Problem z plaskaczem /LPG/..Nie pali na benzynie !!! !!! !!!

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Problem z plaskaczem /LPG/..Nie pali na benzynie !!! !!! !!!

Post autor: Przemekslaw » ndz gru 18, 2005 8:45 pm

Witam wszystkich czytajacych temat i mających chęć pomocy .. A więc sprawa wygląda tak..mam starsze auto(Dacia 1300)..jednak całkiem urokliwe i zadbane/w dobrym stanie/ jest zagazowane. Na gazie jeździ dobrze, po nagrzaniu sie- odpala dobrze.Jednak rano jak to ogolnie wiadomo do dupy, wiec musze rozpalać go na benzynie i tu pojawia sie problem - tak jak na gazie pali dobrze to na benie wszystko na odwrót..obroty chwilami szalone po chwili umiera, wiec zawsze tylko odpalam na benzynie a dalej to odrazu na LPG. Co to może być...przytkana dysza ? ilość powietrza w mieszance mała/duża ?? kiepskie paliwo odpada.. prosze pomóżcie bo juz nie moge wytrzymać :-? :-?
Ostatnio zmieniony wt gru 20, 2005 7:57 am przez Przemekslaw, łącznie zmieniany 1 raz.
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz gru 18, 2005 8:53 pm

Mam to samo w UAZie..na gazie idzie a na benzynie dostaje pierdolca i tylko w wyższym zakresie śmiga .
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » ndz gru 18, 2005 9:52 pm

gaz jest suchy, gaznik twoj wyglada jak sahara... pewnie zatarty jest elektro-zawor wolnych obrotow... rozkrec i wd40
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » pn gru 19, 2005 7:41 am

Dzieki za rade...przy najbliższej okazji sprawdze...może jeszcze jakies sugestie ?? :wink:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » pn gru 19, 2005 3:09 pm

Kurde :-? pogubiłem sie..nie mam w instrukcji elektrozaworu tylko dysze wolnych obrotów biegu jałowego lub śrube regulacji składu mieszanki biegu jałowego... o które chodzi ?? jeżeli o żadne z tych to moze jakas fotka czy głebsze "kazanie" :wink:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

benek23
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: sob sty 07, 2006 8:34 pm

wskazowka

Post autor: benek23 » wt sty 31, 2006 10:18 am

rozebrac na elmenty pierwsze zapamietac polozen ia wszystkich zaworkow ilosci obrotow wkrecanych dysz nastepnie wymyc za pomoca wd40 lup innych srodkow i zlozyc jak bylo powinno pomoc a takze uszczelnic uklad ssacy

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » wt sty 31, 2006 2:42 pm

Jak masz zawór paliwa założony przed pompą to zobacz czy masz jeszcze zaworki w pompie. Po rozebraniu gaźnika zobacz czy nie masz przedziurawionego pływaka bo zdarza sie, że na suchym gaźniku lata jak żyd po pustym sklepie i potrafi się przetrzeć gdy uderza o spód. Jak twój gaźnik jest wyposażony w elektrozawór to znajdziej go po pojedyńczym kablu idącym do niego - wygląda jak czyjnik temperatury tylko taki z łebkiem pod klucz 10.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości