opel campo

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

darkoj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: ndz sty 01, 2012 8:07 am

opel campo

Post autor: darkoj » ndz sty 01, 2012 8:59 am

Witam,
Na wstępie chciałbym powitać wszystkich ,

Zakupiłem Opla Campo 92r z silnikiem 2,5d i mam kilka pytań.
Chodzi mi o błotniki przednie czy będą pasowały od Frontery A gdyż jak patrzę na fotki wyglądają podobnie. mam obecnie założone oponki 235 i wystają poza obrys błotników przednich. Frontera chyba ma je trochę szersze plus nakładki na ranty.

Drugie pytanko juz bardziej techniczne: na pompie wtryskowej jest z góry wkręcony czujnik lub elektrozawór (dokładnie nie wiem) z którego wychodzą dwa przewody. jeden idzie w instalację przy silniku a drugi idzie do kabiny po stronie kierowcy. I ten ostatni właśnie jest urwany i wisi sobie nad nogami. Gdzie on powinien byc podłączony??

Ostatnie pytanie dotyczy ssania , mam pokrętło podciągające delikatnie gaz i czy to jest juz wszystko odnośnie odpalania zimnego silnika.

Za szybkie info z góry dziękuję

Pozdrawiam

Darek

Awatar użytkownika
SlonPl
Posty: 660
Rejestracja: pn mar 29, 2010 1:03 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: opel campo

Post autor: SlonPl » wt sty 03, 2012 12:29 pm

Jak mi się wydaje to to pokrętło to ręczny gaz (w troopie takie występuje przynajmniej) to coś bardziej w stylu tempomatu jest
Był Isuzu Trooper 2.3 TDI
Jest:
Nissan Patrol W-160 2.8 + LPG
Facebook

darkoj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: ndz sty 01, 2012 8:07 am

Re: opel campo

Post autor: darkoj » czw sty 05, 2012 9:58 am

zgadza sie jest to ręczny gaz,

Odnośnie wcześniejszego pytania dot. pompy czy koledzy którzy posiadają starsze isuzu z dieslem może posiadają podobny elektrozawór który jest sterowany jednym czarny przewodem z kabiny po stronie kierowcy. (drugi przewód jest wpiety w komorze silnika ) U mnie ten przewód jest ucięty i jak go pociągne to starcza gdzie na wysokości kostek satacyjki ale tam są akurat wszystkie całe przewody. Ktoś mi powiedział że może to byc od ssania tzn od tego przycisku po lewej stronie z ikonką silnika ( w nowych autach to ikona check engine) ale tam wszystkie przewody są całe i idą w głowną wiązę w desce.

Prosze o pomoc.

pozdrawiam

Darek

Awatar użytkownika
SlonPl
Posty: 660
Rejestracja: pn mar 29, 2010 1:03 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: opel campo

Post autor: SlonPl » ndz sty 08, 2012 3:44 pm

Ten przycisk po lewej obok ręcznego gazu? U mnie to było grzanie świec
Był Isuzu Trooper 2.3 TDI
Jest:
Nissan Patrol W-160 2.8 + LPG
Facebook

Awatar użytkownika
amster123
Posty: 635
Rejestracja: śr sty 28, 2009 10:27 am
Lokalizacja: W-wa, ok. Otwocka, ok. Ostrowca Św.
Kontaktowanie:

Re: opel campo

Post autor: amster123 » ndz sty 08, 2012 6:29 pm

darkoj pisze:
Ostatnie pytanie dotyczy ssania , mam pokrętło podciągające delikatnie gaz i czy to jest juz wszystko odnośnie odpalania zimnego silnika.
No prawie wszystko.... jeszcze kluczyk potrzebny :)21
http://amster4x4.blogspot.com
CAMP4X4 - Małe Jodło

darkoj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: ndz sty 01, 2012 8:07 am

Re: opel campo

Post autor: darkoj » pn sty 23, 2012 9:14 pm

Witam,

Panowie ponawiam pytanie odnośnie przycisku z wizerunkiem silnika,
W jaki sposób mozna wywołać kody usterek w Campo 1992 rok

Za szybkie info z góry dziekuję

Darek

kampfhundnr1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: pt sty 21, 2011 5:26 pm

Re: opel campo

Post autor: kampfhundnr1 » czw lut 02, 2012 9:53 pm

Spróbuj po stronie kierowcy w lewym dolnym rogu (na lewo od pedału sprzęgła). Szukaj pod dywanikami albo pod plastikami dwóch luźnych kabelków zakończonych końcówkami pasującymi do siebie tak aby można było je połączyć. Gdy to zrobisz zacznie migać kontrolka chek.

darkoj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: ndz sty 01, 2012 8:07 am

Re: opel campo

Post autor: darkoj » pn lut 06, 2012 10:01 pm

a sam przycisk z tym silnikiem do czego służy?

darkoj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: ndz sty 01, 2012 8:07 am

Re: opel campo

Post autor: darkoj » pn kwie 02, 2012 1:24 pm

witam,

Panowie nie mogę znaleźć tych przewodów do diagnostyki check.
:(

Jeszcze jedno pytanie czy macie namiar na sklep gdzie mogę nabyć za rosądne pieniądze części do remontu silnika tj. uszczelki i pierścienie tłokowe.

Auto długo stało nieodpalane i na 1 cylindrze mam w komore spalania olej. Moczyłem w nafcie , ale nie pomogło.

Za szybką odpowiedź z góry dziękuję
pozdrawiam

Darek

Awatar użytkownika
BENGI
Posty: 1811
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
Kontaktowanie:

Re: opel campo

Post autor: BENGI » pn kwie 09, 2012 7:18 pm

Panowie podłącze się do tematu pacjent to campo 2.5 diesel, niestety jak na moje tereny ten silniczek jest troszkę słabawy i myślę na zrobieniem mu swapa i jestem ciekaw czy orientuje się ktoś czy któryś zespół napędowy lub sam silnik pasuje bez większych przeróbek (trooper, monterey, frontiera) lub coś innego

dzięki i pozdrawiam
Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość