Forester
Moderator: Marcin-Kraków
- rozprza
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: sob maja 28, 2005 6:31 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
jasne że używanyGalik pisze: jak 2.0 turbo automat to uzywanego chcesz taa ?



vojager 3.3 grand 5.9
wiesz co do cen to w aso sie nie pokazuj, chyba ze w tym malo znanym(ale autoryzowanym) serwisie do kotrego jezdzi moj tato. sa warsztaty zajmujace sie subaru, ceny pewnie ze sa wyzsze niz w przypadku innych aut ale tam podobnie jak z toyota-zagladac musisz o wiele rzadziej. poszukaj troche na forum subaru (tam jest mnostwo informacji-mozna tydzien przed kompepm siedziec), zjadziesz opinie o autku i i serwisach....
jesli chcesz uzywke z turbina to uwazaj na turbo, ja osobiscie nie kupilbym uzywanego auta z turbina bo malo kto od nia dba, chociaz wolnossacy i to jeszcze z automatem bedzie mul straszny
pozdr.
jesli chcesz uzywke z turbina to uwazaj na turbo, ja osobiscie nie kupilbym uzywanego auta z turbina bo malo kto od nia dba, chociaz wolnossacy i to jeszcze z automatem bedzie mul straszny

pozdr.
- rozprza
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: sob maja 28, 2005 6:31 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
właśnie przerabiam to forum subaru i rzeczywiście jest co poczytać
moja mazda też miała z turbiną problem tzn. olej brała i nie wiem czy turbo w subaru działa na podobnej zasadzie, mam lekki dylemacik gdyż autko jeszcze w Szwajcarii stoi a zakup tylko na podstawie obrazków
muszę się przespać z tematem


vojager 3.3 grand 5.9
ja tam sie nie znam ale kupowanie auta ze zdjec to takie chyba ryzykowne troche
nie wiem jaka kasa dysponujesz, ale tutaj jest cos ciekawego
http://www.subaru.pl/subaru_oferta.html
i to obk kolegi z forum::
http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=103139

nie wiem jaka kasa dysponujesz, ale tutaj jest cos ciekawego
http://www.subaru.pl/subaru_oferta.html
i to obk kolegi z forum::
http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=103139
- malutki567
- jestem tu nowy...
- Posty: 1
- Rejestracja: pn maja 08, 2006 8:34 pm
- Lokalizacja: Warszawka
Witam wszystkich,
nowy tu jestem
ale w tym wątku to chyba akurat cosik mogę napisać bo od września śmigam Forysiem 2.0 turbo w automacie. Po czarnym jeździ jak rzadko które auto osbowe - nawet na suchym (że o mokrym i sliskim nie wspomnę). Żeby zobaczyć co auto (na standardowych oponach) potrafi zaraz na początku z kolegami z firmy (Samurai, Wrangler, Land Cruiser i Patrol) pojechaliśmy na poligon do Rembertowa. Po piaszczystym (w tym po dolach przeciwczołogowych) zero problemu. W gęsty las nie wjechałem bo mi lakieru było szkoda
Po szutrze 140 km/h z jazdą lekkimi bokami bez problemu. Eska na trasie Toruńskiej przy Powązkach 140 km/h nawet bez pisku opon. Skok przy 140 km/h z wysokości 70-80 cm na łąkę (droga polna się kończyła a przerażony pilot zaniemówił - na hamowanie było za późno) zawieszenie zniosło bez żadnego szwanku (od jakiegoś kamienia pękła jedynie w dwóch miejscach plastikowa osłona silnika - ale już jest metalowa
). Tak w ogóle to zawieszenie na nasze dziurawe drogi jest nie do pobicia...
Zimą na śniegu zakopałem się tylko raz - ale to moja wina bo mi się brawura z głupotą wymieszała i wjechałem w śnieg głęboki na kilkadziesiąt centymetrów no i się auto powiesiło... Ale jako ciekawostkę napiszę, że na Bemowie wyciągałem ze śniegu zakopane w nim VOLVO Cross Country
Podusmowując: jeśli ktoś czasami musi albo lubi zjechać z czarnego - auto jest super. Auto naprawdę uniwersalne. I na trase, i na ryby, i na grzyby, i do pościgania. Ale prawdziwie terenowe to auto nie jest i powiedzmy sobie szczerze że nigdy nie będzie. A jak ktoś będzie chciał spróbować to zapraszam...
A teraz pomóżcie mi dobrać jakieś opony do jazdy w średnio ciężkim terenie. Rozmiar fabrycznych opon to 215/60/16.
Pozdrawiam wszystkcih,
malutki567
nowy tu jestem



Zimą na śniegu zakopałem się tylko raz - ale to moja wina bo mi się brawura z głupotą wymieszała i wjechałem w śnieg głęboki na kilkadziesiąt centymetrów no i się auto powiesiło... Ale jako ciekawostkę napiszę, że na Bemowie wyciągałem ze śniegu zakopane w nim VOLVO Cross Country

Podusmowując: jeśli ktoś czasami musi albo lubi zjechać z czarnego - auto jest super. Auto naprawdę uniwersalne. I na trase, i na ryby, i na grzyby, i do pościgania. Ale prawdziwie terenowe to auto nie jest i powiedzmy sobie szczerze że nigdy nie będzie. A jak ktoś będzie chciał spróbować to zapraszam...
A teraz pomóżcie mi dobrać jakieś opony do jazdy w średnio ciężkim terenie. Rozmiar fabrycznych opon to 215/60/16.
Pozdrawiam wszystkcih,
malutki567
General
Grabber MT
Albo BFG MT , chyba że na cięższy teren to Simex, ale z tego co piszesz to masz lekkie rmpstowe zacięcie to w takim razie najlepsze bedą Maxi Crossy


Albo BFG MT , chyba że na cięższy teren to Simex, ale z tego co piszesz to masz lekkie rmpstowe zacięcie to w takim razie najlepsze bedą Maxi Crossy

spoko luzik
www.wawa4x4.pl
www.wawa4x4.pl
Wczoraj odbyłem foresterem jazdę testową w DaWoju. Bardzo miłe DILERKI tam mają
Wsiadła ze mną do 2,0 jedna z nich i oko mi zbaczało na kolana pasażerki... Błoto i śnieg do pół koła na dojazdówkach do Kampinosu z wielką przyjemnością (na zimówkach) i przydatny bajer w postaci hill-stopa. Wolnossący, ale jary - w cieżkich warunkach na asfalcie rozpędza się i jedzie jak po sznurku, tylko hamuje jak normalny, trzeba uważać, bo pedał leciutki
Reduktor się przydaje chyba tylko do przyczepy, nie odczułem potrzeby manipulowania wajchą. Dilerka też nie
Chyba wezmę...
M



Chyba wezmę...
M
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość