sciba pisze:Co do civica to sie zgodze
trudno jest znalezc nieskatowany egzemplarz przez jakiegos mlokosa zafascynowanego agrotuningiem i nocnymi wyscigami
ale to nie znaczy ze jest to nie mozliwe...ogolnie zajebiste samochdyn tanie w serwisoawniu...o ile w ogole zajdzie takia potrzeba

...1.4 90KM w zupelnosci wystarczy a i jak trafisz na 1.4 75KM to w 20min mozna z nigo zrobic 90KM

1.5 i 1.6 z vtecami to juz samolociki
Jeśli chodzi o civica to lepiej kupić zwykłe 1.6 niż 1.4, spalanie wychodzi podobne a osiągi ma lepsze, elastyczniejszy, itp. Opcją najmniej palącą jest 1.5 vtec-e ale długa skrzynia lepiej sprawdza sie w trasie niż w mieście.
Skatowane mogą być raczej mocniejsze wersje, takie VTI są zwykle albo zajechane albo rozbite

seryjnym 1.4 z kołpakami raczej nikt by sie nie wygłupiał
Silniki trwałe, bezproblemowe, lubią wysokie obroty, zawias wielowahaczówka, fajny i trwały w porównaniu do alu-pierdów z grupy VAG.
Swoim 1.5 z econo-vteciem w budzie 5d zrobiłem 75 tys.km bez większych problemów, mało pali, dobrze jeździ, cud miód malyna
