Motanie hummera H1
Moderator: Marcin-Kraków
Motanie hummera H1
Witam mam takie pytanko czy mozna jakos zmotac hummera zeby podniesc jego walory terenowe?
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl
a tak wogole to czym sie rozni H1 cywilny od H1 wersja wojskowa oprocze tego ze wojskowa nie ma zadnych luksusow w srodku
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl
Nie ma takiego auta jak H1 wojskowy.
Auto wojskowe to popularny Humvee jest to z angielszczenie skrótu HMMWV ( High Mobility Multi-Purpose Wheeled Vehicle ). Nazwa Hummer jest nazwą komercyjną i tutaj moze paść określenie H1 czyli pojazd jakim sie poruszał Gubernator Arni
- nie wątpliwy twórca komercyjnego sukcesu Hammera
Auto wojskowe to popularny Humvee jest to z angielszczenie skrótu HMMWV ( High Mobility Multi-Purpose Wheeled Vehicle ). Nazwa Hummer jest nazwą komercyjną i tutaj moze paść określenie H1 czyli pojazd jakim sie poruszał Gubernator Arni

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
aha rozumiem, a czy ten pojazd w wersji cywilnej rozni sie czyms innym oprocz udogodnien w kabinie (klima, el szyby itd.) od wersji ktora uzywa amerykanskie wojsko i czy roznia sie one pod wzgledem wlasciwosci terenowych czy poprostu jest to jedno i to samo?
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl
Która w najlepszej opcji i tak wyklucza ten pojazd z upalania bo miękin podłożu nie wspominając juz o gabarytach identycznych jak Star ( za wyjątkiem wysokości ) Zawieszenie motor to to samo. Praktycznie rzecz biorąc to bliźniacze auta. Aaa elektryka jest inna bo wojsko ma 24V a cywilne auta maja 12 V.Kosiarz pisze:Wagą....
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
no dobra fakt faktem ze zawiecha dno bo w sumie hamvee to raczej samochody na piach i takie tam a nie w błoto. Waga tez kosmiczna do upalania w terenie. no ale jak by tam jakos sie naprodukowac i wsadzic mosty sztywne jakies np laplander (chyba tylko te by wytrzymały takiego kolosa
) przerobic zawieche itd.... to może jakas upalarka by z tego wyszła?

Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
a czy w jakis sposob da sie podniesc zawieche w hummerze 

XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl
jeszcze jedno pytanie w tym stylu to ten temat przerodzi w jedną wielką kpinę pod twoim adresem. To auto ma nie zależne zawieszanie 4 kół oparte na wahaczch –elementem resorującym są sprężyny . Zasada działania tego zawieszania nie obiega zasadniczo od tego co jest w takich autach jak Mitsubishi Pajero III czy tez Nissan Pathfinder – nie da się tego podnieść duzo. Auto i tak me relacyjny prześwit dzięki zwolnicom ale wydaje mi się ze o chyba nie masz bladego pojęcia o tym. Co druga osoba na tym forum chciała by mieć możliwości fabrycznych opon 37 cali i i mieć taki prześwit jak to auto po wyjechaniu z fabryki - jesli dobrze pamietam to Humvee miał 37 x12 MT/Rmirokez pisze:a czy w jakis sposob da sie podniesc zawieche w hummerze
Ostatnio zmieniony pn maja 21, 2007 7:22 pm przez Eskapada, łącznie zmieniany 1 raz.
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Humvee
Rodowód tego samochodu sięga roku 1903 kiedy firma Standard Wheel Company produkująca rowery postanowiła rozpocząć produkcję samochodów pod nazwą Overland Automotiv Division. W 1908 roku firmę przejął John North Willys. Dało to początek firmie Willys - Overland Company. Firma ta wyprodukowała w latach 40 ponad 350 tys. pojazdów typu jeep. W 1953 roku fimę kupił Kaiser Manufacturing Co. Połączone firmy od 1963 roku nosiły nazwę Kaiser Jeep Corp. Zakłady te stały się w 1970 częścią American Motors General.
konflikty zbrojne historia
W 1979 roku armia amerykańska ogłosiła konkurs na projekt wielozadaniowego pojazdu wojskowego. Konkurs wygrała firma AMG. Już w 1981 roku armia dostała do testów pierwsze modele somochodu HMMWV (pierwotna nazwa Hummera). W 1985 roku został podpisany kontrakt na 55 tys. samochodów. Hummer nie byłby taki znany gdyby nie operacja Pustynna Burza, ponieważ pojawiał się w licznych relacjach TV.
W roku 1992 Renco Group rozpoczęła produkcję samochodu w wersji cywilnej, której cena wynosi od 60 do 90 tys. dolarów, a na samochód czeka się parę miesięcy.
konflikty zbrojne historia
konflikty zbrojne historia
Konstrukcja Hummera wykonana jest z aluminium. Zawieszenie wszystkich kół jest niezależne na poprzecznych wahaczach i śrubowych sprężynach. Ciekawym rozwiązaniem jest centralny system kontroli ciśnienia w ogumieniu. Pozwala on zmieniać ciśnienie w oponach w trakcie jazdy. Wewnątrz opon są zamontowane pierścienie które umożliwiają przejechanie 50 km z przestrzelonymi oponami. Opony mają średnicę 92 cm, szerokości 31 cm i jedno waży około 100kg. Są to opony GoodYear Wrangler MT z głębokim bieżnikiem przeznaczone do jazdy terenowej. Samochód wyposażony jest w hamulce tarczowe z wentylowanymi tarczami i wspomaganiem. Mogą być wyposażone w 3 lub 4 biegową, automatyczną skrzynię biegów z możliwością zablokowania mechanizmu różnicowego. Hummer z silnikiem diesla może pokonać wodę głębokości 75 cm a w wersji benzynowej 60 cm. W wersji wojskowej posiada 24 woltową instalację elektryczną. Występuje w następujących wersjach nadwozia: dwudrzwiowej z dachem twardym, czterodrzwiowej z dachem miękkim oraz jako kombi.
Dane techniczne
Ilość miejsc: 5
Napęd: diesel 6200 cm3, o mocy 150 KM
Moc/masa: 12,54KM/1000kg
Masa: 2565 kg (pusty) / 3780 kg (max.)
Wymiary: długość : 457 cm, szerokość: 216 cm, wysokość: 176 cm, prześwit: 40 cm
Maksymalna prędkość jazdy: 105 km/h
Pojemność zbiornika: 95l + 64l rezerwy
Zużycie paliwa: 20l/100km
Przyspieszenie 0-100 km/h: 21 sek


Rodowód tego samochodu sięga roku 1903 kiedy firma Standard Wheel Company produkująca rowery postanowiła rozpocząć produkcję samochodów pod nazwą Overland Automotiv Division. W 1908 roku firmę przejął John North Willys. Dało to początek firmie Willys - Overland Company. Firma ta wyprodukowała w latach 40 ponad 350 tys. pojazdów typu jeep. W 1953 roku fimę kupił Kaiser Manufacturing Co. Połączone firmy od 1963 roku nosiły nazwę Kaiser Jeep Corp. Zakłady te stały się w 1970 częścią American Motors General.
konflikty zbrojne historia
W 1979 roku armia amerykańska ogłosiła konkurs na projekt wielozadaniowego pojazdu wojskowego. Konkurs wygrała firma AMG. Już w 1981 roku armia dostała do testów pierwsze modele somochodu HMMWV (pierwotna nazwa Hummera). W 1985 roku został podpisany kontrakt na 55 tys. samochodów. Hummer nie byłby taki znany gdyby nie operacja Pustynna Burza, ponieważ pojawiał się w licznych relacjach TV.
W roku 1992 Renco Group rozpoczęła produkcję samochodu w wersji cywilnej, której cena wynosi od 60 do 90 tys. dolarów, a na samochód czeka się parę miesięcy.
konflikty zbrojne historia
konflikty zbrojne historia
Konstrukcja Hummera wykonana jest z aluminium. Zawieszenie wszystkich kół jest niezależne na poprzecznych wahaczach i śrubowych sprężynach. Ciekawym rozwiązaniem jest centralny system kontroli ciśnienia w ogumieniu. Pozwala on zmieniać ciśnienie w oponach w trakcie jazdy. Wewnątrz opon są zamontowane pierścienie które umożliwiają przejechanie 50 km z przestrzelonymi oponami. Opony mają średnicę 92 cm, szerokości 31 cm i jedno waży około 100kg. Są to opony GoodYear Wrangler MT z głębokim bieżnikiem przeznaczone do jazdy terenowej. Samochód wyposażony jest w hamulce tarczowe z wentylowanymi tarczami i wspomaganiem. Mogą być wyposażone w 3 lub 4 biegową, automatyczną skrzynię biegów z możliwością zablokowania mechanizmu różnicowego. Hummer z silnikiem diesla może pokonać wodę głębokości 75 cm a w wersji benzynowej 60 cm. W wersji wojskowej posiada 24 woltową instalację elektryczną. Występuje w następujących wersjach nadwozia: dwudrzwiowej z dachem twardym, czterodrzwiowej z dachem miękkim oraz jako kombi.
Dane techniczne
Ilość miejsc: 5
Napęd: diesel 6200 cm3, o mocy 150 KM
Moc/masa: 12,54KM/1000kg
Masa: 2565 kg (pusty) / 3780 kg (max.)
Wymiary: długość : 457 cm, szerokość: 216 cm, wysokość: 176 cm, prześwit: 40 cm
Maksymalna prędkość jazdy: 105 km/h
Pojemność zbiornika: 95l + 64l rezerwy
Zużycie paliwa: 20l/100km
Przyspieszenie 0-100 km/h: 21 sek


Ostatnio zmieniony pn maja 21, 2007 6:35 pm przez CrOOchy, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
to taki filmik co go znalazłem i mozna go ogladnąc jak cos jeszcze znajde to zapodam
http://www.youtube.com/watch?v=zL9wFJN2vbE
http://www.youtube.com/watch?v=zL9wFJN2vbE
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
Motor 6500cm3 z automatyczną skrzynią biegówCrOOchy pisze:Humvee
Dane techniczne
Ilość miejsc: 5
Napęd: diesel 6200 cm3, o mocy 150 KM
Moc/masa: 12,54KM/1000kg
Masa: 2565 kg (pusty) / 3780 kg (max.)
Wymiary: długość : 457 cm, szerokość: 216 cm, wysokość: 176 cm, prześwit: 40 cm
Maksymalna prędkość jazdy: 105 km/h
Pojemność zbiornika: 95l + 64l rezerwy
Zużycie paliwa: 20l/100km
Przyspieszenie 0-100 km/h: 21 sek


Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
- pbyra
-
- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
o fruwaCrOOchy pisze:to taki filmik co go znalazłem i mozna go ogladnąc jak cos jeszcze znajde to zapodam
http://www.youtube.com/watch?v=zL9wFJN2vbE


TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
skype: pawelbyra
gg: 4793104
- Najmłodszy_Gazowiec
- Posty: 374
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
- Lokalizacja: Karczew
To nie może być prawdą czyżby był tylk 10cm szerszy i o jednego grubasa cięższy od mojej Geli? A koła też prawie identyczneCrOOchy pisze: Dane techniczne
Ilość miejsc: 5
Napęd: diesel 6200 cm3, o mocy 150 KM
Moc/masa: 12,54KM/1000kg
Masa: 2565 kg (pusty) / 3780 kg (max.)
Wymiary: długość : 457 cm, szerokość: 216 cm, wysokość: 176 cm, prześwit: 40 cm
Maksymalna prędkość jazdy: 105 km/h
Pojemność zbiornika: 95l + 64l rezerwy
Zużycie paliwa: 20l/100km
Przyspieszenie 0-100 km/h: 21 sek

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości