zapowietrzający się silnik 2,8 tdi

Frontera, Monterey

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
pawely60
Posty: 325
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 7:23 pm
Lokalizacja: Przemyśl

zapowietrzający się silnik 2,8 tdi

Post autor: pawely60 » wt mar 03, 2009 6:36 pm

Witam szanownych forumowiczów..Mam pytanie odnośnie zapowietrzającego się układu paliwowego.Temat kolegom znany jak postoi to problem z odpaleniem.Pali i za chwilę gaśnie.Włożony przed pompą wtryskową zawór zwrotny i pomogło na parę miesięcy a teraz problem powrócił i po wymianie zaworka zwrotnego na nowy pomogło na parę dni.Na forum znalazłem ,że może być przyczyną tego głowiczka w pompie wtryskowej lub zawór zwrotny na powrocie pompy.Jeśli te rzeczy wyeliminowane to czego się chwytać .Filtry nowe a frotę cięzko odpowietrzyć .ps chodzi oczywiście o wspaniały silnik 2,8 tdi ISUZU
Wszystko co jest rodzaju żeńskiego zawsze jest q-wa zagadką

Awatar użytkownika
Fazi
Posty: 1578
Rejestracja: czw lut 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Rzeszów czyli N 50°05' E 21°55'

Re: zapowietrzający się silnik 2,8 tdi

Post autor: Fazi » śr mar 04, 2009 7:49 pm

Jest tam imobil ? Zdarzyło mi się w zyciu, że imobil miał dołozony zawór odcinający na pompie. Niby działał a szwankował - po wywaleniu się uspokajało :-)
Patrol G-60 3,5D '75 => prawdopodobnie jedyny w PL ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Opel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości