Strona 1 z 1

Vitara czy Pajero 2

: ndz kwie 15, 2018 8:56 pm
autor: Damiankulak
Co lepsze do rekreacyjnego turlania się po wsiach polach i żwirowniach, bez żadnego topienia ani rajdów: Vitara 2.0 z LPG czy Pajero 2 z 2.5 albo 2.8. Obu aut krótkie wersje

Re: Vitara czy Pajero 2

: ndz kwie 15, 2018 8:59 pm
autor: klucz13
Damiankulak pisze:
ndz kwie 15, 2018 8:56 pm
Co lepsze do rekreacyjnego turlania się po wsiach polach i żwirowniach, bez żadnego topienia ani rajdów: Vitara 2.0 z LPG czy Pajero 2 z 2.5 albo 2.8. Obu aut krótkie wersje
tylko uza
:)21

Re: Vitara czy Pajero 2

: ndz kwie 15, 2018 9:03 pm
autor: marcin125p
gallop,przynajmniej się będą oglądali. :wink: :)21

Re: Vitara czy Pajero 2

: pn kwie 16, 2018 1:46 am
autor: jradek
Damiankulak pisze:
ndz kwie 15, 2018 8:56 pm
Co lepsze do rekreacyjnego turlania się po wsiach polach i żwirowniach, bez żadnego topienia ani rajdów: Vitara 2.0 z LPG czy Pajero 2 z 2.5 albo 2.8. Obu aut krótkie wersje
Jak krotkie to chyba vitka, jak dlugie to bardziej paździeżak.
Jak ma być ciut taniej to vitka, jak bardziej komfortowo to paździeżak.

Re: Vitara czy Pajero 2

: pn kwie 16, 2018 5:27 am
autor: Misiek Cypr
Radek ujął temat, prawie idealnie. Jeszcze należy dodać, że to w lepszym stanie.

Re: Vitara czy Pajero 2

: pn kwie 16, 2018 8:49 am
autor: Damiankulak
A jak jest z awaryjnością? W Vitce sypią sie przednie mosty alu a w Pajero co jest kiepskie? :D

Re: Vitara czy Pajero 2

: pn kwie 16, 2018 9:06 am
autor: jradek
Rama

Re: Vitara czy Pajero 2

: pn kwie 16, 2018 7:09 pm
autor: rudypajero.koszalin
Damiankulak pisze:
pn kwie 16, 2018 8:49 am
A jak jest z awaryjnością? W Vitce sypią sie przednie mosty alu a w Pajero co jest kiepskie? :D
Mosty się sypią, jak kierownik ma lekką głowę i ciężką nogę.
W obu przypadkach największym wrogiem jest ruda.
Mechanicznie te samochody są proste do ogarnięcia.

Re: Vitara czy Pajero 2

: wt kwie 17, 2018 9:49 am
autor: kozioU
Damiankulak pisze:
ndz kwie 15, 2018 8:56 pm
Co lepsze do rekreacyjnego turlania się po wsiach polach i żwirowniach, bez żadnego topienia ani rajdów: Vitara 2.0 z LPG czy Pajero 2 z 2.5 albo 2.8. Obu aut krótkie wersje
Do seryjnego Pajero wkładasz opony 31 cali MT i masz auto jakiego szukasz, a nawet trochę miejsca w środku. Vitara jest w środku ciasna, w terenie jest dzielna, na 31 calach nawet bardziej niż Pajero, ale do takiego rozmiaru trzeba sporych modyfikacji i dużo kasy. Seryjna Vitara ma za małe koła i frajda z jazdy żadna.
Miałem długą Vitarę a teraz długie Montero / Pajero I, ale na sprężynach. Vitara była zwinniejsza, w terenie także, ale w Miśku nic nie muszę przerabiać w zawieszeniu żeby pojechać w błoto, a do turystyki jest lepszy niż Suzuki - w środku można mieszkać. :)21