
Silniczek V4 chłodzony powietrzem z podwójnym wydechem skierowanym do góry. Został poddany remontowi, uszczelnieniu itp.
Podzespoły Luaz, kompletne zawieszenie wraz z silnikiem i skrzynią.
Oczywiście zwolnice i blokada mechanizmu różnicowego.
Bieg terenowy tzw. ślimak.
Dobre oświetlenie
Zestaw zegarów do monitorowania pracy silnika
Siedzenia robione specjalnie pod kolor i na wymiar - kubełki turystyczne.
Obniżony środek ciężkości i lekka waga dają świetne właściwości terenowe
Ogólnie to ponad pół roku pracy od rana do wieczora, ale udało się stworzyć coś niepowtarzalnego, przy okazji zbierałem wszelkiego rodzju dokumentacje aby móc go później zarejestrować.
Właściwości terenowe według mnie są świetne, dobre przechyły boczne i kąty najazdu i zjazdu, do tego jest osłona pod miske olejową więc można bawić sie do woli. Więcej fotek pojawi się na www.trteam.prv.pl lecz narazie strona nie działa. kontakt do mnie krzysiekleja@wp.pl. tel 692325448.







jestem ciekaw czy wam się podoba