ANGIELSKA WERSJA AUTA TERENOWEGO
Moderator: Marcin-Kraków
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 9
- Rejestracja: sob cze 05, 2004 4:27 pm
- Lokalizacja: pd dolny śląsk
ANGIELSKA WERSJA AUTA TERENOWEGO
Witam,
Mam zarezerwowane ładne autko w Anglii.(Isuzu Trooper) Wszystko jest w porządku włącznie z ceną. Jedyny problem to kierownica nie z tej strony co zwykle, u nas w kraju. Chciałbym poznać Waszą opinię nt przekładania kierownicy i na co powinienem zwrócić uwagę. A przede wszystkim czy jest sens i nie ma technicznych trudności.Pozdrawiam...
Mam zarezerwowane ładne autko w Anglii.(Isuzu Trooper) Wszystko jest w porządku włącznie z ceną. Jedyny problem to kierownica nie z tej strony co zwykle, u nas w kraju. Chciałbym poznać Waszą opinię nt przekładania kierownicy i na co powinienem zwrócić uwagę. A przede wszystkim czy jest sens i nie ma technicznych trudności.Pozdrawiam...
z przekladka kierownicy i deski rozdzielczej to przejebka
przerabialem to z kumplem w fordzie capri.... makabra, na dobra sprawe trzeba kupic wiekszosc czesci od normalnego auta, a i tak moze sie okazac ze bez ingerencji w konstrukcje auta (mocowania np przekladni) sie nie obejdzie, musialo by byc na prawde prawie za darmo zebym np ja sie skusil na takie autko..... i to i tak po namysle, bardzo przekichane jest zamocowanie pedalow..... trzeba w przegrodzie wzmocnienia robic zeby np pompe hamulcowa zalozyc a i to wszystko trza tak spasowac zeby sie tym dalo jezdzic a to juz nie takie proste, takie duperele zeby np po 100km noga od gazu nie bolala bo jest nieergonomicznie. moim zdaniem kicha i nie warto

Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
aaa no i wiazka przewodow jest praktycznie do wymiany na nowa, starej nie starczy, a zapomnij o jej zdemontowaniu bez jakis uszkodzen, latwiej po prostu polozyc nowa 

Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
- Wojtek
- Posty: 2115
- Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E
A co nie nauczysz sie jeździc z prawej? Zawsze przecież łatwiej wysiadać prosto na chodnik a nie pod koła wariata z tyłu
A poza tym pomyśl o minach ludzi jak widzą auto jadące bez kierowcy, tylko z pasażerem
6
I ponadto prawe przeszkody bierze się "o p..czy kłak"

A poza tym pomyśl o minach ludzi jak widzą auto jadące bez kierowcy, tylko z pasażerem

I ponadto prawe przeszkody bierze się "o p..czy kłak"
Generalnie: NISSAN
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
Mielam kiedys nieprzyjemnosc jezdzic przez miesiac MiniMorissem z fajera po prawej.
DRAMATYZACJA!!!
Jak sie jedzie prosto to luz ale jak przyjdzie do wyprzedzania to jest zajebiscie. Morris mial nadwyzke mocy i kopa jak sk..syn, az sie chcialo wyprzedzac. Wtedy byla podwojna adrenalinka
Choc w sumie w syfie terenowym jakos nie bedziesz czesto wyprzedzal to mimo wszystko nie da sie wygodnie prowadzic po prawej stronie.
Odpusc anglika i szukaj innej okazji.
DRAMATYZACJA!!!
Jak sie jedzie prosto to luz ale jak przyjdzie do wyprzedzania to jest zajebiscie. Morris mial nadwyzke mocy i kopa jak sk..syn, az sie chcialo wyprzedzac. Wtedy byla podwojna adrenalinka

Choc w sumie w syfie terenowym jakos nie bedziesz czesto wyprzedzal to mimo wszystko nie da sie wygodnie prowadzic po prawej stronie.
Odpusc anglika i szukaj innej okazji.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
LR Discovery II TeDePińć
- heniu w berecie
-
- Posty: 916
- Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
przekladka z RHD na LHD w trzynastu krokach.
...a wiec od przodu
1. ramiona zwrotnic /mozna tylko prawe/
2. zewnetrzne platy blotnikow
3. dmuchawa
4. przekladnia kierownicza
5. przewody hamulcowe i sprzeglowy na przegrodzie
6. instalacja elektryczna -wiazka do kabiny
7. deska na zegary /wystarczy sam plastik/
8. sterowanie nadmuchem powietrza
9. dolna polka-tunel nadmuchu
10. maskownica silnika wycieraczki
11. dzwignia zmiany biegow
12. dzwignia hamulca recznego
13. rama samochodu /mozna przerobic u blacharza/
rezygnujac z ogrzewania mozna zrezygnowac z polowy pkt 2 i calego 3 oraz 8
godzac sie z pewnym dyskomfortem mozna zrezygnowac z pkt 11 a nawet 12.
z serii porady wg darka S z LS
...a wiec od przodu
1. ramiona zwrotnic /mozna tylko prawe/
2. zewnetrzne platy blotnikow
3. dmuchawa
4. przekladnia kierownicza
5. przewody hamulcowe i sprzeglowy na przegrodzie
6. instalacja elektryczna -wiazka do kabiny
7. deska na zegary /wystarczy sam plastik/
8. sterowanie nadmuchem powietrza
9. dolna polka-tunel nadmuchu
10. maskownica silnika wycieraczki
11. dzwignia zmiany biegow
12. dzwignia hamulca recznego
13. rama samochodu /mozna przerobic u blacharza/
rezygnujac z ogrzewania mozna zrezygnowac z polowy pkt 2 i calego 3 oraz 8
godzac sie z pewnym dyskomfortem mozna zrezygnowac z pkt 11 a nawet 12.
z serii porady wg darka S z LS
Re: ANGIELSKA WERSJA AUTA TERENOWEGO
odpuść sobie ...o'handy pisze:Witam,
Mam zarezerwowane ładne autko w Anglii.(Isuzu Trooper) Wszystko jest w porządku włącznie z ceną. Jedyny problem to kierownica nie z tej strony co zwykle, u nas w kraju. Chciałbym poznać Waszą opinię nt przekładania kierownicy i na co powinienem zwrócić uwagę. A przede wszystkim czy jest sens i nie ma technicznych trudności.Pozdrawiam...
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 9
- Rejestracja: sob cze 05, 2004 4:27 pm
- Lokalizacja: pd dolny śląsk
Dzięki za wnikliwość w problem...
każdy kiedyś zaczynał i pamięta, że można się napalić na autko i trudno wtedy szukać mądrego wyjaśnienia - dlaczego. Może to być rechot silnika, albo profil w błocku. Wszyscy mamy ukryte wyobrażenie o tym i za każdym razem kiedy jest coś na "oku", chcemy, żeby to było TO! WYMARZONE.
Tak, czy inaczej nie widzę entuzjastów ani praktyków, którzy by doświadczyli przekładki.
Ja jako zwykły użytkownik polnych dróg o wschodzie słońca, nie uśmiecha mi się być wynalazcą....
A autko jest super!!!
Zobaczymy. Dam znać....
Pozdrawiam wszystkich
każdy kiedyś zaczynał i pamięta, że można się napalić na autko i trudno wtedy szukać mądrego wyjaśnienia - dlaczego. Może to być rechot silnika, albo profil w błocku. Wszyscy mamy ukryte wyobrażenie o tym i za każdym razem kiedy jest coś na "oku", chcemy, żeby to było TO! WYMARZONE.
Tak, czy inaczej nie widzę entuzjastów ani praktyków, którzy by doświadczyli przekładki.
Ja jako zwykły użytkownik polnych dróg o wschodzie słońca, nie uśmiecha mi się być wynalazcą....
A autko jest super!!!
Zobaczymy. Dam znać....
Pozdrawiam wszystkich
- Wojtek
- Posty: 2115
- Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E
Na serio to też nie radzę. Moje doświadczenie w tym względzie odradza takie przeróbki. Kiedyś przekładałem (właśnie) rozbite MGB "angola" do paki MGA "mormalnej". Chodziło o zachowanie wersji angielskiej a do dostania była tylko blacha kontynentalna. Urobiłem sie po pachy i trwało to chyba z pół roku, ale właścicielowi sie nie spieszyło i miał szelesty. Ciągle trzeba bylo coś sprowadzac od Angoli i znowu czegos brakowało...
Generalnie: NISSAN
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
- Najmłodszy_Gazowiec
- Posty: 374
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
- Lokalizacja: Karczew
mozna zarejestrowac, ambasada angli i australii ma zarejestrowany GR z kierownica po prawej stronie (zarejestrowane w polsce) problem jest z kierownica po srodku np w baracudach dla strazy pozrnej ale to inna bajka.
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
moi koledzy zabawiali sie tak ze w tym capri pasarzer bral kierownice od malucha....
jechali w miasto
jak kogos mijali z prawej strony to on nagle robil szarpniecie kierownica i udawal ze chce im w bok wjechac....... ubawy mieli co nie miara dopuki (na szczescie0 ich policja nie zatrzymala i skonczylo sie skierowaniu na badania techniczne, rekwiracja kierownicy od maluch i mandetem
jechali w miasto
jak kogos mijali z prawej strony to on nagle robil szarpniecie kierownica i udawal ze chce im w bok wjechac....... ubawy mieli co nie miara dopuki (na szczescie0 ich policja nie zatrzymala i skonczylo sie skierowaniu na badania techniczne, rekwiracja kierownicy od maluch i mandetem
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
Wojtek pisze:A co nie nauczysz sie jeździc z prawej? Zawsze przecież łatwiej wysiadać prosto na chodnik a nie pod koła wariata z tyłu![]()
A poza tym pomyśl o minach ludzi jak widzą auto jadące bez kierowcy, tylko z pasażerem6
I ponadto prawe przeszkody bierze się "o p..czy kłak"
W sobotę widziałem Rolls Royce-a widać było że leciwy jak cholera (piękne autko), wiózł młodą parkę do ślubu i jakie było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem "za kierownicą" 10 letnią dziewczynkę, póżniej dopiero wpadło mi do łba że to "pasażer" prowadził to cacko.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości