Most , LSD -Jak rozkminić?
Moderator: Mroczny
Most , LSD -Jak rozkminić?
Czy mam tył z LSD czy bez??????????????????????????????
Frotera 3.2 V6 rok 2000
Frotera 3.2 V6 rok 2000
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 58
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:20 am
- Lokalizacja: Kraków
Witam
To mam takie pytanie:
Byłem ostatnio u mechanika (Opel Frontera 2.0.94r) i po kontroli okazało się , że w tylnym moście jest straszny s..., zdecydowałem się na wymiane ,ale w pobliskim cpn był tylko olej TRANSELF EP 80W-90,no i tym zalałem to czy znaczy , że należy go wymienić? na ten inny z dodatkiem, czy on może być i czy jazda na nim nie zaszkodzi autku?
Mam napewno "lsd" bo jak most był się płukał olejem napędowym podniesiony na jedyncy to zauważyłem,że oba koła kręciły się w jedną stronę a próba zatrzymania jednego z nich nie powiodła się .
Proszę o pomoc -podpowiedź co zacz czynić.
To mam takie pytanie:
Byłem ostatnio u mechanika (Opel Frontera 2.0.94r) i po kontroli okazało się , że w tylnym moście jest straszny s..., zdecydowałem się na wymiane ,ale w pobliskim cpn był tylko olej TRANSELF EP 80W-90,no i tym zalałem to czy znaczy , że należy go wymienić? na ten inny z dodatkiem, czy on może być i czy jazda na nim nie zaszkodzi autku?
Mam napewno "lsd" bo jak most był się płukał olejem napędowym podniesiony na jedyncy to zauważyłem,że oba koła kręciły się w jedną stronę a próba zatrzymania jednego z nich nie powiodła się .
Proszę o pomoc -podpowiedź co zacz czynić.

Krzyś
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 58
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:20 am
- Lokalizacja: Kraków
A no właśnie objawy jak przy "LDS" (opisałem wyżej), a czy któryś z kolegów nie wie, ponieważ niemam opakowania po tym oleju czy ten TRANSELF 80w-90 niema tego dodatku, albo może ktoś wie gdzie znaleźć
info. na temat tego oleju?
A tak na początek myślę , że to co wlałem i tak jest lepsze od tego co spuściłem z tylnego mostu.
Przynajmniej lepiej wyglądało

info. na temat tego oleju?

A tak na początek myślę , że to co wlałem i tak jest lepsze od tego co spuściłem z tylnego mostu.

Przynajmniej lepiej wyglądało


Krzyś
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 58
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:20 am
- Lokalizacja: Kraków
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 58
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:20 am
- Lokalizacja: Kraków
Koledzy może ktoś podpowie , to jest jego opis nadaje się czy raczej muszę go wylać?Bo na nowo robota i kasa.
I zalać innym , jeżeli tak to co polecacie i w jakiej cenie ?
Nr kodu EAN:
" Elf
TRANSELF EP 80W-90
Olej przekładniowy o właściwościach EP skomponowany z parafinowych olejów bazowych i dodatków siarkowo-fosforowych. Zalecany do mechanicznych skrzyń biegów, tylnych osi (przekładni hypoidalnych), skrzyń rozdzielczych i innych przekładni w samochodach ciężarowych, osobowych,sprzęcie budowlanym, rolniczym i wszędzie tam gdzie wymagany jest olej klasy EP, spełniający wymagania norm API GL 4 lub MIL-L-2105. SAE 80W-90, ZF TE-ML02 "
I zalać innym , jeżeli tak to co polecacie i w jakiej cenie ?
Nr kodu EAN:
" Elf
TRANSELF EP 80W-90
Olej przekładniowy o właściwościach EP skomponowany z parafinowych olejów bazowych i dodatków siarkowo-fosforowych. Zalecany do mechanicznych skrzyń biegów, tylnych osi (przekładni hypoidalnych), skrzyń rozdzielczych i innych przekładni w samochodach ciężarowych, osobowych,sprzęcie budowlanym, rolniczym i wszędzie tam gdzie wymagany jest olej klasy EP, spełniający wymagania norm API GL 4 lub MIL-L-2105. SAE 80W-90, ZF TE-ML02 "
Krzyś
jak masz lsd i dziala to szanuj to i nie kombinuj...musisz miec olej do przekladni z mechanizmem ciernym i tyle..jesli juz tak bardzo szkoda Ci tego oleju to : wylej go z mostu ,dodaj dodatek i wlej spowrotem...i nie pytaj juz czy moze byc ten, bo powinien byc inny...zwykly olej slabo dziala w przekladniach z lsd..
pozdrawiam
pozdrawiam
...to je reli...
...były pilot...

...były pilot...


-
- jestem tu nowy...
- Posty: 58
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:20 am
- Lokalizacja: Kraków
http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/taal.aspi już nie szukaj tylko sobie to otwórz
A na tej stronce to chyba są błędy bo w przednim moście nie ma korka spustowego co wskazywało by na długowieczny olej tak jak np. w plaskaczach - jak korka nie ma (w skyni biegów) to olej jest dożywotniwojtekkk pisze:http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/taal.asp
Pozdrawiam
IVECO Transport Prywatny
IVECO Transport Prywatny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość