łożysko wałka rozrzadu

Frontera, Monterey

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
makar1980
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: pt sie 25, 2006 10:00 am
Lokalizacja: Okolice łodzi

łożysko wałka rozrzadu

Post autor: makar1980 » czw mar 01, 2007 5:35 pm

Witam dziś po wyciągnięciu frotki z garazu zauważyłem że coś nie tak cos jakby pukało w głowicy po kolejnym uruchomieniu buł to juz trwajacy krótka chwilę pisk. Zabieram sie za wymianę UPG więc i tak głowice bedę zrzucał mam w związku z tym kilka pytań:
Jakie klucze beda mi niezbedne? ( do tej pory robiłem autka osobowe więc tam klucz 21 był max czego potrzebowałem a nie chce sie niepotrzebnie denerwować przez brak narzedzi)
Jaki ogólny koszt wymiany łozysk w głowicy?
Z góry dziekuję za pomoc
Frontera 2.0 Sport

Awatar użytkownika
brykiet
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 79
Rejestracja: sob sty 06, 2007 10:05 pm
Lokalizacja: toruń

Post autor: brykiet » czw mar 01, 2007 7:29 pm

klucze te same co osobowe tylko nie wiem jak jest w 2,0 czy niema jakiś smiesznych typu torx itp. jeżeli chodzi o "łożyska" to raczej tam sa panewki na wałku rozrządu no i tu można ze skrajności w skrajność popadac, najlepiej pokrywa do góy i zapal silnik i zobacz jak tam ze smarowaniem i co sie dzieje z wałkiem. potem rozbiórka i weryfikacja. inaczej nawet zbigniew nowak nie stwierdzi co i jak. pozdrawiam
Frota long TDS 97/Misiu L200 2,5 tdi 96

Awatar użytkownika
makar1980
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: pt sie 25, 2006 10:00 am
Lokalizacja: Okolice łodzi

Wentylator

Post autor: makar1980 » pt mar 02, 2007 6:12 pm

zabrałem sie za zdejmowanie głowicy wszystko spoko a na początku klops
Nie moge sciągnąć obudowy paska rozrządu Powód wentylator czy ktoś wie jak bezbolesnie wykrecić tego p...ca????
Czy krecić dolne koło pasowe potem odkrecić cały wałek od bloku cylindra???
mam nadzieje ze z dolnym kołem pójdzioe łatwiej dzieki za pomoc
Frontera 2.0 Sport

Awatar użytkownika
brykiet
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 79
Rejestracja: sob sty 06, 2007 10:05 pm
Lokalizacja: toruń

Post autor: brykiet » ndz mar 04, 2007 1:17 pm

jeżeli chodzi o koła pasowe to najprościej mały klucz udarowy ( pneumatyczny) bzyk i odkręcone. wentylator bez problemu, nie wiem jak masz przykręcony ale zawsze da sie to odkręcić, może być dość cięzko ale dobre klucze i musi ....
Frota long TDS 97/Misiu L200 2,5 tdi 96

Awatar użytkownika
makar1980
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: pt sie 25, 2006 10:00 am
Lokalizacja: Okolice łodzi

Post autor: makar1980 » ndz mar 04, 2007 9:07 pm

toże pójśc musi to wiem tylko w którą stronę która śuba na wiskozie bo stukam pukam i wtą i tamta a to ani drgnie
Frontera 2.0 Sport

Awatar użytkownika
brykiet
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 79
Rejestracja: sob sty 06, 2007 10:05 pm
Lokalizacja: toruń

Post autor: brykiet » ndz mar 04, 2007 10:24 pm

na wiskozie normalny gwint jest
Frota long TDS 97/Misiu L200 2,5 tdi 96

Awatar użytkownika
makar1980
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: pt sie 25, 2006 10:00 am
Lokalizacja: Okolice łodzi

Post autor: makar1980 » pn mar 05, 2007 6:22 pm

dzięki juz rozebrałem jutro składam i w drogę
Frontera 2.0 Sport

ODPOWIEDZ

Wróć do „Opel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość