Frontera 2,8TDi POMOCY!!

Frontera, Monterey

Moderator: Mroczny

Darkand
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: wt lis 15, 2005 12:43 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Darkand » pt gru 02, 2005 3:12 pm

Dzięki Panowie:)

Nie kryję, że uspokoiło mnie to bardzo:) Pozwoję sobie pociągnąć temat i ponowić pytanie o ten nieszczęsny wentylator... Że sprzęgło wiskozowe to już wiem, ale przecież silnik/chłodnica nie powinny być chyba wentylowane przy ujemnej temperaturze(!) ?? U mnie pracuje non toper, a to przeszkadza bez wątpienia w rozgrzaniu silnika:(

Pozdrawiam!
Frontera 2,8TDi LONG

Awatar użytkownika
Balkandriver
Posty: 343
Rejestracja: sob paź 22, 2005 5:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Balkandriver » pt gru 02, 2005 4:26 pm

Hmm,
Muszę zaglądnąć u siebie, ale coś mi się zdaje, że on nie od początku się kręci albo nie z obrotami równymi obrotom koła pasowego.Ale nie wiem tego na 100%.
A swoją drogą w warczyburgu i w syrence chyba też, wentylator był na stałe napędzany paskiem klinowym i i kręcił się non stop. A nie miałem w wartburgu problemów z zagrzaniem silnika (wręcz mi się przegrzewał :)3 lecz to wina głowicy była).

Balkandriver
Frontera Long 2.8 TDi
http://www.fotolandia4x4.com - relacje, zdjęcia.

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Post autor: Piotrul » pn gru 05, 2005 11:03 am

No na tym właśnie polega wisko, że płynnie zmienia obroty wentylatora, nie ma takich skoków jak przy wentylatorze na silnik elektr.
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Darkand
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: wt lis 15, 2005 12:43 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Darkand » czw gru 08, 2005 2:10 pm

Dzieki za wyjaśnienia:)
Frontera 2,8TDi LONG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Opel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości