
Przycisk T/GATE OPENER ???
Moderator: Mroczny
Nie wiem czy dobre bo u mnie nie działa, silniczek jest ok ale brak chęci do poszukiwań walniętego przewodu.
Acha, to ustrojstwo ponoć działa przy zaciągniętym hamulcu ręcznym.
No i jeszcze trzeba otworzyć schowek i uchylić szybę kierowcy o 3cm - inaczej nie ruszy
Acha, to ustrojstwo ponoć działa przy zaciągniętym hamulcu ręcznym.
No i jeszcze trzeba otworzyć schowek i uchylić szybę kierowcy o 3cm - inaczej nie ruszy

Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.
Alfa Romeo Sprint.
T/GATE OPENER
Witam jak widzę u kolegów jest jak u mnie przycisk ten słóży do niczego
mimo że ma otwierać tylną szybę ciekawostką jest że siłownik działa (sprawdzony po wymontowaniu) ale prąd do niego nie dociera dodam że do przycisku też nie czy aby nie ma jakiegoś bezpiecznika który odpowiada za ten wynalazek?

czy ktoś widział 1700 kg w locie i to przy 60 km/h jam nie chwaląc sie tegom uczynił - frotka 2.4 i
- TMERLIN
- jestem tu nowy...
- Posty: 52
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 6:27 pm
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Ustrojstwo dziala, jak jest zaciagniety reczny hamulec, czyli jak sie zapali lampka od recznego (hamulca). Jesli sie nie pali to pewnie jest przerwany przewod przy czujniku ( u mnie tak bylo - a mechanior nie wiedzial czemu klapa sie nie otwiera).
No chyba ze kolega ma wersje Sport z "mietkim dachem"
No chyba ze kolega ma wersje Sport z "mietkim dachem"

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Frontera '92 5D 2.4 Long
<-=MERLIN=->
Frontera '92 5D 2.4 Long
<-=MERLIN=->
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 29
- Rejestracja: śr maja 30, 2007 7:50 pm
- Lokalizacja: Łódż
no i lipa nie działa z tym zaciągniętym ręcznym ale nowść w klapie mam tak jak by wolny kabelek w całkowicie białej koszulce i wychodzi on z oryginalnej wiązki ale jest osobno poprowadzony (do nikąd) czy ktoś też ma coś takiego albo wie gdzie jest podpięty lub może mi to sprawdzić
czy ktoś widział 1700 kg w locie i to przy 60 km/h jam nie chwaląc sie tegom uczynił - frotka 2.4 i
- AndyA21
- jestem tu nowy...
- Posty: 26
- Rejestracja: sob cze 16, 2007 7:35 pm
- Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
Ależ mnie podpuściliście Panowie!
Choć miała to być jedna z ostatnich usterek do usunięcia to zabrałem się za nią dziś! Elektrycznie jest wsio w pariadkie, ale siłownik na kawałku blachy sekatorem wyciętej i jakoś tak jakby odwrotnie przykręcony. Przewody do niego nie sięgają. Ma ktoś to rozrysowane lub obfotografowane?
Co do zasady działania, to w tym układzie w jaki poprzednik usiłował to poskładać, rolą tego siłownika jest zastępowanie kluczyka w zamku przy klamce, ale tylko przy otwartym zamku od szyby (tym wciskanym).
Choć miała to być jedna z ostatnich usterek do usunięcia to zabrałem się za nią dziś! Elektrycznie jest wsio w pariadkie, ale siłownik na kawałku blachy sekatorem wyciętej i jakoś tak jakby odwrotnie przykręcony. Przewody do niego nie sięgają. Ma ktoś to rozrysowane lub obfotografowane?
Co do zasady działania, to w tym układzie w jaki poprzednik usiłował to poskładać, rolą tego siłownika jest zastępowanie kluczyka w zamku przy klamce, ale tylko przy otwartym zamku od szyby (tym wciskanym).
Frontera Long 2,4 1994 + STAG 300
no panowie naprawione
wolny kabelek podpięty jest tam ta wsówka AndyA21
no a teraz biegiem do roboty
tak to jest jak sie naprawia pięć minut przed wyjściem
wolny kabelek podpięty jest tam ta wsówka AndyA21
no a teraz biegiem do roboty

Ostatnio zmieniony śr cze 27, 2007 5:11 pm przez kpt.Saper, łącznie zmieniany 1 raz.
czy ktoś widział 1700 kg w locie i to przy 60 km/h jam nie chwaląc sie tegom uczynił - frotka 2.4 i
AndyA21 u mnie ten siłownik jest przykręcony bezpośrednio do klapy dwoma śrubami na klucz 10 i dasię go przykręcić tylko w jedną stronę tak aby cięgienko pasowało do zamka a przewody sięgały do kostki
Ostatnio zmieniony śr cze 27, 2007 5:10 pm przez kpt.Saper, łącznie zmieniany 2 razy.
czy ktoś widział 1700 kg w locie i to przy 60 km/h jam nie chwaląc sie tegom uczynił - frotka 2.4 i
PANOWIE
podsumowując zwycięską walkę z tym ustrojstwem to działa tak:
1 kluczyk w stacyjkę i kręcimy aż zapalą się kontrolki
2 zaciągamy ręczny kontrolka musi świecić
3 wciskamy T/gate'a i co cud techniki działa
wrunkiem technicznym jaki musi być spełniony to prawidłowo podpięte kable do czujnika położenia wycieraczki tj. przy czujniku są trzy końcówki męskie kable szt. 2 mają być wsunięte na obie skrajne środkowa wolna kolor kabli może być różny w zależności od rocznika ale opcje są tylko dwie więc jak nie tak to podpinamy na odwrót
w efekcie mamy działającą wycieraczkę otwierającą się szybę i co ciekawe klapa też się otwiera mimo iż zamek jest zamknięty ale widocznie to tak jest rozwiązane konstrukcyjnie że jak nie otwieramy kluczykiem to t/gate'm
to mi się zrobiło od naprawiania tego szajsu
podsumowując zwycięską walkę z tym ustrojstwem to działa tak:
1 kluczyk w stacyjkę i kręcimy aż zapalą się kontrolki
2 zaciągamy ręczny kontrolka musi świecić
3 wciskamy T/gate'a i co cud techniki działa
wrunkiem technicznym jaki musi być spełniony to prawidłowo podpięte kable do czujnika położenia wycieraczki tj. przy czujniku są trzy końcówki męskie kable szt. 2 mają być wsunięte na obie skrajne środkowa wolna kolor kabli może być różny w zależności od rocznika ale opcje są tylko dwie więc jak nie tak to podpinamy na odwrót
w efekcie mamy działającą wycieraczkę otwierającą się szybę i co ciekawe klapa też się otwiera mimo iż zamek jest zamknięty ale widocznie to tak jest rozwiązane konstrukcyjnie że jak nie otwieramy kluczykiem to t/gate'm

czy ktoś widział 1700 kg w locie i to przy 60 km/h jam nie chwaląc sie tegom uczynił - frotka 2.4 i
- AndyA21
- jestem tu nowy...
- Posty: 26
- Rejestracja: sob cze 16, 2007 7:35 pm
- Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
Umieszczę! Natychmiast, jak się nauczę! Czyli nie wcześniej niż w niedzielę
A u mnie wszystko inaczej, siłownik w tylnej klapie jest, ale od centralnego, za to nie ma do niego kabli. Do T/gate`a są kable i nawet prąd w nich jest bez problemu, ale nie ma siłownika, ani cięgien ani otworów żeby to przykręcić





Frontera Long 2,4 1994 + STAG 300
AndyA21 a z tymi kablami przy czujniku położenia wycieraczki to jest tak że jak wpiąć je koło siebie to działa albo wycieraczka albo t/gate dla tego muszą być podpięte obie skrajne końcówki żeby działało to i to no przynajmniej tak jest u mnie
czy ktoś widział 1700 kg w locie i to przy 60 km/h jam nie chwaląc sie tegom uczynił - frotka 2.4 i
- RADEK_DUZY
-
- Posty: 119
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 11:45 am
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Działa! ! !
Z ciekawości rozkręciłem tylna klapę. kabelki były wpięte obok siebie przepiąlem jeden w skrajną wsuwkę i działa. Odnoszę wrażenie, że to fabrycznie wychodzi tak podłączone bo u mnie chyba nikt pzede mną tego nie ruszał. dosuć fajna sprawa bo przy zamkniętym na klucz zamku można otwierać cały tył. t/gate openerem. dobra robota panowie!!!
Pozdrawiam
Radek
Z ciekawości rozkręciłem tylna klapę. kabelki były wpięte obok siebie przepiąlem jeden w skrajną wsuwkę i działa. Odnoszę wrażenie, że to fabrycznie wychodzi tak podłączone bo u mnie chyba nikt pzede mną tego nie ruszał. dosuć fajna sprawa bo przy zamkniętym na klucz zamku można otwierać cały tył. t/gate openerem. dobra robota panowie!!!
Pozdrawiam
Radek
Kiedyś Frontera '93 2,4 benzyna+gaz
Obecnie Daihatsu ROCKY '91 2,8TD (DL-52)(F75 wagon)
Obecnie Daihatsu ROCKY '91 2,8TD (DL-52)(F75 wagon)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość