Galloper- tylny most z pełną blokadą?
Moderator: Marcin-Kraków
Galloper- tylny most z pełną blokadą?
Witam, posiadam Gallopera z LSD w tylnym moście, całkiem to przydatne szczególnie że obecnie jeżdzę na oponach ST. Czy jednak to auto występowało z pełną blokadą tylnego mostu??? A czy może w Galloperach z końca produkcji był instalowany napęd na wzór Super Select 4WD tak jak w Pajero V20/V40 czy tylko prosty układ 2+2 z L040? Pozdrawiam...
Galloper LWB - turysta
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: Galloper- tylny most z pełną blokadą?
Jogi4x4 pisze:Witam, posiadam Gallopera z LSD w tylnym moście, całkiem to przydatne szczególnie że obecnie jeżdzę na oponach ST. Czy jednak to auto występowało z pełną blokadą tylnego mostu??? A czy może w Galloperach z końca produkcji był instalowany napęd na wzór Super Select 4WD tak jak w Pajero V20/V40 czy tylko prosty układ 2+2 z L040? Pozdrawiam...
obawiam się że tylko 2+2 a o wersji z blokada nie slyszalem no chyba że ktoś sam założył ARB-a
Czwarte serce 

Ale to most z Pajero V20/V40 czy L040? A przełożeniem mosty od Pajero nie będą się różnić? A skrzynia biegów też będzie pasować? Skrzynie biegów w Galloperach TDi są bardzo krótkie, przy prędkości 100km/h mam 2600obr./min na Diesla to troche dużo moim zdaniem jak na ekonomiczną jazdę...
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Galloper LWB - turysta
galloper to stare Pajero i większość rzeczy pasujeJogi4x4 pisze:Ale to most z Pajero V20/V40 czy L040? A przełożeniem mosty od Pajero nie będą się różnić? A skrzynia biegów też będzie pasować? Skrzynie biegów w Galloperach TDi są bardzo krótkie, przy prędkości 100km/h mam 2600obr./min na Diesla to troche dużo moim zdaniem jak na ekonomiczną jazdę...
Pozdrawiam.




No akurat widzę że dużo rzeczy pasuje, tylko ta skrzynia mnie denerwuje, jakby maiła 6 bieg to idealnie by było. A możesz mi wytłumaczyć co to za drążek biegnący pod pochwą tylnego mostu i do czego to służy? Wcześniej miałem auta na resorach z tyłu, a w Patrolu i Terranie znajomego nie ma takiego czegoś... 

Galloper LWB - turysta
ja w długim i kumpel w krótkim mieliśmy body lift 4cm, zawiesznie +2" ,mój był na 33x12,5x15 a kumpla disel 33x10,5x15 bagażniki dachowe i nie było problemu ze stabilnościąJogi4x4 pisze:No to myślę że jak buda pójdzie w górę o 1" albo 2" to 33x11.5 R15 też się zmieszczą. Tylko boję się o stabilność. Teraz na orginalnym rozmiarze kół mój Kucyk bardzo się buja na zakrętach a jednak od GRa jest węższy...


to coś ustawia most na właściwej pozycji i przy licie wymaga przeróbkiJogi4x4 pisze:No akurat widzę że dużo rzeczy pasuje, tylko ta skrzynia mnie denerwuje, jakby maiła 6 bieg to idealnie by było. A możesz mi wytłumaczyć co to za drążek biegnący pod pochwą tylnego mostu i do czego to służy? Wcześniej miałem auta na resorach z tyłu, a w Patrolu i Terranie znajomego nie ma takiego czegoś...


Aaaa... no to już wiem
Myślę nad liftem samego nadwozia żeby 33" weszło i to wszystko... No chyba że GRa znajdę za dobre pieniąde to Galloper pójdzie do kogoś innego... Obecnie się zastanawiam troche jak tu założyć orurowanie od Patrola K160/K260 do Gallopera??? Papa mobile z tego powstanie





Galloper LWB - turysta
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości