




Moderator: Marcin-Kraków
Może trzeba się przebrać w moro i powiedzieć, że się chce 300 sztuk ;)Bart03 pisze:dostepnosc tych samochodow jest taka sama jak daily 4x4 - czyli ZEROWA !! W iveco pracują ludzie ktorzy usilnie chca sprzedac samochody ktorych w rzeczywistosci fizycznie brak :)3 :evil: Predzej od ruskich kupsz Kraza niz w iveco daily 4x4 lub masifa.
co do cen to ceny netto czyli poza pick-upem + 22% VATkaroalex pisze:Z opisów w gazetach 4x4 wynika że bardzo prosta konstrukcja i rasowo wyglada , do tego bardzo tani : najtańszy 2d 93.800zł.
a najdroższy 5d 112.700zł. - dane z AutoŚwiat4x4
Polecają uterenowioną wersję Forest , która może mieć niezłe wzięcie.
Mnie się bardzo podoba i gdybym wygrał w totka pewnie bym zakupił.
http://www.off-road.iveco.com/
grzegorzh pisze:Co Iveco, to Ivecoczesław&jarząbek pisze:he he he...czyli droższy od defendera
ja mam cene od dealera Iveco w PL jest to jak sadze cena oficjalna lacznie z dokladnie okreslonymi warunkami gwarancjikaroalex pisze:Dla mnie dużo ładniejszy od każdego LR , ale nie dlatego mi się podoba...
Co do cen , to narazie nie ma nigdzie konkretów a te co widziałem w AŚ4x4 były podobno z vatem i oficjalne , ale jak to pic na wodę to tylko świadczy o kompetencji redaktorów AŚ4x4 albo jej braku...
Nigdzie w internecie nie ma oficjalnych cen odnośnie Masssifa , stronka oficjalna nadal w budowie...
http://www.ivecomassif.pl/
Flor pisze:karoalex pisze:Dla mnie dużo ładniejszy od każdego LR ,![]()
![]()
pomijając to że jest brzydki
to może być fajny
w Polsce pick-up tez jest mniej wiecej w tej cenieDamnIt! pisze:W holandii pikap z silnikiem 3.0 150KM kosztuje 23.500 Euro netto - daje to ~ 90 tysi złotówek - link podawałem wcześniej.
nie jest.ford_driver pisze: Massif jest rozwiniecem juz istnejacej linii aut ciezarowych 4x4 ktore Iveco nie od dzisiaj produkuje
myslisz, ze ludzie by to lykneli?czesław&jarząbek pisze:nie jest.ford_driver pisze: Massif jest rozwiniecem juz istnejacej linii aut ciezarowych 4x4 ktore Iveco nie od dzisiaj produkuje
jest santaną ps10 przykrytą nowymi plastkiami.
a santana jest post-licencyjnym rozwinięciem lr sII/III.
coś jakby próbować wmawiać ludziom, ze fso polonez jest rozwinieciem linii lancii delty...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość