przekaldania kierownicza

Honker

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Lechtak
 
 
Posty: 196
Rejestracja: wt mar 04, 2003 11:35 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lechtak » czw sie 05, 2004 2:35 pm

No i po kłopocie,dziesięć godzin zajeło przerobienie i odpalenie przekładni z lublinka
1.Po delikatnych przer.uchwytu przekładni pasują dwa otwory,trzeci punkt podparcia (tzreba dorobić kawałek wspornika z blachy[ja uzyłem 5mm] i dospawaś do płaszczyzny orginalnego uchwytu tak aby całość miała podparcie w trzech miejscach)tez jest wazny.
2.Wał kierowniczy skrociłem o 20cm i dospawałem wieloklin od wał.lublina krzyzak przy prekładni od lublina (jest skrecany od strony wału i przekładni )
3. Ramie przekładni ma mniejszy otwór na końcówke,zastosowałem od ???....Lublinka
4.Pod pilnik poszedł wieloklin ramienia poniewaz posiada punkty montazowe :)3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
:evil: A teraz zostawiam małe plamki na chodniku :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tarpan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości