zapowietrzający się silnik 2,8 tdi
Moderator: Mroczny
zapowietrzający się silnik 2,8 tdi
Witam szanownych forumowiczów..Mam pytanie odnośnie zapowietrzającego się układu paliwowego.Temat kolegom znany jak postoi to problem z odpaleniem.Pali i za chwilę gaśnie.Włożony przed pompą wtryskową zawór zwrotny i pomogło na parę miesięcy a teraz problem powrócił i po wymianie zaworka zwrotnego na nowy pomogło na parę dni.Na forum znalazłem ,że może być przyczyną tego głowiczka w pompie wtryskowej lub zawór zwrotny na powrocie pompy.Jeśli te rzeczy wyeliminowane to czego się chwytać .Filtry nowe a frotę cięzko odpowietrzyć .ps chodzi oczywiście o wspaniały silnik 2,8 tdi ISUZU
Wszystko co jest rodzaju żeńskiego zawsze jest q-wa zagadką
Re: zapowietrzający się silnik 2,8 tdi
Jest tam imobil ? Zdarzyło mi się w zyciu, że imobil miał dołozony zawór odcinający na pompie. Niby działał a szwankował - po wywaleniu się uspokajało 

Patrol G-60 3,5D '75 => prawdopodobnie jedyny w PL 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości