Witam,
Czy ktoś zdejmował już kierownice w fronterze? Mam problem bo zepsuł mi się przełącznik kierunkowskazów i musze go wymienić a nijak nie wiem jak wyjąć kierownicę.
Zdjęcie kierownicy w fronterze
Moderator: Mroczny
a jaką masz kierownice z puduszką czy bez?
Jeśli z poduszką to z tyłu kierownicy są cztery śruby na imbus po odkręceniu ich wychodzi poduszka która jest połaczona kabelkiem, niewiem tylko jak ją odpiąć czy przy odłączonym aku czy można na podłączonym, następnie jest bodajrze klucz 19 i odkręcasz najlepiej żeby ktoś ci trzymał kierownice bo na na blokadzie możesz ją zerwać.
Jeśli bez poduszki to ściągasz włacznik klaksonu i tam jest już śruba a reszta tak jak wyzej.
Tylko ustaw koła na wprost i żeby kierownica też była na wprost, ułatwi to później montaż.
Jeśli z poduszką to z tyłu kierownicy są cztery śruby na imbus po odkręceniu ich wychodzi poduszka która jest połaczona kabelkiem, niewiem tylko jak ją odpiąć czy przy odłączonym aku czy można na podłączonym, następnie jest bodajrze klucz 19 i odkręcasz najlepiej żeby ktoś ci trzymał kierownice bo na na blokadzie możesz ją zerwać.
Jeśli bez poduszki to ściągasz włacznik klaksonu i tam jest już śruba a reszta tak jak wyzej.
Tylko ustaw koła na wprost i żeby kierownica też była na wprost, ułatwi to później montaż.
Frontera Long 2.2 '97 MT 33", lift 3", winch....
http://www.opelfrontera.pl
http://www.opelfrontera.pl
Frontera nie ma poduszki.
Jest problem. Zdejmuje oslone klaksonu, widze srobe 17, odkrecam ja i na tym konczy sie moja inwencja - nie moge sciagnac po odkreceniu sroby kola kierownicy. Jak mocno trzeba ciagnac do siebie kierownice i czy nic nie urwe? A moze jest jakis inny sposob aby ja sciagnac (np podwazyc jakos itp)?
Jest problem. Zdejmuje oslone klaksonu, widze srobe 17, odkrecam ja i na tym konczy sie moja inwencja - nie moge sciagnac po odkreceniu sroby kola kierownicy. Jak mocno trzeba ciagnac do siebie kierownice i czy nic nie urwe? A moze jest jakis inny sposob aby ja sciagnac (np podwazyc jakos itp)?
jęsli o to chodzi to nie ciągniesz jej do siebie. Uderzasz ją pięścia na całym obwodzie aż wkońcu puści na wieloklinie zawsze się tak udaje, poprostu misi wpaśc w małe wibracje i wtedy puszcza.
Frontera Long 2.2 '97 MT 33", lift 3", winch....
http://www.opelfrontera.pl
http://www.opelfrontera.pl
Ok, dzięki za radę, jutro spróbuję. Ostatnio sciągałem kierownicę w 124 kilka lat temu i po odkręceniu śruby mocującej od razu leciutko zeszła, więc myślałem że tutaj jest tak samo. spróbuję ją pouderzać pięścią aby wpadła w te wibracje i wtedy mam nadzieję że puści.
BTW - czy ktoś przerabiał angielski przełącznik do kierunkowskazów na wersję europejską? Chodzi dokładniej o włącznik świateł mijania/długich, coś mi się chyba złamało i teraz nie mam ani tych ani tych, losowo czasami uda mi się właczyć długie albo mijania ale same się wyłączają jak np. przejadę po dziurze itp (wibracje)
BTW - czy ktoś przerabiał angielski przełącznik do kierunkowskazów na wersję europejską? Chodzi dokładniej o włącznik świateł mijania/długich, coś mi się chyba złamało i teraz nie mam ani tych ani tych, losowo czasami uda mi się właczyć długie albo mijania ale same się wyłączają jak np. przejadę po dziurze itp (wibracje)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość