Nie widzę sensu szukania "super" terenowego suva bo i tak w terenie go będzie szkoda.
Moja żona właśnie jeździ dużym suvem i się tylko wurwiam jak felge porysuje (20' fabryczne)
Krzaki też omijam jak sobie kiedyś cały bok przerysowałem delikatnie przejeżdżając na polu namiotowym w Legolandzie.
Lepiej się skup na wyborze najkorzystniejszej opcji silnikowej, ilościowo miejscowej etc.
suv z reduktorem???
Moderator: Marcin-Kraków
Re: suv z reduktorem???
Wysokość liftu należy dopasować do wzrostu teściowej
L200 4d56
L200 4d56
Re: suv z reduktorem???
Mam obecnie forestera z automatem (CVT) - reduktora nie ma, ale siły starcza, a do zjazdu jest fenomenalnie działający HDC. To nie reduktora brakuje, lecz lepiej ukształtowanego zderzaka, wyższego profilu opony i lepiej zabezpieczonego podwozia. Jak z reduktorem to z bieżącej produkcji Pajero sport, albo Rexton.
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
Re: suv z reduktorem???
Szkoda na kurwidołach i do topienia.Polsky pisze:Nie widzę sensu szukania "super" terenowego suva bo i tak w terenie go będzie szkoda.
Ale
ignisem 4x4 dojeżdżałem i tak o wiele dalej niż traktor.
Reduktor się przydaje, napęd nie dostaje tak po doopie.
Mój parowóz ma ciut za długie biegi co widać np w korkach, wolne obroty + jedynka wychodzi i tak za szybko.
W terenie z redukcją jest git.
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...
Re: suv z reduktorem???
W lutym kupilem Kyrona z automatem i reduktorem.Calkiem fajnie jedzie i w lekkim terenie daje rade.Jedynie opony AT zalozylem troche wieksze od seryjnych.Jak na wyjazdy z rodzina moze byc, do blota po klamki juz nie 

tel. 500 590 696
- misialek
-
- Posty: 1414
- Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy
Re: suv z reduktorem???
Bajać możemy sobie w nieskończoność, chyba że kolega będzie dokładnie wiedział do czego chce tego SÓFa.
Jak chcesz latać często turystycznie i będą trudne odcinki to np GV z ramą i reduktorem (i masą szpeju do wszelakiego tuningu) będzie ok, ale jak bym miał codziennie w tym wozić dziecko i cały szpej z nim związany a napęd i prześwit jest potrzebny od święta to skupiłbym się na furze przestronnej, z ustawnym bagażnikiem, wygodnym wnętrzem i przyjaznej w codziennym użytkowaniu. W tm wypadku lepiej od foresterów, GV wypada Honda CRV.
Wszelkie terenówki z dołączanym napędem na przód (bez centralnego dyfra, itp) w moim odczuciu są bez sensu jak pojazd dla matki z dzieckiem. Szukałbym tylko stałego 4x4 lub dopędzanie tyłu jakimś tam automatycznym ustrojstwem.
Miałem forestera MY07, sporo jeździłem GV MY03 i jako auto rodzinne bym chyba żadnego z nich nie chciał.
Jak chcesz latać często turystycznie i będą trudne odcinki to np GV z ramą i reduktorem (i masą szpeju do wszelakiego tuningu) będzie ok, ale jak bym miał codziennie w tym wozić dziecko i cały szpej z nim związany a napęd i prześwit jest potrzebny od święta to skupiłbym się na furze przestronnej, z ustawnym bagażnikiem, wygodnym wnętrzem i przyjaznej w codziennym użytkowaniu. W tm wypadku lepiej od foresterów, GV wypada Honda CRV.
Wszelkie terenówki z dołączanym napędem na przód (bez centralnego dyfra, itp) w moim odczuciu są bez sensu jak pojazd dla matki z dzieckiem. Szukałbym tylko stałego 4x4 lub dopędzanie tyłu jakimś tam automatycznym ustrojstwem.
Miałem forestera MY07, sporo jeździłem GV MY03 i jako auto rodzinne bym chyba żadnego z nich nie chciał.
Ranger, XC70, XTZ660
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości