japończyk górą nad niemcem?

Frontera, Monterey

Moderator: Mroczny

Ryży Koń
Posty: 414
Rejestracja: pn sie 22, 2005 8:35 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ryży Koń » pn sty 09, 2006 11:00 am

Zauważyłem na tym forum kilka ciekawych zachowań. Pierwsze to takie , że jeśli ktoś na przykład jeździ Nissanem to od razu piszczy że to najlepsze auto na świecie. Druga sprawa to , że pojawia się często konflit interesów. Są osoby takie jak ja, które samochodu terenowego nie topią w bagnie i tylko potrzebują go do sprawnego poruszania się po leśnych drogach lub dojazdów pod wyciąg plu parę innych spraw związanych z radością posiadania quasi terenówki. Są też osoby dla których jazda terenowa to topienia auta po dach i wjeżdżanie na pionowe ściany. No i chwilami wnerwiające jest porównywanie Frontery do Patrola. Kurcze przecież to zupełnie inne auta. Patrol to typowy traktor i wół roboczy a Frota to protoplasta takich fur jak Rav4 i np CRV lub HRV. Patrol jest bardziej bezkompromisowy. Jeździłem Frotą w błocie do połowy koła a może i głębszym. Przejechałem kilka razy niezbyt głęboką rzeczkę i wściekałem się w śniegu głębokim na jakis metr i dawała radę. Jak dla mnei wystarczy. Ja się na przeprawówki nie pcham i takie auto mi wystarcza. Daje mi wystarczające poczucie wolności ;) Nie wykluczam, że z czasem apetyt może wzrosnąć.

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Post autor: Piotrul » pn sty 09, 2006 11:07 am

W pełni się z tobą zgadzam :)2
ale itak frota jest najlepsza.
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » pn sty 09, 2006 11:11 am

musiałem powiększyć: ale itak frota jest najlepsza.No i niech tak zostanie :wink:
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Post autor: Piotrul » pn sty 09, 2006 11:12 am

Bezlitośnie mnie obnażyłeś :oops: :)21 :)21
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Darus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: wt gru 13, 2005 11:15 am
Lokalizacja: Pilzno

Post autor: Darus » pn sty 09, 2006 1:07 pm

Macku /FAzi/ :)

dziękuję, że moge liczyc na pomoc z Twojej strony.Mam nadzieję , że będziesz nadal parał sie opelkiem !! :lol:


Dziękuje Panowie za słowa "otuchy" może faktycznie frotka nie jest to taki laitowy samochod na plaże.
pozdrawiam
Dariusz
Dariusz
Samuraj SJ410

Awatar użytkownika
wojtekkk
Posty: 1775
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 2:10 pm
Lokalizacja: podlaskie-N53*11' E23*11'

Post autor: wojtekkk » pn sty 09, 2006 5:06 pm

Dziękuje Panowie za słowa "otuchy" może faktycznie frotka nie jest to taki laitowy samochod na plaże
jeszcze bedą z ciebie ludzie :D a na plaże proponuje materac
Ryży koniu zgadzam się że poruwnywanie patrola z frotą nie ma głebszego skutku bo wiadomo że to auta z innej półki chociaż oba sa 4x4
ale nie moge się zgodzic z twoją opinią
Frota to protoplasta takich fur jak Rav4 i np CRV lub HRV
.
to są zupełnie inne konstrukcje

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Post autor: Piotrul » wt sty 10, 2006 9:36 am

To protoplasta ale "duchowy". Przed erą crv i innych rav'ów to frota pełniła ich rolę. :-?
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Ryży Koń
Posty: 414
Rejestracja: pn sie 22, 2005 8:35 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ryży Koń » wt sty 10, 2006 10:26 am

No według mnie tak własnie było. Chyba nikt nie uważał Froty za hardcoreextrememaszyneterenową :)

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » wt sty 10, 2006 1:01 pm

ja, dopóki jej nie zweryfikowałem napędu :wink: :)21
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
wojtekkk
Posty: 1775
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 2:10 pm
Lokalizacja: podlaskie-N53*11' E23*11'

Post autor: wojtekkk » wt sty 10, 2006 5:49 pm

hardcoreextrememaszyneterenową
wejdz na strone independent to zobaczysz nawet na 2 sztywnych mostach :)2

Ryży Koń
Posty: 414
Rejestracja: pn sie 22, 2005 8:35 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ryży Koń » wt sty 10, 2006 5:49 pm

No dobra ale ja o seryjnej mówię :)

Awatar użytkownika
wojtekkk
Posty: 1775
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 2:10 pm
Lokalizacja: podlaskie-N53*11' E23*11'

Post autor: wojtekkk » pt sty 13, 2006 6:26 pm

Panowie -podsumowując naszą dyskusje powiem tak:frotka jest autem którym można sie przyjemnie poupalac bez specjalnych modyfikacji,a jak odpowiednie gumy założycie to nie raz się zdziwicie co wasze auto potrafi.
Blachy są trwałe(w moim mniemaniu), silniczki te najczęsciej spotykane czyli 2.0 i 2.4 (osmiozaworowe) są mało awaryjne i do 500 t.ys. powinny wytrzymać bez remonciku, chociaż ich parametry pozostawiają troche do życzenia (ale są i auta jeszcze słabsze), ajak ktoś jest posiadaczem 2.8td to już niebo w gębie. Tylny moscik solidny, troche słabiej wypada przód ale nie jest tragicznie.Ewentualna dostepnośc czesci jest duża i to za przyzwoiye pieniądze (nie dotyczy serwisu :)3 bo wasz portfel bedzie wyglądał tak :)4 .
to jest troche tak: cudze chwalicie a swego nie znacie !! - i nie to bym wmawiał że tylko frota i frota bo jestem świadom lepszości innych aut ale ta bulwarowa teoria o frotach jest troche przesadna- ile Jeepów, toyek czy landków nigdy nawet na szutrówce nie było
cieszcie sie z tego co macie bo nie każdy miłosnik 4x4 może miec tyle a auto to rzecz nabyta -zawsze można zmienic

ODPOWIEDZ

Wróć do „Opel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość