opel campo
Moderator: Albert_N
opel campo
Witam,
Na wstępie chciałbym powitać wszystkich ,
Zakupiłem Opla Campo 92r z silnikiem 2,5d i mam kilka pytań.
Chodzi mi o błotniki przednie czy będą pasowały od Frontery A gdyż jak patrzę na fotki wyglądają podobnie. mam obecnie założone oponki 235 i wystają poza obrys błotników przednich. Frontera chyba ma je trochę szersze plus nakładki na ranty.
Drugie pytanko juz bardziej techniczne: na pompie wtryskowej jest z góry wkręcony czujnik lub elektrozawór (dokładnie nie wiem) z którego wychodzą dwa przewody. jeden idzie w instalację przy silniku a drugi idzie do kabiny po stronie kierowcy. I ten ostatni właśnie jest urwany i wisi sobie nad nogami. Gdzie on powinien byc podłączony??
Ostatnie pytanie dotyczy ssania , mam pokrętło podciągające delikatnie gaz i czy to jest juz wszystko odnośnie odpalania zimnego silnika.
Za szybkie info z góry dziękuję
Pozdrawiam
Darek
Na wstępie chciałbym powitać wszystkich ,
Zakupiłem Opla Campo 92r z silnikiem 2,5d i mam kilka pytań.
Chodzi mi o błotniki przednie czy będą pasowały od Frontery A gdyż jak patrzę na fotki wyglądają podobnie. mam obecnie założone oponki 235 i wystają poza obrys błotników przednich. Frontera chyba ma je trochę szersze plus nakładki na ranty.
Drugie pytanko juz bardziej techniczne: na pompie wtryskowej jest z góry wkręcony czujnik lub elektrozawór (dokładnie nie wiem) z którego wychodzą dwa przewody. jeden idzie w instalację przy silniku a drugi idzie do kabiny po stronie kierowcy. I ten ostatni właśnie jest urwany i wisi sobie nad nogami. Gdzie on powinien byc podłączony??
Ostatnie pytanie dotyczy ssania , mam pokrętło podciągające delikatnie gaz i czy to jest juz wszystko odnośnie odpalania zimnego silnika.
Za szybkie info z góry dziękuję
Pozdrawiam
Darek
Re: opel campo
Jak mi się wydaje to to pokrętło to ręczny gaz (w troopie takie występuje przynajmniej) to coś bardziej w stylu tempomatu jest
Re: opel campo
zgadza sie jest to ręczny gaz,
Odnośnie wcześniejszego pytania dot. pompy czy koledzy którzy posiadają starsze isuzu z dieslem może posiadają podobny elektrozawór który jest sterowany jednym czarny przewodem z kabiny po stronie kierowcy. (drugi przewód jest wpiety w komorze silnika ) U mnie ten przewód jest ucięty i jak go pociągne to starcza gdzie na wysokości kostek satacyjki ale tam są akurat wszystkie całe przewody. Ktoś mi powiedział że może to byc od ssania tzn od tego przycisku po lewej stronie z ikonką silnika ( w nowych autach to ikona check engine) ale tam wszystkie przewody są całe i idą w głowną wiązę w desce.
Prosze o pomoc.
pozdrawiam
Darek
Odnośnie wcześniejszego pytania dot. pompy czy koledzy którzy posiadają starsze isuzu z dieslem może posiadają podobny elektrozawór który jest sterowany jednym czarny przewodem z kabiny po stronie kierowcy. (drugi przewód jest wpiety w komorze silnika ) U mnie ten przewód jest ucięty i jak go pociągne to starcza gdzie na wysokości kostek satacyjki ale tam są akurat wszystkie całe przewody. Ktoś mi powiedział że może to byc od ssania tzn od tego przycisku po lewej stronie z ikonką silnika ( w nowych autach to ikona check engine) ale tam wszystkie przewody są całe i idą w głowną wiązę w desce.
Prosze o pomoc.
pozdrawiam
Darek
Re: opel campo
Ten przycisk po lewej obok ręcznego gazu? U mnie to było grzanie świec
- amster123
- Posty: 635
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 10:27 am
- Lokalizacja: W-wa, ok. Otwocka, ok. Ostrowca Św.
- Kontaktowanie:
Re: opel campo
No prawie wszystko.... jeszcze kluczyk potrzebnydarkoj pisze:
Ostatnie pytanie dotyczy ssania , mam pokrętło podciągające delikatnie gaz i czy to jest juz wszystko odnośnie odpalania zimnego silnika.

http://amster4x4.blogspot.com
CAMP4X4 - Małe Jodło
CAMP4X4 - Małe Jodło
Re: opel campo
Witam,
Panowie ponawiam pytanie odnośnie przycisku z wizerunkiem silnika,
W jaki sposób mozna wywołać kody usterek w Campo 1992 rok
Za szybkie info z góry dziekuję
Darek
Panowie ponawiam pytanie odnośnie przycisku z wizerunkiem silnika,
W jaki sposób mozna wywołać kody usterek w Campo 1992 rok
Za szybkie info z góry dziekuję
Darek
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 18
- Rejestracja: pt sty 21, 2011 5:26 pm
Re: opel campo
Spróbuj po stronie kierowcy w lewym dolnym rogu (na lewo od pedału sprzęgła). Szukaj pod dywanikami albo pod plastikami dwóch luźnych kabelków zakończonych końcówkami pasującymi do siebie tak aby można było je połączyć. Gdy to zrobisz zacznie migać kontrolka chek.
Re: opel campo
a sam przycisk z tym silnikiem do czego służy?
Re: opel campo
witam,
Panowie nie mogę znaleźć tych przewodów do diagnostyki check.
Jeszcze jedno pytanie czy macie namiar na sklep gdzie mogę nabyć za rosądne pieniądze części do remontu silnika tj. uszczelki i pierścienie tłokowe.
Auto długo stało nieodpalane i na 1 cylindrze mam w komore spalania olej. Moczyłem w nafcie , ale nie pomogło.
Za szybką odpowiedź z góry dziękuję
pozdrawiam
Darek
Panowie nie mogę znaleźć tych przewodów do diagnostyki check.

Jeszcze jedno pytanie czy macie namiar na sklep gdzie mogę nabyć za rosądne pieniądze części do remontu silnika tj. uszczelki i pierścienie tłokowe.
Auto długo stało nieodpalane i na 1 cylindrze mam w komore spalania olej. Moczyłem w nafcie , ale nie pomogło.
Za szybką odpowiedź z góry dziękuję
pozdrawiam
Darek
- BENGI
- Posty: 1811
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
- Kontaktowanie:
Re: opel campo
Panowie podłącze się do tematu pacjent to campo 2.5 diesel, niestety jak na moje tereny ten silniczek jest troszkę słabawy i myślę na zrobieniem mu swapa i jestem ciekaw czy orientuje się ktoś czy któryś zespół napędowy lub sam silnik pasuje bez większych przeróbek (trooper, monterey, frontiera) lub coś innego
dzięki i pozdrawiam
dzięki i pozdrawiam
Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati
pzdr Mati

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość