Galloper- tylny most z pełną blokadą?

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Galloper- tylny most z pełną blokadą?

Post autor: Jogi4x4 » pt mar 14, 2008 9:11 pm

Witam, posiadam Gallopera z LSD w tylnym moście, całkiem to przydatne szczególnie że obecnie jeżdzę na oponach ST. Czy jednak to auto występowało z pełną blokadą tylnego mostu??? A czy może w Galloperach z końca produkcji był instalowany napęd na wzór Super Select 4WD tak jak w Pajero V20/V40 czy tylko prosty układ 2+2 z L040? Pozdrawiam...
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Galloper- tylny most z pełną blokadą?

Post autor: gebels » pt mar 14, 2008 9:18 pm

Jogi4x4 pisze:Witam, posiadam Gallopera z LSD w tylnym moście, całkiem to przydatne szczególnie że obecnie jeżdzę na oponach ST. Czy jednak to auto występowało z pełną blokadą tylnego mostu??? A czy może w Galloperach z końca produkcji był instalowany napęd na wzór Super Select 4WD tak jak w Pajero V20/V40 czy tylko prosty układ 2+2 z L040? Pozdrawiam...

obawiam się że tylko 2+2 a o wersji z blokada nie slyszalem no chyba że ktoś sam założył ARB-a
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pt mar 14, 2008 9:32 pm

możesz założyć most z Pajero jest taki sam i będziesz miał blokade :wink:

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » pt mar 14, 2008 9:33 pm

pełna blokada to fanja rzecz...ale LSD też dużo daje. A jaką maksymalną wielość opon można wsadzić do Pajero/Gallopera na seryjnym zawieszeniu? 31x10.5 R15 ? :lol:
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pt mar 14, 2008 9:36 pm

Jogi4x4 pisze:pełna blokada to fanja rzecz...ale LSD też dużo daje. A jaką maksymalną wielość opon można wsadzić do Pajero/Gallopera na seryjnym zawieszeniu? 31x10.5 R15 ? :lol:
to jest rozmiar typowy dla benzyny :D ale wchodzi 32x11,5x15 :wink:

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » pt mar 14, 2008 9:37 pm

Ale to most z Pajero V20/V40 czy L040? A przełożeniem mosty od Pajero nie będą się różnić? A skrzynia biegów też będzie pasować? Skrzynie biegów w Galloperach TDi są bardzo krótkie, przy prędkości 100km/h mam 2600obr./min na Diesla to troche dużo moim zdaniem jak na ekonomiczną jazdę...

Pozdrawiam.
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pt mar 14, 2008 9:40 pm

Jogi4x4 pisze:Ale to most z Pajero V20/V40 czy L040? A przełożeniem mosty od Pajero nie będą się różnić? A skrzynia biegów też będzie pasować? Skrzynie biegów w Galloperach TDi są bardzo krótkie, przy prędkości 100km/h mam 2600obr./min na Diesla to troche dużo moim zdaniem jak na ekonomiczną jazdę...

Pozdrawiam.
galloper to stare Pajero i większość rzeczy pasuje :wink: silnik ,mosty wkładasz bez problemu ale drobnica może się trochę różnić :)21 ja w swoim długim benzyniaku miałem włożony silnik z pajero i tylny most :oops: wszystko w typowe otwory bez przeróbek :)2

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » pt mar 14, 2008 9:43 pm

No to myślę że jak buda pójdzie w górę o 1" albo 2" to 33x11.5 R15 też się zmieszczą. Tylko boję się o stabilność. Teraz na orginalnym rozmiarze kół mój Kucyk bardzo się buja na zakrętach a jednak od GRa jest węższy...
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » pt mar 14, 2008 9:50 pm

No akurat widzę że dużo rzeczy pasuje, tylko ta skrzynia mnie denerwuje, jakby maiła 6 bieg to idealnie by było. A możesz mi wytłumaczyć co to za drążek biegnący pod pochwą tylnego mostu i do czego to służy? Wcześniej miałem auta na resorach z tyłu, a w Patrolu i Terranie znajomego nie ma takiego czegoś... :roll:
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pt mar 14, 2008 9:52 pm

Jogi4x4 pisze:No to myślę że jak buda pójdzie w górę o 1" albo 2" to 33x11.5 R15 też się zmieszczą. Tylko boję się o stabilność. Teraz na orginalnym rozmiarze kół mój Kucyk bardzo się buja na zakrętach a jednak od GRa jest węższy...
ja w długim i kumpel w krótkim mieliśmy body lift 4cm, zawiesznie +2" ,mój był na 33x12,5x15 a kumpla disel 33x10,5x15 bagażniki dachowe i nie było problemu ze stabilnością :)2http://pl.fotoalbum.eu/flor/a7240/00000001to jeszcze przed liftami http://pl.fotoalbum.eu/flor/a7215/00000036a to po lifci na wyjeżdzie do Maroka przy pełnym obciążeniu :)21

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pt mar 14, 2008 10:03 pm

Jogi4x4 pisze:No akurat widzę że dużo rzeczy pasuje, tylko ta skrzynia mnie denerwuje, jakby maiła 6 bieg to idealnie by było. A możesz mi wytłumaczyć co to za drążek biegnący pod pochwą tylnego mostu i do czego to służy? Wcześniej miałem auta na resorach z tyłu, a w Patrolu i Terranie znajomego nie ma takiego czegoś... :roll:
to coś ustawia most na właściwej pozycji i przy licie wymaga przeróbki :D chyba że chcesz mieć czteroślad :)21

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » pt mar 14, 2008 10:10 pm

Aaaa... no to już wiem 8) Myślę nad liftem samego nadwozia żeby 33" weszło i to wszystko... No chyba że GRa znajdę za dobre pieniąde to Galloper pójdzie do kogoś innego... Obecnie się zastanawiam troche jak tu założyć orurowanie od Patrola K160/K260 do Gallopera??? Papa mobile z tego powstanie :D :D :D
Galloper LWB - turysta

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości