niewykluczone, że będę miał taki most na jakiś handel/wymianęMarek pisze:Masz conieco racji - ten z filmu rzeczywiście chyba adaptowany z cywila. Obejrzałem i posłuchałem dokładniej - przede wszystkim silnik benzyna w tej odmianie niekoszerny. Zarówno CUCV M-1009 jak i Suburban dostawały diesla 6,2 l (jak w HMMWV), egzemplarz z Darłowa taką maszynerię ma. Półosie w Twoim wozie są przysłonięte przez gustowne kołpaczki, więc nie dociekam, co pod nimi siedzi. Ale 1ton axle odciążone, to raczej nieczęste, zwykle jednak są masywniejsze obciążone (egz. darłowski ma takie). Pogrzebałem sobie w galeriach militarnych, wychodzi, że zarówno w CUCV, jak i Suburbanach półosie w co najmniej 80% są typu obciążonego.
Tu: (link) http://www.fourwheeler.com/how-to/131-1 ... an-got-74s akurat przypadek odwrotny, motanie 1ton semi-floating do cywila.
Ciekaw jestem fotorelacji z dalszych prac, jeszcze umiarkowanie siedzę w cięższych amerykanach, ale z chęcią się podkształcę.
Powodzenia życzę
pzdr.
dokładnie taki, on koorwa jest jak w scanii prawie

jak pierwszy raz patrzyłem na niego to mi się wydawało, że to ze zmęczenia tak widzę
