dodg durango

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

PISTOLET27
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: sob lis 29, 2008 10:45 am

dodg durango

Post autor: PISTOLET27 » sob lis 29, 2008 11:49 am

witam wszystkich czy ktos ma jakiąs widz na tmat napedow dodga durango 2001 4,7
Chodzi oto ze jak na suchym skrecam z napede 4hi to tak sie zachowuje jak by go szarpało takie rwania sa czy to znaczy ze przedni most jest do wymiany?

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » sob lis 29, 2008 12:01 pm

a jestes pewien, ze producent zezwala na jazde z napedem na 4 po suchym ? jesli przod jest dolaczany na sztywno to nie wolno tak jezdzic, bo rzeczywiscie w koncu bedziesz mial mosty do wymiany...
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

PISTOLET27
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: sob lis 29, 2008 10:45 am

DODGE DURANGO

Post autor: PISTOLET27 » sob lis 29, 2008 7:02 pm

No wlaśnie nie jestem pewien ale dzwoniłem do serwisu i powiedzieli ze mozna ale im niewieze ale nie uzywam go na suchym tylko przypatkowo jak zjechalem ze sniegu na suchy i skrecilem na maksa kierownice ui jak ruszałem to to poczułem

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » sob lis 29, 2008 7:03 pm

ile i jakie masz połozenia reduktora?

ale na 99% nie możesz po suchym 4x4

PISTOLET27
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: sob lis 29, 2008 10:45 am

DODGE DURANGO

Post autor: PISTOLET27 » pn gru 01, 2008 7:36 pm

niemam pojecia bo jestem początkujący wtych sprawach :o

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pn gru 01, 2008 9:35 pm

zdrób zdjęcie tego wihajstra co napędy załączasz i pokaż

Rekwizytornia
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Re: dodg durango

Post autor: Rekwizytornia » pn sty 12, 2009 6:11 pm

W DD były dwa rodzaje skrzynek rozdzielczych. Zazwyczaj przy mniejszym :) silniku była ta prostsza (przód tylko na sztywno, albo wcale, na dźwigni 2h - 4h - N - 4L). W większych (5,2 i 5,9) jest mech różnicowy m osiowy i możliwość jego zablokowania ( na dźwigni 2h - 4pt - 4ft - n - 4L) Ta pierwsza nazywa się NV231, ta druga NV242.
4PT - part time 4 wheel drive - spięte wszystko na sztywno, do jazdy tylko na śliskim i byle jakim. Kontrolka na tablicy żółta
4FT - full time ... - Spięte "na miękko" , z otwatrym dyfrem międzyosiowym. Kontrolka zielona. Możesz jechać nawet po suchym.
4x4 można zapinać i rozpinać w czasie jazdy przy każdej rozsądnej prędkości. Do zapięcia reduktora trzeba się prawie (lub całkiem, ale wtedy lubi zgrzytnąć) zatrzymać i dźwignię sterowania skrzynią ( tę przy kierownicy) dać na N. Dopiero wtedy można wrzucić 4L.
Tyle instrukcja. Można trafić wersje fabrycznie wyp w LSD. Można też ściągnąć pełne blokady, lifty i zrobić se potwora, ale wtedy trzeba malnąć na burtach płomienie i wydechy przespawać pod drzwi.

Poza tym bardzo lubię ten samochód:)
Dodge Durango 5,9
Mitsubischi L-200

http://wielodzietni.net

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość