
Mamy tu jednostke wojsk powietrzno-desantowych.
Moderator: Marcin-Kraków
Nia kupili tylko dostali za free a zakupić trzeba częsci i drobne zaplecze serwisowe czyli lekko 4x tyle ile byloby za humery i jak zmienimy opcje to będzie mozna kupić na złomie niezły warsztacik do furek w calachczarny bielsko pisze:a ciekawe jakie jest zaplecze techniczne jak sie gdzies taki hammer rozkraczy... o tym chyba nikt nie pomyslal... a poza tym to nie sa auta na nasze warunki i lepiej bylo land cruisery kupic albo defendery niz te hamerykany... no chyba ze sie myle...
Misiul - one juz sa od jakis 2 miesiecy w naszej jednostce
Własnie, za free.... Więc chyba warto? A porównywanie hammera do defendera i innych to chyba lekkie nadużycie. poczytajcie np NTW jakie możliwości ma hammer co do podatności na modyfikacje np. dodatkowy pancerz itp. Druga sprawa do czego w naszej armii będą ich używać.Nia kupili tylko dostali za free
I tak i nie.... o tyle jest to uzasadnione porównanie że Hummer w armi US pełni tez te najprostsze funkcje utylitarne co rodzina Defendera - która tez jest mocno rozbudowana, włącznie z pojazdami 3 osiowymi w stylu postałego w Polsce Huzara. Tak samo służą jako pojazdy dyspozycyjne, patrolowe, nośniki lekkiego uzbrojenia w PPK czy lekkie systemy plot (na naszym podwórku ustawiono system PLOT Poprad właśnie na Huzarze).Piotrul pisze: A porównywanie hammera do defendera i innych to chyba lekkie nadużycie. poczytajcie np NTW jakie możliwości ma hammer co do podatności na modyfikacje np. dodatkowy pancerz itp.
No to w takim razie porażka...... marnowanie potencjału.... Ale przechodząc do jego wad - poważną przy takich zastosowaniach jakie go czekają jest mała wysokość pojazdu - zwiększa to ryzyko obrażeń załogi przy eksplozji min. W wysokim pojeździe łatwiej jest tak ukształtować dno kadłuba i konstrukcję dla zapewnienia zwiększonego bezpieczeństwa załogi przy eksplozjach min (przykładem mogą być konstrukcje z RPA czy najnowszy brytyjski pojazd rozpoznawczy Alvis Stromer - pojazdy dość wysokie, kadłub zwęża się w dół na kształt litery V, itd).Drako pisze:slyszalaem od wojskowych , ze wiekszosc hummerow bedzie 4 miejscowych = czyli w miejsce jednego honker musza wejsc dwa hummery zeby stan byl ok. bzdura i tyle.
hummer jest dobrym autem , ale nie w warunkach polskich.
pewnie dawaj ja tez chetnie takiego nabedePiotreq pisze:DrakoDrako pisze:w czechach mozna mase tych hummerow kupic. Firmy czeskie kupuja z likwidowanych jednostek amerykanskich ( z terenow niemieckich) calymi pociagami. kiedys badalismy ten temat, bo znaomy mieszka w weiden - niedaleko bazy( tzn on badal)
dawaj tu jakies namiary na te furmanki...
To ja biere 11latek nic tylko wachę ani oleju rzadnych smarów regulacji normalnie cudotymon4x4 pisze:ale wiecie ze te auta mają wyliczone lata życia ? Amerykanie przewidzieli 11 lat bez obslugowej jazdy potem kaplica moze sie wszystko psuc po koleji .Kolega ma takiego co juz skonczył dawno 11 lat i juz cos tam remontowal nawet koło mu sie urwało
niewspomne o silniku .
Nierozumiem tego co napisałesklucz13 pisze:To ja biere 11latek nic tylko wachę ani oleju rzadnych smarów regulacji normalnie cudotymon4x4 pisze:ale wiecie ze te auta mają wyliczone lata życia ? Amerykanie przewidzieli 11 lat bez obslugowej jazdy potem kaplica moze sie wszystko psuc po koleji .Kolega ma takiego co juz skonczył dawno 11 lat i juz cos tam remontowal nawet koło mu sie urwało
niewspomne o silniku .
temat jest spalony. przez to ze sa kupowane bardzo hurtowo , ceny pojedynczych sztuk sa min. w takich cenach jak na ebayu lub mobile.hajdi pisze:pewnie dawaj ja tez chetnie takiego nabedePiotreq pisze:DrakoDrako pisze:w czechach mozna mase tych hummerow kupic. Firmy czeskie kupuja z likwidowanych jednostek amerykanskich ( z terenow niemieckich) calymi pociagami. kiedys badalismy ten temat, bo znaomy mieszka w weiden - niedaleko bazy( tzn on badal)
dawaj tu jakies namiary na te furmanki...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość