suziXL pisze:Kruca fix. Ten Saab bedzie lepszy niz z fabryki. W najblizszych tygodniach tez zaczynam uzytkowanie wyrobu tegoz producenta. Ciekaw jestem jak bedzie.

Moderator: Marcin-Kraków
suziXL pisze:Kruca fix. Ten Saab bedzie lepszy niz z fabryki. W najblizszych tygodniach tez zaczynam uzytkowanie wyrobu tegoz producenta. Ciekaw jestem jak bedzie.
Łzy mi lecą ...gebels pisze:Junior na razie to nam tu serwujesz ucieranie czterech liter szkłem![]()
tak zwany czeski remont na razie widze, czyli nowy ładny lakier i nic więcej![]()
oczywiście rozumiem że te z czerwonymi miskami olejowymi czerwonymi deklami zaworów zbierają się o 4 sekundy lepiej od tych zwykłych
gebels pisze:Junior na razie to nam tu serwujesz ucieranie czterech liter szkłem![]()
tak zwany czeski remont na razie widze, czyli nowy ładny lakier i nic więcej![]()
oczywiście rozumiem że te z czerwonymi miskami olejowymi czerwonymi deklami zaworów zbierają się o 4 sekundy lepiej od tych zwykłych
vandall_jr pisze:gebels pisze:Junior na razie to nam tu serwujesz ucieranie czterech liter szkłem![]()
tak zwany czeski remont na razie widze, czyli nowy ładny lakier i nic więcej![]()
oczywiście rozumiem że te z czerwonymi miskami olejowymi czerwonymi deklami zaworów zbierają się o 4 sekundy lepiej od tych zwykłych
Ale papier gradacji 600
Uuuuu...gebels pisze:twardziele podcierają 80
No ba jak nowy, wał Saab-a jest wykonany z bardzo dobrego stopu i daje się prostować.gebels pisze:A wał prosty już masz ?
vandall_jr pisze:No ba jak nowy, wał Saab-a jest wykonany z bardzo dobrego stopu i daje się prostować.gebels pisze:A wał prosty już masz ?
Dzięki za odpowiedźvandall1 pisze:Blok jest weryfikowany za każdym razem,gdyż albowiem po dłuzszej eksploatacji,rzędu 200-300 kkm/z takimi mamy najczesciej do czynienia/-blok siada na środku.
Planowanie robi spec firma z 60 letnia tradycją z którą też już współpracuję ze 20 lat...
Zagadnienie jest szczególnie istotne przy metalowych uszczelkach,choć zawsze należy to sprawdzić coby nie być syzyfem.
W poprzednim aero,majsterek zwący sie "serwisem saaba"wytulejował krzywo ostatni cylinder i wstawił jakis dziwny tłok-typowa robota na sprzedaż.Poprawiliśmy to i silnik działa jak należy.
A propos remontu:to droga sprawa,ale poprawnie wykonana daje Ci praktycznie nowy motor.
Jesli można,to unikać wymiany tłoków na rzecz tulejowania bloku.Niektóre osprzęty potrafia być obezwładniająco drogie.
Rzeczy istotne/panewki,pierścienie,uszczelka etc/muszą być markowe.
Mam już pewność żeby olać ten silnik, który mam jechać oglądać i zacząć robić swój.vandall1 pisze:Jest w stanie to sprawdzić,choć dokładnie to nie wiem jak wyglada procedura.Na pewno można użyć środków penetrujących,temperatury i ciśnienia.Wspomnij mu o tej szczelności,bo to niestandartowe jest.
Głowice każę zawsze sprawdzać,peknięty blok mi sie nie trafił,chyba że z wystawionym kopytem /nissan oczywiście/czyli bez wątpliwości
Kwoty które podajesz powinny spoko starczyć.
Tu mamy opisik:http://www.hipeco.com/?s=tlokiQuentil pisze:A ja czekam na relacje z odpalania i kolejną relacje czy ta powłoka ceramiczna cuś daje?
Oby służyło
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość