Problem z mostem i jeszcze pare pytan
Moderator: Albert_N
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 8
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 4:41 pm
- Lokalizacja: Lwówek Śl
Problem z mostem i jeszcze pare pytan
Mam problem z mostem w 2.6i. Szczela mi na zakrętach jak ruszam. Już raz go rozebrałem wyczyściłem wszystko dokładnie w nitro i nalałem olej 75W 140 i dalej jest to samo:( dzisiaj wyczaiłem ze jest duży luz na wale. Jak ruszam walem na luzie to obkreca się się tak o 2-3 cm. Czy to może być przyczyna szczelania?Da sie to jakos naprawic Czy już jest pora na wymianę na jakiegoś innego? Aha ten most to oczywiście LSD. Wie ktoś jakie jest oznaczenie symeringu wal skrzynia biegów.? Bo zaczyna mi cieknąc po ostatniej robocie mostu. Z góry dzięki
Ostatnio zmieniony pt wrz 12, 2008 1:54 pm przez janikjanik, łącznie zmieniany 1 raz.
janikjanik napisał

Przyczyną strzelania raczej nie wał raczej strzeli raz i po kłopocie koledze strasznie coś strzelało w galloperze przy ruszaniu i okazało się że miał luzy na wahaczach podłużnych z tyłuJak ruszam walem na luzie to obkreca się się tak o 2-3 cm. Czy to może być przyczyna szczelania?Da sie to jakos naprawic Czy już jest pora na wymianę na jakiegoś innego?

PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 

janikjanik napisał

Przyczyną strzelania raczej nie wał raczej strzeli raz i po kłopocie koledze strasznie coś strzelało w galloperze przy ruszaniu i okazało się że miał luzy na wahaczach podłużnych z tyłuJak ruszam walem na luzie to obkreca się się tak o 2-3 cm. Czy to może być przyczyna szczelania?Da sie to jakos naprawic Czy już jest pora na wymianę na jakiegoś innego?

PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 8
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 4:41 pm
- Lokalizacja: Lwówek Śl
A gdzie w tropku z 89roku jest wahacz podłuzny?jak on jest na resorach.
A wogole to wał jest ok tylko w moscie się dzieje cos nie tak tylko nie wiem co? nie wiem jak tarczki maja wygladac bo moje byly bardzo porysowane. Mialy bardzo delikatne ryski we wszystki strony świata. Łożyska sa ok półosie tak samo. I chyba bede musial kupic nowego "używanego"
A wogole to wał jest ok tylko w moscie się dzieje cos nie tak tylko nie wiem co? nie wiem jak tarczki maja wygladac bo moje byly bardzo porysowane. Mialy bardzo delikatne ryski we wszystki strony świata. Łożyska sa ok półosie tak samo. I chyba bede musial kupic nowego "używanego"

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 8
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 4:41 pm
- Lokalizacja: Lwówek Śl
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 8
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 4:41 pm
- Lokalizacja: Lwówek Śl
Luz o ktorym piszesz powinien wystepowac, bo jak go nie ma wcale to dyfer sie przycina. Jest mozliwosc skorygowania tego luzu. DO regulacji dojdziesz poprzez odkrecenie walu i szynkla wychodzacego z dyfra. Pod spodem znajdziesz duza nakretke ktora dokrecajac bedziesz zmniejszal luz. Pamietaj aby go nie wykasowac do zera oraz o zaklepaniu takiej zabezpieczajacej blaszki zeby dyfer sie sam znowu nie rozkrecal. robota na max 1 godzine. A ha.. jak juz bedziesz mial otwarte bebechy to wysun sobie wewnetrzna szalke lozyska i zobacz w jakim jest stanie. bedziesz mial mniej wiecej poglad na stan lozyska. Nie zapomnij sobie odpisac numerkow z lozyska to jak bedziesz sie szykowal do drugiego podejscia z dyfrem bedziesz mial mozliwosc kupienia ich wczesniej. Ja mam dwa dyfry lezace na polce ale chyba CIe nie poratuje ze wzgledu na odleglosc:) myjac dyfer ze starego oleju pamietaj o tym, ze kupe smiecia lezy w polosiach wiec nie zaluj srodka myjacego i przechyl autko raz na prawa strone i raz na lewa zeby sie wszystko z dyfra wylalo bo przypuszczam , ze najlepszy olej w polaczeniu ze srodkiem myjacym i starym syfem z przed lat nie da dobrego efektu.
BMW X5 3.0 D rocznik 2002
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość