liberator - czyli pierwsze buggy subaru- autor kosynier :)

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

timo
Posty: 335
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 9:25 pm

Post autor: timo » czw lip 10, 2008 4:58 pm

Eljot pisze:A to moje buggy jeszcze nie gotowe
VW T3 czy tez libero? z tej perspektywy cholernie podobne :D

Awatar użytkownika
Kosynier4x4
 
 
Posty: 190
Rejestracja: pn sty 08, 2007 10:59 pm
Lokalizacja: Miłosław
Kontaktowanie:

Post autor: Kosynier4x4 » czw lip 10, 2008 10:17 pm

timo to jest tez Libero :D ta sama rama tylko troche inaczej rozwiązane nadwozie (klatka) :D
Jeep Wrangler YJ 2.5l - Extreme
http://www.kosynier4x4.pl

Eljot
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: Opole

Post autor: Eljot » czw lip 10, 2008 10:29 pm

Przekladnia orginal po przerobkach ale do poprawek :)3 (przy pelnym skrecie w lewo gdy buggy zlatuje na lewe kolo stabilizator wachacza
uderza o drazek kierowniczy ).Siedzialem nad tym pare godzin ale jeszcze nic madrego nie wymyslilem :cry:. Jak opanuje ta przekladnie to
zrobie foty.

Za to z podjazdami to dzieki! :)2 .(Trzeba by cos sensownego wymyslec :)4 )

Ps. Potrzebne tam tyle podcisnien w tym gazniku ?? .

Awatar użytkownika
Kosynier4x4
 
 
Posty: 190
Rejestracja: pn sty 08, 2007 10:59 pm
Lokalizacja: Miłosław
Kontaktowanie:

Post autor: Kosynier4x4 » czw lip 10, 2008 10:48 pm

potrzebne.. w tym aucie wszystko sterowane jest podcisnieniami, jeden głupi przewód i auto nie chodzi jak powinno.. :D

fajny pomysł z tą paką z tyłu :D

Kurde ja przez tą przekładnie musiałem go przedłuzyc o jakies 15cm z przodu zeby mi wszystko pasowało. No ale jezdzi i ma sie dobrze.

Jaki masz rozmiar kół? no i jak wrazenia z jazdy? :D
Jeep Wrangler YJ 2.5l - Extreme
http://www.kosynier4x4.pl

Eljot
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: Opole

Post autor: Eljot » czw lip 10, 2008 11:17 pm

Kola wysokosc jak orginalne,felgi 10"
Wrazenia :)2 :)2
Mozna tym niezle nawywijac :D

Eljot
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: Opole

Post autor: Eljot » czw lip 10, 2008 11:49 pm

Czy na tych podjazdach wystarczy uwazac na cisnienie ?(nie mam zadnego doswiadczenia z silnikami "lezacymi")
Jeszcze jedno pytanie,czy boja sie te silniki wody?

Awatar użytkownika
Kosynier4x4
 
 
Posty: 190
Rejestracja: pn sty 08, 2007 10:59 pm
Lokalizacja: Miłosław
Kontaktowanie:

Post autor: Kosynier4x4 » pt lip 11, 2008 2:21 pm

Wystarczy uwazać no i nie zostawiać pracującego na przechyle (np. jak się zakopie czy coś to nie zostawiać go zapalonego lepiej zgasić i wtedy podczepic line itp. odpalić i wyciągnąć)

a wody boi się jak każde auto, kopułkę ma dosć nisko (i słabo zabezpieczoną przed woda bo tylko na dwie spinki) ale nie powinno mu się nic stać po wjechaniu w głębszą wode. Jak zaciągnie wody wystarczy ją wylać, odpalić i jechać dalej. Auto do brodzienia to z niego nie będzie ale jakies kałuże i chlapnięcia powinien wytrzymać :D
Jeep Wrangler YJ 2.5l - Extreme
http://www.kosynier4x4.pl

miatman
 
 
Posty: 108
Rejestracja: pn sty 01, 2007 3:10 pm

Post autor: miatman » sob lip 12, 2008 7:14 pm

Ile waży liberator?

Eljot
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: Opole

Post autor: Eljot » sob lip 12, 2008 9:52 pm

Mojego buggy nie warzylem, szacuje okolo 350kg ale moze Kosynier4x4 warzyl.

Awatar użytkownika
Kosynier4x4
 
 
Posty: 190
Rejestracja: pn sty 08, 2007 10:59 pm
Lokalizacja: Miłosław
Kontaktowanie:

Post autor: Kosynier4x4 » ndz lip 13, 2008 10:01 pm

ja tez nie ważyłem no ale myśle ze cos koło 300-400 może mieć.
Jeep Wrangler YJ 2.5l - Extreme
http://www.kosynier4x4.pl


Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » śr paź 01, 2008 9:02 pm

eeee no fajny :wink:
jaki koszt budowy ??

Awatar użytkownika
aristo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 8:17 pm
Lokalizacja: Żary

Post autor: aristo » śr paź 01, 2008 9:31 pm

Nigdy nie liczyłem kosztów, ale myślę że cos koło 6 tyś(moja robota)

Awatar użytkownika
Kosynier4x4
 
 
Posty: 190
Rejestracja: pn sty 08, 2007 10:59 pm
Lokalizacja: Miłosław
Kontaktowanie:

Post autor: Kosynier4x4 » czw paź 02, 2008 7:11 pm

piekny :)2
Jeep Wrangler YJ 2.5l - Extreme
http://www.kosynier4x4.pl

Awatar użytkownika
Kaszi
 
 
Posty: 131
Rejestracja: czw sty 31, 2008 9:21 pm
Lokalizacja: Rejowiec

Post autor: Kaszi » czw paź 02, 2008 9:42 pm

No fajnie zrobiony :)2 Czy masz przerobiony smok i miske olejową ??

Awatar użytkownika
aristo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 8:17 pm
Lokalizacja: Żary

Post autor: aristo » czw paź 02, 2008 10:20 pm

miska i smoczek jest jak fabryka zrobiła. Staram się trzymać poziom oleju na max.

Awatar użytkownika
Kosynier4x4
 
 
Posty: 190
Rejestracja: pn sty 08, 2007 10:59 pm
Lokalizacja: Miłosław
Kontaktowanie:

Post autor: Kosynier4x4 » pt paź 03, 2008 2:11 pm

Mi nie pomogło trzymanie wysokiego poziomu oleju.. Miske miałem przerobioną a smarowanie i tak było kiepskie i silnik sie poddał... raz na seryjnej misce i raz w te wakacje juz po przeróbce.. ale swoje juz w życiu przejezdził wiec mu wybaczam.. teraz czas na nowe serce.. :)17 :)17
Jeep Wrangler YJ 2.5l - Extreme
http://www.kosynier4x4.pl

Awatar użytkownika
Kaszi
 
 
Posty: 131
Rejestracja: czw sty 31, 2008 9:21 pm
Lokalizacja: Rejowiec

Post autor: Kaszi » pt paź 03, 2008 7:47 pm

jeżeli miałeś silnik wyeksploatowany to nic dziwnego że ci padł,te silniki są dosyć wytrzymałe ,tylko trzeba przerobić miskę i smok,a nie samą miskę.znajomy na oryginalnym libero ale z przerobioną miską i smokiem zrobił ponad 250tyś km i nadal jeszcze się kałacze,a nie był jego pierwszym właścicielem

Awatar użytkownika
Kosynier4x4
 
 
Posty: 190
Rejestracja: pn sty 08, 2007 10:59 pm
Lokalizacja: Miłosław
Kontaktowanie:

Post autor: Kosynier4x4 » pt paź 03, 2008 8:27 pm

smok tez miałem przerobiony :)
Jak go kupiłem był juz w kiepskim stanie wiec trzeba mu wybaczyc. :) Teraz przez zime pobawimy sie ze zmianą silnika, dopracujemy jego awaryjność i będzie mozna smigać. :D :D
Jeep Wrangler YJ 2.5l - Extreme
http://www.kosynier4x4.pl

Awatar użytkownika
Kaszi
 
 
Posty: 131
Rejestracja: czw sty 31, 2008 9:21 pm
Lokalizacja: Rejowiec

Post autor: Kaszi » pt paź 03, 2008 8:36 pm

no jak zrobisz kapitalke to pośmigasz.

Awatar użytkownika
aristo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 8:17 pm
Lokalizacja: Żary

Post autor: aristo » pt paź 03, 2008 9:05 pm

może lepiej przerobic obudowe sprzegla i postawic motor do pionu ?

Awatar użytkownika
Kosynier4x4
 
 
Posty: 190
Rejestracja: pn sty 08, 2007 10:59 pm
Lokalizacja: Miłosław
Kontaktowanie:

Post autor: Kosynier4x4 » pt paź 03, 2008 9:21 pm

:) :D :D zdradze ze bedzie przerobiona obudowa sprzęgła i silnik ustawiony pionowo.. i bedzie miał 4 cylindry.. :D
Jeep Wrangler YJ 2.5l - Extreme
http://www.kosynier4x4.pl

Awatar użytkownika
aristo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 8:17 pm
Lokalizacja: Żary

Post autor: aristo » pt paź 03, 2008 9:37 pm

4 cylindry :( ale to juz nie bedzie Libero.

Eljot
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: Opole

Post autor: Eljot » czw paź 23, 2008 11:09 am

Libero nie ale bedzie RAKIETA :lol:

Awatar użytkownika
aristo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 8:17 pm
Lokalizacja: Żary

Post autor: aristo » pt paź 31, 2008 8:04 pm

bardzo smieszne :D :-? ale czy nie polegnie w byle kałuży ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość