
Lift Frotki 2" by IRONMAN
Moderator: Mroczny
- mazurkas007
-
- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
- mazurkas007
-
- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
- mazurkas007
-
- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
Na początku na przodzie były Monroe i musiałem zmniejszyć ciśnienie w oponach do 1.8 bo nie dawały rady ( standardowe opony były ) i koła skakały jak piłki, później zamontowałem KYB ( Monroe zweryfikowały sie na Rosyjskich drogach jak się w studzienkę wpakowałem ) i było lepiej, tzn sztywniejszy wyraźnie przód. Ale teraz jak zapodałem 31" BFG AT to KYB zachowują się tak jak na początku Monroe. Przód jest sztywny nie buja, ale przy krótkich przeszkodach ( np wyrwa w asfalcie ) koła skaczą jeszcze przez chwilę, jest to wyraźnie wyczuwalne w kierownicy. Ale byle do grudnia, z liftem i amorki wszystkie będa wymienione na mocniejsze.margabr pisze:Przypomnij mazurkas jakie amory zastosowałes na przód i czy wyeliminowałes efekt pływania, usztywniło zadowalająco?
Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
Piszesz że koła skakały i zmniejszyłes cisnienie do 1.8 czyli do prawidłowego. Ja mam sam. z fabryczną homologacja cięzarową i wyraźnie czuć iz tył nawet przy dużym obciążeniu sobie radzi- nie ma efektu pływania ale denerwuje mnie ten przód iście hamerykański.
Z liftem narazie się nie bawię- dość niski cięzar właściwy Froty uratował jej ostatnio zadek. Spadła lewywi kołami z drogi leśnej metr niżej, nie było mi do śmiechu (kąt przechyłu był juz wiecej niz znaczący) ale jeden discacz ją wyprowadził z tej opresji.
Z liftem narazie się nie bawię- dość niski cięzar właściwy Froty uratował jej ostatnio zadek. Spadła lewywi kołami z drogi leśnej metr niżej, nie było mi do śmiechu (kąt przechyłu był juz wiecej niz znaczący) ale jeden discacz ją wyprowadził z tej opresji.
Frontera 2.2 DTI
Samurai Santana 1.3
Samurai Santana 1.3
- mazurkas007
-
- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
Dokładnie tak, z tyłem wszystko ok, tylko przód pływał, a ciśnienie zgadza się powinno być 1.8 a jak mi montowali opony to napakowali 2.2. Jak zmniejszyłem do 1.8 to skakanie znikło ale lekkie bujanko zostało. Po wymianie na KYB wszystko było ok, teraz jak zamontowałem większe opony to bujania nie ma ale znów te skoki wróciły - większe koła = większa masa i pewnie dlatego nie daja rady ( nie wspominając o tym ,że BFG AT mają podwójny stalowy oplot i troszkę ważą ).margabr pisze:Piszesz że koła skakały i zmniejszyłes cisnienie do 1.8 czyli do prawidłowego. Ja mam sam. z fabryczną homologacja cięzarową i wyraźnie czuć iz tył nawet przy dużym obciążeniu sobie radzi- nie ma efektu pływania ale denerwuje mnie ten przód iście hamerykański.
Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
- mazurkas007
-
- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
Na zlocie byłem jeszcze na zwykłych oponkach do czarnego, AT zamontowałem po powrocie, mam zamiar pojeździć tutaj na miejscu na kopalni piasku. Jest kilka miejsc gdzie nie mogłem przejść na tych starych oponach, zobaczymy ile dadzą AT. Mówię o podjazdach pod piaszczyste skarpy.margabr pisze: Jak się sprawdziły At-eki na zlocie- robiły w piasku? Bo moje kopią sie niemiłosiernie
Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
- mazurkas007
-
- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
No zgadza się - sprężyny, drążki, amory. Jeszcze bym sobie zafundował polibusze i amortyzator skrętu ale nie mogę nigdzie znaleźć ( jesli ktoś wie gdzie to proszę o info ). A snorkel to wisi w powietrzu, zależy jaki będzie poziom trudności na Karpati 2007, to wtedy będzie decyzja.Ryży Koń pisze:No to rozumiem Mazurkas że wymieniasz kompleciek :sprężyny, drążki i amorki...
No poczekam jak się z tobą obejdą i tez chyba zamówię.
A z tym snorkiem to chyba nie najgorzej byłoby zrobić ładny z kwasówki.... cienkościennej. Kurcze bo cena 610 euro to lekko przygina do gleby
Wymiana zawieszenia w połowie grudnia - prawdopodobnie Moli serwis się tym zajmie - ale sprawa jeszcze otwarta.
Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
http://www.independent4x.com/category.h ... Ds=1109465amortyzator skrętu ale nie mogę nigdzie znaleźć ( jesli ktoś wie gdzie to proszę o info ).
tu znajdziesz to i nie tylko to
Eeeee dupa z dostępnością części do 4x4 w naszym kraju. No linka fajna tylko gdzie u rednecków kupować?
Mazurkas powiem ci, że snorkel to nie jest głupi pomysł bo u nas powietrze bierze z lewego nadkola. jak śmigałem w zimie po głębokim śniegu to sie tak po zalepiało że tylko było świst słychac zasysanego powietrza.
Mazurkas powiem ci, że snorkel to nie jest głupi pomysł bo u nas powietrze bierze z lewego nadkola. jak śmigałem w zimie po głębokim śniegu to sie tak po zalepiało że tylko było świst słychac zasysanego powietrza.
dupa to nie zdostepnoscia tylko z cenami -są u nas firmy które Ci ściągną każdą duperele do Twego auta(zazwyczaj USA)-czyli dostepność w naszym kraju jest(kwestia czasu).najgorsze jest to że wychodzi praktycznie drugie tyle co same zabawki- wniosek prosty że przy większych wydatkach warto samemu troche podziałać
Też jestem zdania że najlepiej to było by zajść do sklepu, pooglądać dokładnie , dopasować ewentualnie zakupić na raty ale niestety
Też jestem zdania że najlepiej to było by zajść do sklepu, pooglądać dokładnie , dopasować ewentualnie zakupić na raty ale niestety
- mazurkas007
-
- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
wojtekk dzięki za linka tylko co mi po tym, linki to ja też kilka znalazłem.
A może są jakieś propozycje od czego dopasowac taki amortyzator skrętu, toż to tylko skok wazny i już, mocowanie to mniejszy problem - tak myslę
A może są jakieś propozycje od czego dopasowac taki amortyzator skrętu, toż to tylko skok wazny i już, mocowanie to mniejszy problem - tak myslę

Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
- mazurkas007
-
- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
Przedtsawiciel IRONMAN na Polskę napisał, że bezpośrednio sprzedażą się nie zajmują tylko poprzez swoich przedstawicieli. Gdy wysłałem swój adres najbliżej znajduje się MOLI serwis pod Poznaniem. Niestety wszelkie próby kontaktu mailowego pozostaja bez echa ( przyznam się, że nie dzwoniłem bo 4$/min ). A czas leci, może ktoś poleci inną firmę co sprzedaje IRONMANA'a ?
Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości