Dodge RAM 1500 - ktoś coś wie?

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » ndz gru 24, 2006 2:52 pm

boris.blank pisze:Tylko trzeba się przyzwyczaić do "tąpnięcia" przy wyłączaniu cylindrów.

jak to działą - odpalam samochód i co? chodzą cztery cylindry, a po osiągnięciu jakiś tam obrotów włączają się następne cztery? czy kierowca ma na to jakiś wpływ - w stylu przełączam pstryczek i cały czas mam osiem garów, albo cały czas cztery? działa to bez problemów?

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » ndz gru 24, 2006 2:54 pm

mercg280ge pisze:
apex pisze:gdzie szukać takiego auta w stanach?
korzystałeś z pomocy jakiejś firmy czy tak sam? bo ja póki co myślałem o sprowadzeniu z Niemiec...
polecam moje zrodlo
kiedy spodziewasz się samochodu w Polsce?
nie ukrywam, że bardzo chętnie bym się z Tobą spotkał oblukał RAMa i jeśli nie masz nic przeciwko skorzystał z doświadczeń jak takie cudo sprowadzić :roll:

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » ndz gru 24, 2006 3:50 pm

Brat prowadzi firmę spedycyjną w Los Angeles. Wysłał wiele aut do Polski. Wszystkie doszły w jednym kawałku.
Czesław często bredzi, ale wiem że zdarzają się tzw. nieszczęśliwe wypadki podczas transportu aut.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » ndz gru 24, 2006 9:07 pm

powiedzcie mi jeszcze o co chodzi :

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1904358
ten ma dźwignię od napędów? w podłodze - czy to coś innego?


bo ten:
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2003795
już takiej wajchy nie ma :-?


czym te wersje się różnią???

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz gru 24, 2006 9:10 pm

apex pisze:powiedzcie mi jeszcze o co chodzi :

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1904358
ten ma dźwignię od napędów? w podłodze - czy to coś innego?


bo ten:
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2003795
już takiej wajchy nie ma :-?


czym te wersje się różnią???
1 Redukcja
drugi może być pędzony na dwie szpulki
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » ndz gru 24, 2006 9:20 pm

praktycznie wszystkie z 4x4 nie mają tej wajchy - więc myślę, że to nie jest kwestia napędu na 4
np. ten http://allegro.pl/item152221403_dodge_r ... rutto.html




do tej pory znalazłem chyba tylko ze 3 z wajchą w podłodze i nie wiem o co chodzi :o

Awatar użytkownika
mercg280ge
Posty: 1557
Rejestracja: sob kwie 12, 2003 9:25 pm
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza
Kontaktowanie:

Post autor: mercg280ge » ndz gru 24, 2006 9:35 pm

jak maja naped 4x4 to sa egzemplarze z reczna wajcha lub przelacznikiem elektrycznym na konsoli - zalezy od standartu wyposazenia

przed zakupem w polsce popros o numer vin i sprawdz tu http://www.carfax.com/ ( pelny rekord samochodu jest platny ok.24$ ) lub tu http://informacje.usaautosystem.pl/kontakt.html ( kosztuje 35 zl ) w raporcie jest cala historia auta , WARTO !!!!!

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » ndz gru 24, 2006 9:42 pm

no właśnie do tego doszedłem...

miałem nadzieję, że są może wersje z napędem 4x4 na asfalt bez blokady centralnej... - ale takich chyba nie robią co?

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » wt gru 26, 2006 6:03 pm

to jak - są w ogóle RAMy z międzyosiowym mechanizmem różnicowym? z tego co poczytałem i poszukałem to chyba nie - ale chciałbym wiedzieć to na pewno :lol:

bo kurcze 350KM z HEMI i napęd na tył przy jeździe na powiedzmy lekko mokrym asfalcie - kiepsko to widzę... :-?

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » wt gru 26, 2006 6:25 pm

a tak serio to jak ci amerykanie jeźdzą wersją 2x4 z HEMI :o trochę hardcore jak dla mnie...

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » wt gru 26, 2006 6:28 pm

przeca oni max 80 km/h jezdza...
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt gru 26, 2006 6:29 pm

e no bez przesady...

jag xj-r nowy waży mniej, a mocy na tylnej osi ma więcej

normalnie. wsiadasz i but...

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » wt gru 26, 2006 6:36 pm

ferrari też ma więcej mocy - tyle, że jest troszkę lepiej wyważone i ma troszkę bardziej sportowe zawieszenie :roll:

bo z mocą w pickupach to już trochę w nowej navarze te 174KM jest dużo na mokrym a co dopiero 350KM w RAMie.

RAM z HEMI coś koło 7s do 100 ma nie? - kurczę boję się, że po pierwszej jeździe będą mnie gdzieś z rowu wygrzebywać bo sie w zakręt nie zmieszczę :roll: albo noga mi się na gazie omsknie :)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » wt gru 26, 2006 7:01 pm

HEMI to jeszcze nic, a SRT-10 ? :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » wt gru 26, 2006 7:11 pm

ta ale SRT-10 to już inna zawiecha - bardziej na tor niż na drogę :)21 - robi 5s do 100 :o - można się z porszakami ścigać na światłach :)21

MH
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: śr gru 28, 2005 9:52 pm
Lokalizacja: cieple kraje

Post autor: MH » śr gru 27, 2006 1:52 am

dlaczego hemi ? ,nie znam moze obecnych realiow w Pl ale ja jakbym to to ciagnal do kraju to wolalbym 2500 z dislem ,moment ma niezly a i zestawow do dlubania przy osiagach tez pelno

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » śr gru 27, 2006 7:24 pm

MH pisze:dlaczego hemi ? ,nie znam moze obecnych realiow w Pl ale ja jakbym to to ciagnal do kraju to wolalbym 2500 z dislem ,moment ma niezly a i zestawow do dlubania przy osiagach tez pelno

nie wiem - dla mnie to ma być samochód, nie tyle użytkowy do wożenia ton cegieł :lol: co auto dla przyjemności z jazdy 8) i przy okazji do odliczenia nieco VATu na firmę :)23 myślę, że benzyna tutaj bardziej pasuje. Chociaż nie ukrywam, że o dieslu w RAMie poza tym że ma 325KM i około 800Nm to za wiele nie wiem... także chętnie dowiem się dlaczego jest w/g Ciebie lepszy od HEMI - bo chyba o ekonomikę nie chodzi - pewnie wcale nie pali mniej niż benzyna

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pt sty 05, 2007 5:58 pm

Hmm dzisiaj lansowałem się właśnie 5.7hemi. Napędy przełącza się pokrętłem na konsoli obok pokręteł temperatury. Po wyregulowaniu sekwencji brak tąpnięcia przy odłączaniu cylindrów. W zasadzie tylko przez to, ze są racingowe wydechy słychać jakby głębszy odgłos pracy silnika przy 4-ech garach. Kontrola trakcji podowuje, że koła nie buksują a wszystko idzie w rozpędzanie.
Hamulce jak na amerykańskie auto - rewelacja. Rozpędzaniu towarzyszy odgłos jak z NASCAR racing. Po prostu bajka.
Nie no wszystkie te Expeditiony itd można sobie w buty schować.
Idę odreagować bo kilka godzin w takim samochodzie psuje mocno psyhe.

Rekwizytornia
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: Rekwizytornia » pt sty 05, 2007 10:06 pm

Dodge robi trochę inne samochody od innych "amerykanów". Kojarzy mi się z pozycją Subaru wśród skośnookich plaskaczy. Mają kilka drobnych szczególików, które je wyróżniają z masy.
Dodge Durango 5,9
Mitsubischi L-200

http://wielodzietni.net

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pt sty 05, 2007 10:15 pm

Wyobrażasz sobie Chuck'a Norris'a w Expeditionie Edddie Bauer Edition ?
Moja żona skwitowała Ram'a słowami "i powiedz mi, że ten samochód nie jest przedłużeniem penisa..." :)21

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » pt sty 05, 2007 10:20 pm

Boris - jak wychodzi cena takiej sekwencji do HEMI?

prawdę powiedziawszy nie myślę o gazie ale jakby co... 8)


nie wiem cały czas nie mogę się zdecydować - rozbieżność mam dość dużą, ale :

- rozsądek mówi żeby kupić nowe L200 z automatem i premium pakietem

- ale serce bije mocniej jak pomyślę o RAMie z Hemi :)21

i bądź tu kurna mądry :roll:

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pt sty 05, 2007 10:32 pm

Jutro bedę wiedział ile wyszło finalnie. Napiszę tak. Zrób 50km po mieście RAM'em, po prostu pojeździj jeden dzień tym samochodem.
Zrozumiesz. :)21

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » pt sty 05, 2007 10:38 pm

wiem, że jak wsiądę do RAMa to na Mitsu już nie spojrzę :-?

tyle, że nie wiem czy jak na Polskie warunki to taki RAM nie jest przerostem formy nad treścią :roll:

z drugiej strony raz się żyje :)21



i stąd mije rozterki co wybrać -

a tak serio to boje się nieco napędu w Dodgu - tylko na tył na czarnym? przy 350KM mocy ? - tutaj L200 ma przewagę... (oczywiście nie w mocy :lol: )

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pt sty 05, 2007 10:43 pm

Ale masz kontrolę trakcji. Buks przez pół metra i tyla. Chyba, że wyjmiesz bezpiecznik :) . Ten samochód jest piękny jak katedra.
Nie no mnie rozkleja to, że siedzę wysoko jak w K160 na SPOA +35'' i mam przyspieszenia takie, jakie zawsze chciałem mieć w terenówce.

Awatar użytkownika
pancziki
Posty: 726
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 3:25 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pancziki » sob sty 06, 2007 6:01 pm

no to weź i l200 i RAMA będziesz miał kompromis..
moj jest 2006 rok ma, silnik diesla i tylko 320 KM
do tego 6.3m długosci i pali 17l/100 ale gdybym drugi raz kupował tez wziąlbym Rama
długi może więcej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości