Info o Fronterze dla absolutnych nowicjuszy.

Frontera, Monterey

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
mirokez
Posty: 582
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 8:03 pm
Lokalizacja: Kraśnik woj. Lubelskie

Post autor: mirokez » pn sty 01, 2007 10:54 pm

mam pytanie odnosnie kontrolki oleju a wlasciwie to tej wskazowki w prawym dolnym rogua mianowicie pod czas jazdy wskazowka siega 3/4 skali czy to jest normalna temperatura, pytam o to bo mnie to jakos niepokoji


pzdr
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Post autor: Piotrul » wt sty 02, 2007 8:12 am

to nie jest temp. tylko ciśnienie więc jak masz 3/4 to jest b. dobrze.
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Awatar użytkownika
mirokez
Posty: 582
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 8:03 pm
Lokalizacja: Kraśnik woj. Lubelskie

Post autor: mirokez » wt sty 02, 2007 1:07 pm

aha wiec jednak cisnienie tak myslalem ze to moze byc cisnienie albo temperatura, ale skoro to dobrze ze jest 3/4 to sie ciesze !


dzieki za info pzdr
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Post autor: Piotrul » wt sty 02, 2007 5:57 pm

Dobra, ja też mam pytanko, bo przecież nie bedę zakładał oddzielnego tematu. Czy zamek w drzwiach kierowcy jest zamienny z zamkiem od drzwi pasażera? Zaczyna się zacinać co jest lekko irytujące.
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Awatar użytkownika
mirokez
Posty: 582
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 8:03 pm
Lokalizacja: Kraśnik woj. Lubelskie

Post autor: mirokez » sob lut 03, 2007 9:28 pm

mam takie pytanko jakie przelozenia ma reduktor w frotce sport A 2.0 benz z 1992 roku?

pzdr
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl

Awatar użytkownika
mazurkas007
 
 
Posty: 2828
Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
Lokalizacja: podlasie

Post autor: mazurkas007 » pn lut 05, 2007 10:19 am

Jak się do mostu z LSD wleje zwykły olej to będzie problem, a jak się do zwykłego mostu wleje olej przeznaczony do LSD to ? ?
Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Post autor: Piotrul » pn lut 05, 2007 3:11 pm

mazurkas007 pisze:Jak się do mostu z LSD wleje zwykły olej to będzie problem, a jak się do zwykłego mostu wleje olej przeznaczony do LSD to ? ?
To się zrobi LSD ??
:)21
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Awatar użytkownika
mazurkas007
 
 
Posty: 2828
Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
Lokalizacja: podlasie

Post autor: mazurkas007 » pn lut 05, 2007 4:36 pm

jasne ... a tak na serio, może to zaszkodzić ?
Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor

Awatar użytkownika
mirokez
Posty: 582
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 8:03 pm
Lokalizacja: Kraśnik woj. Lubelskie

Post autor: mirokez » pn lut 05, 2007 9:52 pm

koledzy jak to jest w koncu z tym reduktorem wie ktos czy nie bardzo
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl

brad
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pt gru 08, 2006 10:03 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: brad » wt lut 06, 2007 8:35 pm

mirokez pisze:mam takie pytanko jakie przelozenia ma reduktor w frotce sport A 2.0 benz z 1992 roku?

pzdr
We frotce A 2.0 są następujące przełożenia (:1) -
1. bieg - 3,785
2. bieg - 2,171
3. bieg - 1,413
4. bieg - 1,000
5. bieg - 0,855
wsteczny - 3,720

Reduktor - 1,870

Pozdrowienia

Awatar użytkownika
mirokez
Posty: 582
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 8:03 pm
Lokalizacja: Kraśnik woj. Lubelskie

Post autor: mirokez » wt lut 06, 2007 10:59 pm

brad wielkie dzieki nareszcie mi ktos udzielil info na ten temat



pzdr
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl

Awatar użytkownika
HRESA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 11, 2006 7:31 pm
Lokalizacja: WODZISŁAW ŚL.

Post autor: HRESA » śr lut 07, 2007 3:23 pm

mam pytanko czy wymieniał ktos przegub w frocie 93r. chodzi mi o to czy jest to skomplikowane + jakies przyzady czy dam rade w garażu??
frota zmota 3,2 v6

Awatar użytkownika
mirokez
Posty: 582
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 8:03 pm
Lokalizacja: Kraśnik woj. Lubelskie

Post autor: mirokez » ndz lut 11, 2007 5:24 pm

mam takie lajkowe pytanko na jak glebokosc mozna wjechac frotka bez snorkela zeby jej nie zalaz chodzi mi o max glebokosc



pzdr
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Post autor: Piotrul » ndz lut 11, 2007 6:35 pm

50cm frota A , a B chyba troszkę mniej.
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Awatar użytkownika
HRESA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 11, 2006 7:31 pm
Lokalizacja: WODZISŁAW ŚL.

Post autor: HRESA » ndz lut 11, 2007 8:17 pm

dokładnie tak :)2
frota zmota 3,2 v6

Awatar użytkownika
wojtekkk
Posty: 1775
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 2:10 pm
Lokalizacja: podlaskie-N53*11' E23*11'

Post autor: wojtekkk » ndz lut 11, 2007 8:41 pm

50cm frota A
-tyle to mówi producent- z doświadczenia wiem że można jeszcze troche dodać a ile to już zależy od samej przeszkody(czy jest to chwilowy atak czy dłuższy przejazd).Generalnie jak staniesz w pólmetrowej kałuży wody się nie napijesz
zwolennik bfgoodrich
http://www.mazury4x4.pl
montek się tworzy

Awatar użytkownika
mirokez
Posty: 582
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 8:03 pm
Lokalizacja: Kraśnik woj. Lubelskie

Post autor: mirokez » sob maja 19, 2007 9:41 am

Mam do kolegow takie pytanko czy we frotkach A byly montowane inne silniki niz 2.0i benz ??
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl

Awatar użytkownika
brum
Posty: 674
Rejestracja: pt paź 13, 2006 2:25 pm
Lokalizacja: Chechło/Olkusz

Post autor: brum » sob maja 19, 2007 10:07 am

Były jeszcze montowane dwa benzyniaki.

2.4 - 125KM 195Nm - od początku produkcji do roku 96
2.2 - 136KM 202Nm -EcoTec od 96 do 2004

Podać coś jeszcze?
Frontera Long 2.2 '97 MT 33", lift 3", winch....
http://www.opelfrontera.pl

Awatar użytkownika
mirokez
Posty: 582
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 8:03 pm
Lokalizacja: Kraśnik woj. Lubelskie

Post autor: mirokez » sob maja 19, 2007 10:34 am

a diesel nie byl montoway w sporcie A?
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » sob maja 19, 2007 10:40 am

Był, 2.8tdi isuzu
same starocie

Awatar użytkownika
mirokez
Posty: 582
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 8:03 pm
Lokalizacja: Kraśnik woj. Lubelskie

Post autor: mirokez » sob maja 19, 2007 11:22 am

aha no wielkie dzieki za info
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl

Awatar użytkownika
Ironcruz
 
 
Posty: 1461
Rejestracja: sob mar 18, 2006 3:29 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: Ironcruz » sob maja 19, 2007 12:21 pm

Miras M pisze:Był, 2.8tdi isuzu
tak ale dopiero po 94 roku (czyli Frontera A ale już ze sprężynami z tyłu)
Tytus

Awatar użytkownika
wojtekkk
Posty: 1775
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 2:10 pm
Lokalizacja: podlaskie-N53*11' E23*11'

Post autor: wojtekkk » sob maja 19, 2007 6:40 pm

Ironcruz pisze:
Miras M pisze:Był, 2.8tdi isuzu
tak ale dopiero po 94 roku (czyli Frontera A ale już ze sprężynami z tyłu)
jak dobrze pamietam to 2,8 tylko w latach 95-96
zwolennik bfgoodrich
http://www.mazury4x4.pl
montek się tworzy

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » ndz maja 20, 2007 3:33 pm

Silniki
Benzynowe:
· 2.0 (C20NE) 1991-1995 /Sport/
wtrysk, 1998cm3, R4
115 KM @ 5200rpm, 170 Nm @ 2600rpm
· 2.4 (C24NE) 1991-1995 /Long/
wtrysk, 2410cm3, R4
125 KM @ 4800rpm, 195 Nm @ 2600rpm
· 2.0 (X20SE) 1995-1998 /Sport/
wtrysk, 1998cm3, R4
115 KM @ 5200rpm, 172 Nm @ 2800rpm
· 2.2 (X22XE) 1995-1998 /Long/
wtrysk, 2198cm3, R4
136 KM @ 5200rpm, 202 Nm @ 2600rpm
· 2.2 (X22SE) 1998 >>> /Sport, Long/
wtrysk, 2198cm3, R4
136 KM @ 5200rpm, 202 Nm @ 2500rpm
· 3.2 (6VD1) 1998 >>> /Long/
wtrysk, 3165cm3, V6
205 KM @ 5400rpm, 290 Nm @ 3000rpm
Diesel:
· 2.3TDI (23DTR) 1991-1995 /Long/
wtrysk pośredni, turbo, 2260cm3, R4
100 KM @ 4200rpm, 215 Nm @ 2200rpm
· 2.8TDI (4JB1T) 1995-1996 /Sport, Long/
wtrysk bezpośredni, turbo, 2772cm3, R4
113 KM @ 3600rpm, 242 Nm @ 2100rpm
· 2.5TD (VM41B) 1996-1998 /Sport, Long/
wtrysk pośredni, turbo, 2500cm3, R4
115 KM @ 3600rpm, 260 Nm @ 1800rpm
· 2.2DTI (X22DTH) 1998 >>> /Sport, Long/
wtrysk bezpośredni, turbo, 2171cm3, R4
115 KM @ 3800rpm, 260 Nm @ 1900rpm
:)21
mogą być błędy, nie znam sie na Oplach
same starocie

Awatar użytkownika
Marucha
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: czw maja 03, 2007 4:51 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Marucha » ndz cze 03, 2007 6:47 pm

Mam pytanie
Jak wyciągnę akumulatorek na całą dobę, to nic się nie stanie fronterkowemu komputerkowi ???
2,2 LPG / LONG, 1998 rok
GG 124835

ODPOWIEDZ

Wróć do „Opel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość