Zbieżność i ściąganie

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Atomek
 
 
Posty: 120
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 5:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Zbieżność i ściąganie

Post autor: Atomek » pn wrz 22, 2008 10:31 pm

Czy ktos z Was mial problemy z ustawieniem zbieznosci w krótkim troopie? I z jazdą na wprost? Ja dzis drugi raz wizytowalem diagnostę i mimo jego staran (facet jest podobno b. dokladny), autko ma tendencje do zjezdzania na prawo. Po pierwszej regulacji (komputerowo) juz na drugi dzien odkrylem, ze kierownica podczas jazdy na wprost musi byc skrecona sporo w lewo. Diagnosta ustawial ją prosto i blokowal podczas regulowania.
Zanim zabral sie do kolejnego ustawiania skasowalem luzy na lozyskach (w lewym byly spore). Dzis po regulacji ponownej jezdzilem testowo i nadal sciąga na prawo i kiera lekko w lewo skrecona, ale jednak duzo mniej, niz po peirwszym razie.
Diagnosta zwrocil uwage, ze tylne kola mają jakies odchylki od normy i to one moga byc przyczyną.
Gwoli scislosci mam kumho 31/10,5 i raczej nie katuje sprzeta po kraweznikach.
Trzecim tropem są wybite silentbloki. Jednak diagnosta ustawil pod nie pochylenie kol przednich.
Defender 90

mariojura
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:23 pm
Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska-Ogrodzieniec

Post autor: mariojura » wt wrz 23, 2008 7:47 am

u mnie jest tak smo lekko ściąga w prawo a mimo to na diagnostyce stwierdzili, że wszysko jest git. Przyczyną może być faktycznie tył - przesunięty resor (ścięty lub skrzywiony szpickop), wywalone tuleje przednie resora (prowadzą most). Kiedyś wezme się za to a wtedy :)23... to poł samochodu rozbiore ale zrobie. Gwoli ścisłości BFG A/T 30/9.5

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » wt wrz 23, 2008 9:15 am

A wez zamien przednie kola (lewy do prawego,prawy do....itd).Ja kiedys tez podobne szopki mialem przy zalozonych Cooperach 215. Mimo remontu calej zawiechy i ustawieniu na tiptop lekko sciagal w prawo.Cos mnie tknelo i zamienilem kola miejscami chociaz obydwie opony w ladnym stanie,rownomiernie zuzyte itp,itd.I zaczal sciagac w lewo. Zmienilem komplet opon i od tej pory jedzie prosto jak trzeba.
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

Atomek
 
 
Posty: 120
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 5:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Atomek » wt wrz 23, 2008 9:38 am

No wlasnie, mozna sprobowac zmienic opony stronami, w koncu kumho to nie zadna gorna półka. Dzieki za uwagi.
Defender 90

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości