Musso-instrukcja obsługi
Moderator: Marcin-Kraków
Musso-instrukcja obsługi
Witam wszystkich. Poszukuję instrukcji obsługi lub informacje serwisowe do Daewoo Musso 2,9 TD 2001 rok. Wszyscy piszą że to silnik od mesia sprintera a kupując części okazuje się że to ulepszona wersja z beczki. Będę wdzięczny za wszelkie info. Pozdrawiam
Daro
Witam
Faktycznie to są silniki MB Sprintera. Osprzęt jest tylko do zbierany od różnych MB.
Instrukcja obsługi do ściągnięcia pod tym adresem:
http://www.smotor.com/en/events/owners.jsp
Instrukcje serwisowe:
http://www.ssangyongkorando.nl/download ... _Musso.pdf
http://ssangyongklub.net/forum/download/file.php?id=4
http://ssangyongklub.net/forum/download/file.php?id=2
Pod adresem ssangyong.net funkcjonuje forum dotyczące modeli m.in. Musso.
Pozdrawiam
Faktycznie to są silniki MB Sprintera. Osprzęt jest tylko do zbierany od różnych MB.
Instrukcja obsługi do ściągnięcia pod tym adresem:
http://www.smotor.com/en/events/owners.jsp
Instrukcje serwisowe:
http://www.ssangyongkorando.nl/download ... _Musso.pdf
http://ssangyongklub.net/forum/download/file.php?id=4
http://ssangyongklub.net/forum/download/file.php?id=2
Pod adresem ssangyong.net funkcjonuje forum dotyczące modeli m.in. Musso.
Pozdrawiam
Mnie interesują jakiekolwiek materiały, informacje czy instrukcje serwisowe. Spalili mi Terrano(2000r) i przesiadłem się na ten wynalazek ze względu na niską cenę(takie teraz są moje mozliwości finansowe). Autko jest z grudnia 2001 roku i kosztowało śmieszne pieniądze
. Przejechałem 6 tys. km i wszystko jest narazie ok-wdzięczna szosowa terenówka. Brak centralnego mechanizmu różnicowego powoduje że napęd na cztery można załączyć tylko na śliskiej nawierzchni. Poza tym podzespoły mesia(silnik -sprinter, reduktor G-klasa, tylny most-amerykański) sprawiają ze ceny części sa tanie. jedyny wynalazek koreanski to sprzęgiełka załączane podciśnieniem-podobno nawalają?!. Napewno nie jest to auto w trudny teren ale lajcikowo mozna pojeżdzić. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy nosorożców jak również zagorzałych oponentów. 


Daro
- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
Najsłabszym elementem tego zestawu jest skrzynia biegów. To jest Tremec czyli robiony w meksyku Borg Warner T5. Dwa razy robili mi ten gównolit i ciagle się sypało. Części u nas trudne do zdobycia i drogie. W końcu się poddałęm i zasadziliśmy skrzynię od Merca. Szybko pozbyłem się tego wynalazku, ale auto było ok. Silnik rewelacja. Mój był 2,9 bez turbo.
Jeep Grand 2,7 CRD , Toyota LC RJ 70
Rysiek ja mam 2,9 z turbiną a skrzynka jest automatyczna. Brak przyjemności wajchowania ale jak narazie wszystko działa bez zarzutu. Na budziku ma 165 tys km i to jest chyba jego faktyczny przebieg. Silniczek naprawdę rewela. Jedyny mankament to wykończenie (trzeszczące plastiki) i korozja na tylnej klapie ale to w większości aut (w ekspllorerze miałem to samo).
Daro
- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości