Frontera, Monterey
Moderator: Mroczny
-
marsjan
- jestem tu nowy...

- Posty: 23
- Rejestracja: wt lis 06, 2007 6:59 pm
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: marsjan » czw lis 08, 2007 1:11 pm
rok temu kolega BILKOWSKY poruszyl temat montka z silnikiem 3.0 w ktorym to problem polegal na odpalaniu na zimno i skaczacych obrotach przez okolo 2 minuty.Niestety nie napisal juz czy rozkminil o co "kepasa".Umnie jest to samo,musi przekrecic pare razy tak ze 2-3 sekundy i dopiero odpala,natomiast w okolicach 0 stopniC i ponizej po odpaleniu obroty faluja w zakresie 300-1000.N cieplym silniku problem znika a KLOCEK lata az milo.Świece sprawdzal mi majster przy wymianie rozrzadu i podobno sa git,a moze mimo to wsadzic nowe?A moze jest inna przyczyna? Bardzo prosze o rade (pomoc).
POZDRAWIAM
troops 3.0DTi
-
brykiet
- jestem tu nowy...

- Posty: 79
- Rejestracja: sob sty 06, 2007 10:05 pm
- Lokalizacja: toruń
Post
autor: brykiet » czw lis 08, 2007 11:33 pm
to zalezy jak sprawdzał. takie przypadki kończą sie dwiema diagnozami.. świece(czasami sterownik) lub nieszczelność w układzie paliwowym..
Frota long TDS 97/Misiu L200 2,5 tdi 96
-
marsjan
- jestem tu nowy...

- Posty: 23
- Rejestracja: wt lis 06, 2007 6:59 pm
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: marsjan » ndz lis 11, 2007 9:44 am
dzieki za podpowiedz.a moze wiesz gdzie najczesciej pojawia sie ta nieszczelnosc,jak to sprawdzic i usunac?
troops 3.0DTi
-
mobil28
- jestem tu nowy...

- Posty: 19
- Rejestracja: pt maja 04, 2007 2:40 pm
Post
autor: mobil28 » ndz lis 11, 2007 12:38 pm
mialem to samo w aucie
okazalo sie ze byl to jakis przekaznik pompy
-
marsjan
- jestem tu nowy...

- Posty: 23
- Rejestracja: wt lis 06, 2007 6:59 pm
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: marsjan » pn lis 12, 2007 10:28 am
no czesc.a powiedz mi jeszcze gdzie ten przkaznik moge kupic jaki koszt i gdzie on sie znajduje w aucie?w Twoim sprzecie po wymianie zaczal palic normalnie?
troops 3.0DTi
-
mobil28
- jestem tu nowy...

- Posty: 19
- Rejestracja: pt maja 04, 2007 2:40 pm
Post
autor: mobil28 » pn lis 12, 2007 4:51 pm
po lewej stronie taki maly
orginal kosztuje ok 180 zl
mechanik mowil ze pasuje od wielu innych aut
napisz czy Ci auto kopci??
-
marsjan
- jestem tu nowy...

- Posty: 23
- Rejestracja: wt lis 06, 2007 6:59 pm
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: marsjan » pn lis 12, 2007 7:42 pm
na biegu jalowym raczej nie kopci,jak dam mu ostro w dupe to puszcza czarnego baka.co do umiejscowienia to stojac przed autem po lewej kolo akumulatora jest taka skrzynka z przekaznikami-moze tam?
troops 3.0DTi
-
marsjan
- jestem tu nowy...

- Posty: 23
- Rejestracja: wt lis 06, 2007 6:59 pm
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: marsjan » pn lis 12, 2007 7:45 pm
moj num.gg. :2890735
troops 3.0DTi
-
marsjan
- jestem tu nowy...

- Posty: 23
- Rejestracja: wt lis 06, 2007 6:59 pm
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: marsjan » pn lis 12, 2007 9:42 pm
nieszczelnosc w ukladzie paliwowym raczej wykluczam bo po podpompowaniu paliwa recznie sytuacja sie nie zmienia,zostaja swiece no i ten przekaznik
troops 3.0DTi
-
brykiet
- jestem tu nowy...

- Posty: 79
- Rejestracja: sob sty 06, 2007 10:05 pm
- Lokalizacja: toruń
Post
autor: brykiet » pn lis 12, 2007 10:01 pm
diesle tak mają ze jak depniesz ostro to zakopci
ja własnie wymieniłem swiece i poprawiłem złącza kabli ze swiecami i jest miodzio. pozdro
Frota long TDS 97/Misiu L200 2,5 tdi 96
-
marsjan
- jestem tu nowy...

- Posty: 23
- Rejestracja: wt lis 06, 2007 6:59 pm
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: marsjan » pn lis 12, 2007 11:32 pm
w takim razie zainwestuje w te swieczki(nie zaszkodzi)znalazlem w necie HKT 50 zyli za sztuke,no i mysle ze kolega mobil28 da mi jeszcze cynk co i gdzie z tym przekaznikiem.co do samego auta to dumny bylem kiedym w sobote wyciagną traktor wkopany po sam most w ziemie a przod zwieszony na miedzy

troops 3.0DTi
-
neo83
- jestem tu nowy...

- Posty: 1
- Rejestracja: wt lis 20, 2007 11:10 pm
Post
autor: neo83 » wt lis 20, 2007 11:25 pm
Witam Czy problem już rozwiązany? bo mam dokładnie to samo

-
marsjan
- jestem tu nowy...

- Posty: 23
- Rejestracja: wt lis 06, 2007 6:59 pm
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: marsjan » pt lis 23, 2007 11:25 am
jeszcze nie,teraz to mam problem z zerwana swieca zarowa.kurde moze ten typ tak ma ztym paleniem,kazdy kto ma 3.0 mowi ze ma to samo.gdybys pierwszy doszedl w czym problem to bardzo prosze daj znac.jak ja znajde to tu napisze.
troops 3.0DTi
-
cyngiel
- jestem tu nowy...

- Posty: 78
- Rejestracja: wt maja 01, 2007 10:31 pm
Post
autor: cyngiel » pt lis 23, 2007 10:24 pm
wtryskiwacze plus dawka paliwa
nie macie wrazenia ze jak delikatnie dotkniecie gazu do chodzi normalnie?
-
mobil28
- jestem tu nowy...

- Posty: 19
- Rejestracja: pt maja 04, 2007 2:40 pm
Post
autor: mobil28 » ndz lis 25, 2007 1:25 pm
kolego z tym przekaznikiem to wiem od mechanika, takze wiecej Ci nie pomoge bo sam nie wiem
sprawdz jeszcze wtryski, w jakim stanie sa koncowki
-
marsjan
- jestem tu nowy...

- Posty: 23
- Rejestracja: wt lis 06, 2007 6:59 pm
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: marsjan » ndz lis 25, 2007 8:09 pm
kolego cyngiel masz racje,pedal gazu na samym poczatku jest jakby martwy,moze to cos z ta dawka paliwa?wtryskow nie sprawdzalem ale auto nie kopci nie dymi (tylko przy mocnym depnieciu na czarno a na zimnym silniku biale opary).rano go odpalilem (4 sekundy krecenia) i zgasilem,zapalilem go znowu juz bez problemu,nie wiem o co mu chodzi

.powinienem go chyba pod jakiegos kompa podlaczyc
troops 3.0DTi
-
tomek34
- jestem tu nowy...

- Posty: 31
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 4:47 pm
- Lokalizacja: Lubiewo
Post
autor: tomek34 » pn lis 26, 2007 11:18 am
witam kolego ja miałem podobny problem w frotce 2,5 tds i okazało sie że przewody na świece sa do kitu sprawdzajac napiecie było ale przy obciażeniu znikało podłacz bezposrednio na 20sekund świeczki i odpal
-
brykiet
- jestem tu nowy...

- Posty: 79
- Rejestracja: sob sty 06, 2007 10:05 pm
- Lokalizacja: toruń
Post
autor: brykiet » śr lis 28, 2007 10:36 pm
DO TDS! nie kable tylko fajki świec mają wątpliwą zdolność przekazania tak duzego prądu do świeczek. złącza są bardziej niż wątpliwe. a bez grzania silnik z komorą wirową w niskich temp ma małe szanse na ładny zapłon. pozdro
Frota long TDS 97/Misiu L200 2,5 tdi 96
-
MIHOWE
- jestem tu nowy...

- Posty: 93
- Rejestracja: pt lut 03, 2006 10:56 pm
- Lokalizacja: Świętajno
Post
autor: MIHOWE » wt gru 04, 2007 12:38 am
Mój znajomy miał też taki problem i na 100% związany jest on z układem paliwowym. U niego pomogła wymiana jakis oringów na wtryskach, ja niestety ich nie widziałem. Po naprawie troche łatwiej zapalał (moim zdaniem jeszcze nie tak jak należy), ale problem falujących obrotów znikł zupełnie. Tylko trzeba pamiętać żeby wtryski zawsze władać na ten cyliner z którego się go wyjęło bo one są kalibrowane.
Może komus to pomoże.
-
marsjan
- jestem tu nowy...

- Posty: 23
- Rejestracja: wt lis 06, 2007 6:59 pm
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: marsjan » śr gru 12, 2007 7:34 pm
witaj kolego mihowe.dzieki bardzo za podpowiedz,biore sie wiec za te o-ringi,wiesz moze gdzie je dostane?swoja droga czytalem gdzies o koniecznosci uszczelniania wtryskow srednio co 50 tkm i ich kalibracji na poszczegolne cylindry(bede na to uwazal).dam znac o efektach naprawy.pozdrawiam forumowiczow

troops 3.0DTi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość