowac, bo jak go nie ma wcale to dyfer sie przycina. Jest mozliwosc skorygowania tego luzu. DO regulacji dojdziesz poprzez odkrecenie walu i szynkla wychodzacego z dyfra. Pod spodem znajdziesz duza nakretke ktora dokrecajac bedziesz zmniejszal luz. Pamietaj aby go nie wykasowac do zera oraz o zaklepaniu takiej zabezpieczajacej blaszki zeby dyfer sie sam znowu nie rozkrecal. robota na max 1 godzine. A ha.. jak juz bedziesz mial otwarte bebechy to wysun sobie wewnetrzna szalke lozyska i zobacz w jakim jest stanie. bedziesz mial mniej wiecej poglad na stan lozyska. Nie zapomnij sobie odpisac numerkow z lozyska to jak bedziesz sie szykowal do drugiego podejscia z dyfrem bedziesz mial mozliwosc kupienia ich wczesniej. Ja mam dwa dyfry lezace na polce ale chyba CIe nie poratuje ze wzgledu na odleglosc:) myjac dyfer ze starego oleju pamietaj o tym, ze kupe smiecia lezy w polosiach wiec nie zaluj srodka myjacego i przechyl autko raz na prawa strone i raz na lewa zeby sie wszystko z dyfra wylalo bo przypuszczam , ze najlepszy olej w polaczeniu ze srodkiem myjacym i starym syfem z przed lat nie da dobrego efektu.
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » ndz wrz 14, 2008 7:48 am

h5n1 bardzo ładnie opisałeś :)2 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość