LUAZ 969M
Moderator: Marcin-Kraków
LUAZ 969M
Witam! Właśnie zakupiłem dwie sztuki. Jeden w całości na chodzie z papierami itd. a drugi w częściach. Planuje w sezonie zimowym trochę go podszykować więc nasuwa mi się dość dużo pytań, więc uderzam do Was na forum:
- ma ktoś manuala/instrukcję lub gdzie takową zakupić/znaleść?
- luaz ma silnik 1100cm czyli Tavria. Zna ktoś adres dobrego sklepu z częsciami? Jak i również znacie kogoś kto gratami do luaza handluje?
- ktoś miał inny silnik? dobrze to chodziło? (nie planuje robić zmoty na rajdy tylko chodzi mi o bezawaryjność). Ponoć były silniki 1200cm a także od fiesty. Dużo robty z przeróbkami?
- jakie proponujecie opony? w tej chili mam 165/80/13 (lubie lekki i średni teren z błotem)
- mam 3 wajhy od biegów. Wiadomo że największa to biegi 4+R. A średnia i mała? W jakich pozycjach co się włancza?
- w tej chwili są słabe hamulce. Auto stało nieużywane w muzeum dwa lata. Oczywiście sprawdze płyn i cylinderki. Jeżeli nie pomoże to pewnie serwo szlag trafił. Gdzie takie dostać lub jakie są zamienniki?
- kierownica ciężko chodzi. Wystarczy tylko oleju dodać do maglownicy?
Z góry dzięki o pozdrawiam
mój mail: rider13@poczta.onet.pl
Rafał
p.s. na wiosnę na pewno jakieś części będą do zbycia więc zapraszam w lutym do kontaktu
p.s. prosze o odpowiedzi tylko od osób które mają coś konkretnego do powiedzenia, a nie tylko robią statystyke bezwartościowymi postami itd. Pełno na forum śmieci.... I jeszcze jedno: przejrzałem forum i w historii nic nie było konkretnego więc nie piszcie pierduł że to już było!!!
- ma ktoś manuala/instrukcję lub gdzie takową zakupić/znaleść?
- luaz ma silnik 1100cm czyli Tavria. Zna ktoś adres dobrego sklepu z częsciami? Jak i również znacie kogoś kto gratami do luaza handluje?
- ktoś miał inny silnik? dobrze to chodziło? (nie planuje robić zmoty na rajdy tylko chodzi mi o bezawaryjność). Ponoć były silniki 1200cm a także od fiesty. Dużo robty z przeróbkami?
- jakie proponujecie opony? w tej chili mam 165/80/13 (lubie lekki i średni teren z błotem)
- mam 3 wajhy od biegów. Wiadomo że największa to biegi 4+R. A średnia i mała? W jakich pozycjach co się włancza?
- w tej chwili są słabe hamulce. Auto stało nieużywane w muzeum dwa lata. Oczywiście sprawdze płyn i cylinderki. Jeżeli nie pomoże to pewnie serwo szlag trafił. Gdzie takie dostać lub jakie są zamienniki?
- kierownica ciężko chodzi. Wystarczy tylko oleju dodać do maglownicy?
Z góry dzięki o pozdrawiam
mój mail: rider13@poczta.onet.pl
Rafał
p.s. na wiosnę na pewno jakieś części będą do zbycia więc zapraszam w lutym do kontaktu
p.s. prosze o odpowiedzi tylko od osób które mają coś konkretnego do powiedzenia, a nie tylko robią statystyke bezwartościowymi postami itd. Pełno na forum śmieci.... I jeszcze jedno: przejrzałem forum i w historii nic nie było konkretnego więc nie piszcie pierduł że to już było!!!
Kolega Gazon posiada, ale ostatnio coś się nie pokazuje na forum
http://www.forum4x4.pl/forum/profile.ph ... ile&u=4086

http://www.forum4x4.pl/forum/profile.ph ... ile&u=4086

LJ 70
- Luaz Kraków
- jestem tu nowy...
- Posty: 24
- Rejestracja: ndz maja 23, 2004 7:58 pm
Re: LUAZ 969M
silnik fiesty trzeba instalować na kołnierz, nie wolno zapomnieć o dołożeniu dystansu do sprzęgła ,inaczej rozszarpuje docisk po paru kilometrach.
Ale jak masz silnik Tavrii to zostaw i najwyżej popraw silnik ( doloty ,gaźnik, nitro:roll: itd )
prawa wajcha do siebie to włącza napęd na 4 koła ,
lewy lewarek na luz a prawy do siebie i w prawo to bieg pełzający ( reduktor ) ( nie używać w tej pozycji lewego lewarka
!!!!! )
trzecia mała wajcha pomiędzy fotelami to blokada tylnego dyfra ( można włączać przy malutkiej prędkości, czasem się przytnie trzeba lekko ruszyć autem przód tył i ciągnąć to włączy lub pchać to wyłączy )
Jak jesteś z Krakowa to na Rybitwach w sobotę lub niedzielę szukaj Ukraińca z częściami do 4x4 on na zamówienie wozi co chcesz do Luaza.
Opony : ja kupiłem szutrowe bieżnikowane 185x70x13 ,gość się ogłasza na forach rajdowych , były kiedyś po około 190 zł za sztukę. Innych z tak agresywnym bieżnikiem w rozmiarze 13 nie spotkałem . Może import z Ukrainy.
Mam nadzieję że trochę pomogłem.
Pozdrawiam Janusz.
Ale jak masz silnik Tavrii to zostaw i najwyżej popraw silnik ( doloty ,gaźnik, nitro:roll: itd )
prawa wajcha do siebie to włącza napęd na 4 koła ,
lewy lewarek na luz a prawy do siebie i w prawo to bieg pełzający ( reduktor ) ( nie używać w tej pozycji lewego lewarka

trzecia mała wajcha pomiędzy fotelami to blokada tylnego dyfra ( można włączać przy malutkiej prędkości, czasem się przytnie trzeba lekko ruszyć autem przód tył i ciągnąć to włączy lub pchać to wyłączy )
Jak jesteś z Krakowa to na Rybitwach w sobotę lub niedzielę szukaj Ukraińca z częściami do 4x4 on na zamówienie wozi co chcesz do Luaza.
Opony : ja kupiłem szutrowe bieżnikowane 185x70x13 ,gość się ogłasza na forach rajdowych , były kiedyś po około 190 zł za sztukę. Innych z tak agresywnym bieżnikiem w rozmiarze 13 nie spotkałem . Może import z Ukrainy.
Mam nadzieję że trochę pomogłem.
Pozdrawiam Janusz.
młodziez tutaj sie panoszy widze i jeszcze pyskuje
padliny pokupowali i sie pytaja jak zegareczek zrobic
luaz z tego co widzialem to podobno mozna naprawiac jednym kluczem
kluczem rosyjskim (młotkiem )
zanim wszystkie myszy wypedzisz z padaczki i wszystkie pajęczyny uprzątniesz to poznasz jego budowe na wylot
auto proste jak cep, zero elektroniki
na rosyjskich stronach bedzie nabank pełno instrukcji
a jak sie nazywa po rosyjsku "instrukcja serwisowa"?

padliny pokupowali i sie pytaja jak zegareczek zrobic
luaz z tego co widzialem to podobno mozna naprawiac jednym kluczem
kluczem rosyjskim (młotkiem )

zanim wszystkie myszy wypedzisz z padaczki i wszystkie pajęczyny uprzątniesz to poznasz jego budowe na wylot
auto proste jak cep, zero elektroniki
na rosyjskich stronach bedzie nabank pełno instrukcji
a jak sie nazywa po rosyjsku "instrukcja serwisowa"?
był misiek II, long, 4M40 i niedlugo coś znowu będzie
- Luaz Kraków
- jestem tu nowy...
- Posty: 24
- Rejestracja: ndz maja 23, 2004 7:58 pm
Instrukcja
właśnie ściągam,mam nadzieję że nie ma wirusów i działa.
Ciągnę z Linuxa ,a on mi rara nie odpakuje ,dopiero jutro będę wiedział czy plik jest ok.
ale link podaję na ryzyko tego co ściąga.
http://rs140.rapidshare.com/files/32701 ... sk_rem.rar
Ciągnę z Linuxa ,a on mi rara nie odpakuje ,dopiero jutro będę wiedział czy plik jest ok.
ale link podaję na ryzyko tego co ściąga.
http://rs140.rapidshare.com/files/32701 ... sk_rem.rar
na razie nic nie kombinuj z remontami , pouzupełniaj go tak,aby był dość sprawny i najpierw wypróbuj go w różnym terenie ,będziesz wiedział co tak naprawdę wymaga naprawy.silnik tawri nie jest zły tylko gazniki mają dość nieudane.jeśli będziesz miał problemy z gażnikiem to załuż od fiata 125 najlepiej tego starszego [bezproblemowy],i śmigasz jak się patrzy,a jeśli silnnik jest padaka to zastanów się nad włożeniem 1.6td wv golf , nie ma aż tak dużo przeróbki kolega miał tak przerobione.szło to niesamowicie 

Ja miałem "Lulka" z silnikiem 1,9D z VW-ja T4 i to prawda, ze niezle smiga i do tego mało pali i przerobek naprawde niema duzo 

Off-Road Team Bogatynia
www.4x4bogatynia.pl
www.4x4bogatynia.pl
- MICHAŁGAZ69M
- jestem tu nowy...
- Posty: 23
- Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:14 am
- Lokalizacja: KASZUBY
mam lulka 16d od golfa na tym silniku smiga niesamowicie w terenie lesnym jest super ALE w ciezkim błocie czy bagnie to zapada sie i daleko nie pojedziesz na żwirowni to sie zaraz zakopuje wszystko to przez te male kółeczka wiekszych nie załadam bo słabe sa te półoski nawet na blokadzie je zerwałem a koszt około 180 za sztuke szkoda ze ukraincy nie pomysleli o 15stkach w orginale fajny mały samochod na wyprawy po lesie ale nie na off-road jak miałem gazy69 lub uaza to sie lepiej nadaje na off-road teraz to juz nie mam czasu na wynalazki chetnie bym go sprzedał lub zamienił na cos nowszego pozdrawiam wszystkich posiadaczy wynalazków ze wschodu
1XLUAZ
Ja do swojego lulka miałem załozone kola 14" pasuja od mazdy 626 i osmiopłucienne opony Maloya 8.00x14" z jakiegos widlaka i w ciężkim terenie tez dawał rade tylko niewolno jeżdzic na "zryw" powoli i do przodu jedynym mankamentem po zalozeniu silnika bylo to, ze silnik obciązył bardziej przód przez co tyl był za lekki co prowadzilo do skakania tyłu na długich podjazdach, ale na wszystko jest patent
wlozyłem na "pake" dodatkowe 100kg i podkreciłem na drążkach cale zawieszenie i naprawde dobrze to sobie radzilo
A sprzedalem go tylko bo gość sie uparł 



Off-Road Team Bogatynia
www.4x4bogatynia.pl
www.4x4bogatynia.pl
Re: Instrukcja
unrar x 967M_vojsk_rem.rarLuaz Kraków pisze: Ciągnę z Linuxa ,a on mi rara nie odpakuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości