Na co szczegolnie patrzec

Frontera, Monterey

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Na co szczegolnie patrzec

Post autor: solt » śr mar 15, 2006 7:58 pm

przy kupowaniu frotki?

A moze ktos juz ogladal ten egzemplarz:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C945432

Nie chodzi mi o to ze 2,8 d jest lepszy i tak dalej, tylko na ewentualne usterki lub zuzycie krytycznych elementow.

Nie mam zielonego pojecia o frotkach :D
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

Awatar użytkownika
mik
Posty: 2077
Rejestracja: czw cze 23, 2005 5:23 pm
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: mik » śr mar 15, 2006 8:25 pm

Sprzęgiełka piast przednich :wink:

Sprawdzone organoleptycznie :cry:

Pozatym ( patrząc na moje ponad 3 letnie uzytkowanie i przejechane około 250 tys. ) nie bardzo moge powiedzieć Ci na co zwracać uwage.

PS : Mam 2.8 TDI :)2

Awatar użytkownika
mik
Posty: 2077
Rejestracja: czw cze 23, 2005 5:23 pm
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: mik » śr mar 15, 2006 8:28 pm

Sorry, zapomniałem :oops:

Jeśli auto mogło ciągać ciężkie przyczepy, to mogą być problemy z kołem dwumasowym, ale jest na to skuteczny ( aczkolwiek nie tani :( ) sposób.

Awatar użytkownika
Balkandriver
Posty: 343
Rejestracja: sob paź 22, 2005 5:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Balkandriver » śr mar 15, 2006 8:44 pm

Witaj,
Jeśli diesel, to 2.8 (Kol. Mik potwierdzi), pół roku szukałem egzemplarza "dla mnie" - te 2.3 nie chciały jechać (bez urazy Koledzy właściciele 2.3D), jest to moje 8. auto i gdyby tak chcieć opisać, na co zwracać uwagę, to nocy by zabrakło, żeby skończyć. Nawet inny numer szyby jest podejrzany! A i tak rentgena w oku nie masz. Nie czuję się na siłach dać Ci w kilku słowach odpowiedź i każdy uczciwy użytkownik stwierdzi to samo. Jesli chcesz kupić "najlepszy" model - musisz się "zdoktoryzować". Ale nie jednym postem - szukać, szukać, pytać ; ze stu wypowiedzi zbudować wizję tego własnie modelu i wszystkich jego "za" i "przeciw".Żmudna droga, ale to nie zakup kilograma jabłek.

Życzę powodzenia i zakupu dobrego auta, a jeśli wątek się rozwinie - na pewno dodam swe 3 grosze.

BALKANDRIVER
Frontera Long 2.8 TDi
http://www.fotolandia4x4.com - relacje, zdjęcia.

j_a_c
 
 
Posty: 117
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 11:07 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: j_a_c » śr mar 15, 2006 9:11 pm

jak z kazdym 4x4 poogladaj rame czy nie przegniła zbyt mocno(czyli czy juz nie peka ze starosci i czy palca na wylot wsadzic nie mozna)
sprawdz napedy czy sie załanczaja czy nic w nich nie stuka podczas jazdy
jak sie ma sprzedło czy sie nie slizga czy wsteczny wchodzi bez zgrzytu
czy nie szrpie samochodem jak jedzie sie na wolnych(to koło 2masowe)
w jakim stanie opony(to moze pomniejszyc pakiet startowy)
zagladnij pod pokrowiec fotela kierowy powinna huz byc dziura na poduszce wytarta po tym przebiegu
j_a_c Jacek gg 467538
Monterey 4x4

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » śr mar 15, 2006 10:18 pm

wybierz opcje szukaj ,wpisz co Cie interesuje i wyskoczy kilka jak nie kilkanascie opini i problemow zwiazanych z tematem
pozdrawiam
...to je reli...
...były pilot... :roll:
:)21

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » śr mar 15, 2006 10:42 pm

Generalnie, to autko nie dla mnie :) Ja swoje mam :)20 Klient zobaczyl moje i teraz mnie ciaga po komisach i szuka dla siebie. Teraz znalazl ta frote.

@mik: taaa chyba pamietam Twje sprzegielka :) A co to za cholerstwo to 2masowe??
wybierz opcje szukaj ,wpisz co Cie interesuje i wyskoczy kilka jak nie kilkanascie opini i problemow zwiazanych z tematem
no wybacz, ale nie weim co mnie interesuje w zwiazku z tematem i daltego pytam o szczegoly. Pytam o typowe miejsca problemow. Nie dorobiliscie sie zbioru FAQ jak http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=14095 wiec chyba nie dziwne ze ktos pyta.
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » śr mar 15, 2006 11:39 pm


xyro
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: czw mar 16, 2006 3:09 pm
Lokalizacja: Limanowa

Re: Na co szczegolnie patrzec

Post autor: xyro » czw mar 16, 2006 3:23 pm

solt pisze:przy kupowaniu frotki?

A moze ktos juz ogladal ten egzemplarz:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C945432

Nie chodzi mi o to ze 2,8 d jest lepszy i tak dalej, tylko na ewentualne usterki lub zuzycie krytycznych elementow.

Nie mam zielonego pojecia o frotkach :D
kupować kupować !!!!!!!!!!!!
Oczywiście wcześniej obejżeć. Jeżdziłem takim i ten silnik naprawdę ma moc. Nie ma porównania do mojego 2.3


PS:I tak ją kocham

Awatar użytkownika
mik
Posty: 2077
Rejestracja: czw cze 23, 2005 5:23 pm
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: mik » pt mar 17, 2006 8:43 pm

solt pisze:@mik: taaa chyba pamietam Twje sprzegielka :)
No ja też :evil: Ale już powoli o nich zapominam :wink:
solt pisze:A co to za cholerstwo to 2masowe??
Występuje toto obok docisku sprzęgła, podobno zadaniem tego "wynalazka" jest eliminowanie szarpnięć ( tak słyszałem :wink: ), wiem tylko że w środku jest kupa plastikowych zapadek :o , sprężynek itp. W przypadku kiedy wybucha samochód za ....... nie chce jechać :lol:
U mnie na szczęście miejsce dwumasówki zajęło koło zamachowe i kompletne sprzęgło od ISUZU TROOPERA, było troche motania z przesunięciem skrzyni biegów oraz długościami wałów, ale teraz jest tak jak ma być :)2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Opel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość